Hotel Omiros ***

31 reviews over Hotel Omiros in het Nederlands

Zeer slecht

lucie, 20-9-2016

het weer was er goed

de rest was echter zeer slecht

harde bedden

riool lucht

zeer vieze wc

schimmel

vieze vloeren

ontbijt elke dag precies hetzelfde totaal geen variatie

zwembad vies

zeer vochtig enz enz enz enz enz

Geen aanrader

+ Gratis WiFi

+ Schoonmaak

+ Zwembad(je)

Minnen

- Steeds beerputstank op balkonnetje.

- Smakeloos en eenvoudig eten met weinig afwisseling (diner & ontbijt). Eetzaal ronduit spartaans, kaal en ongezellig. Geeft geen vakantiegevoel.

- Alleen water bij het eten. Men serveert geen wijn, bier of fris bij het eten !

- Kleine kamer met keiharde matrassen. Uitzicht op vieze binnenplaats zonder enige privacy.

- Geen enthousiast personeel, ietwat nors zelfs.

- "Strand" achter hotel (200m): grind, troebel water en zwarte prut op bodem. Vies gewoon.

- Voornamelijk (luidruchtige) Italiaanse hotel gasten.

- Slechte prijs / kwaliteit verhouding voor wat je krijgt

(8 dagen halfpension, 720 euro p.p.)

Conclusie: geen 3 sterren waard, hooguit 1 ster.

Geen 3 sterren

Rob Veenink, 8-8-2016

Kamers zijn erg klein. Douches niet geweldig

Bedden zijn erg hard.

Constant een riool lucht.

Ontbijt was elke dag hetzelfde. Weinig keus.

Als thuis

Wesley, 2-7-2016

Wat kan ik zeggen van hotel Omiros?

Kleinschalig hotel met supervriendelijk personeel, vooral de bartender(!) Schone kamers, alleen wel aan de kleine kant. Het zwembad is schoon, goed op temperatuur en prima te vertoeven, alleen weinig ruimte om te zonnen.

Het ontbijtbuffet is beperkt, maar prima te doen aangezien Grieken helemaal nooit ontbijten. Wel raad ik aan om alleen ontbijt bij te boeken, aangezien er een heleboel leuke restaurants in de buurt zitten, en helemaal niet duur.

Al met al een prima hotel als je veel wilt rondkijken op het eiland. Voor mensen die alleen een plek zoeken om te zonnen en te zwemmen raad ik aan een ander hotel te zoeken.

Gereisd met partner in juni 2016

Leuk centraal gelegen hotel

Michel, 8-9-2009

Samen met mijn vriendin was ik vanaf 22 augustus tot en met 31 augustus in Omiros.

Omiros is een klein maar doch gezellig hotel in het "centrum" van Gouvia. De kamers zijn oke te noemen en worden elke dag schoon gemaakt. De handdoeken werden om de circa 2 dagen vervangen en hier hadden we van te voren rekening mee gehouden.

Zelf 2 keer gebruik gemaakt van het ontbijt daar dit toch wel summier te noemen valt. De kamers zijn alleen wel gehorig door de dunne deuren en het enkelglas van de balkondeur.

De dames van de receptie zijn vriendelijk en doen er alles aan om je verblijf plezierig te laten verlopen.

Echter Gouvia vonden we saai doordat er weinig te doen is i.v.m. onze overige vakantiebestemming. Hebben het lekker gehad op Corfu maar gaan er geen 2de keer meer naar toe.

Gereisd met partner in augustus 2009

Prima hotel!

S&T, 4-8-2009

Wij zijn net terug uit Corfu en hebben in Omiros geslapen. We hebben alleen het ontbijt erbij genomen en dit was uitgebreid en prima!

We hadden een last-minute genomen en dan is het risico ook dat je niet de mooiste kamer hebt, maar onze kamer was prima, geen muziekoverlast gehad. Alleen het balkon keek uit op een bijenstruik, maar gelukkig was er een barretje en leuke zitjes, wat 's avonds erg gezellig was!

Het zwembad was prima! Heel schoon en 's avonds diende het als fontein, wat erg gezelllig was!

Voor kinderen is het niet geschikt, maar ik denk dat ieder dat al wel aan de omschrijving kan zien.

Ik heb de schoonmaaksters wel gehoord, maar dat was geen probleem. Als je echt rust wilt, dan moet je ergens afgelegen gaan zitten. bij de beschrijving is te lezen dat het in het centrum ligt, dus dan hoort daar ook geluidsoverlast bij (auto's/muziek).

Nou wij hebben zeker genoten! en zouden er zo weer heer gaan!!

Gereisd met partner in juli 2009

prima hotel

van Wesep, 20-8-2008

Prima hotel, op 3 minuten van het strand, dicht bij restaurants, wel een matig ontbijt. Je moet wel geluk hebben met de ligging van de kamer ivm muziekoverlast.
Gereisd met partner in augustus 2008

Niets voor mij

Aswani, 4-8-2008

Omiros ligt midden in het lawaaierig centrum van Gouvia en heeft een klein zwembadje van 4x6meter, echt niet iets om tot rust te komen want het is meer iets voor jongeren. Overdag druk verkeer en savonds uitgaanspubliek, verkeer en disco overlast. Omiros bleek volgeboekt te zijn, waardoor we naar een beter hotel Debono gingen die meer aan onze wensen voldeed. Debono is echter niet geschikt voor gezinnen met hele jonge kinderen. Heeft maar een groot bad vanaf 1,4meter diep. Ligt lekker rustig in het groen aan een redelijk rustige weg en op ca. 10 minuten lopen van openbaar vervoer en centrum van Gouvia. Debono heeft geen restaurant en het menu aan het zwembad is ook niet echt uitgebreid.

Overigens van mensen uit andere hotels vernomen dat de bedden niet echt lekker liggen evenals de spiraal matrassen van Debono. Het ontbijt is uitgebreid maar gaat na een lange vakantie toch vervelen. Er is ook geen koelkast op de kamer!

Gereisd met partner in juli 2008

Het was super! Wil zo terug!

Sanne van Kuijk, 10-7-2008

NIet een al te groot hotel maar gelegen op een super locatie! Alles dicht bij! Het hotel is zeker geschikt voor jongeren, het is erg gezellig en ligt naast een leuke discotheek/kroeg. Ook is er een heerlijk zwembad bij het hotel! Ik zou zeggen zeker de moeite waard!!!
Gereisd met vrienden in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Omiros bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Omiros in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Omiros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Omiros scoort een 5.75 uit 10 op basis van 34 reviews.