Hotel Gouvia ***

6,4

23 reviews over Hotel Gouvia in het Nederlands

Gedateerd hotel

ton vd velden, 2-9-2015

Verbleven hier met gezin met 3 kinderen van 15 en ouder.

Na vorige recenties te hebben gelezen wel wat schrik, maar wat er is geschreven is ook werkelijkheid.

We kregen een net nieuw gebouwd familiekamer ( supermooi ), de rest van de kamers van hotel erg gedateerd, hotel erg verouderd zoals ook zwembad, poolbar al jaren gesloten aan de puinhoop te zien.

Ontbijt slecht ( oud brood ) en geen variatie, dat ze hier 5eur p.p p/d voor durven te vragen.

Hotel heeft wel een eigen zeer goed restaurant en ligt gunstig midden in centrum en 100mtr van strand.

Voor ons geen herhaling meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Vergane glorie

Niels, 15-6-2015

Kleine luidruchtige kamers, mini badkamer waar je je kont niet kan keren. Airco tegen betaling a 5 euro pd. Slecht ontbijt. Poolbar gesloten. De ligging is wel ideaal in Gouvia waar de helft vd winkels/ barretjes falliet is.

Absoluut geen 3 sterren zoals hier vermeld staat.

Gereisd met vrienden in juni 2015

mooi hotel

gerben, 11-10-2012

mooi hotel op leuke plek......
Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Super gezellig en betaalbaar

Katarina, 18-1-2012

Hotel Gouvia in Gouvia is een gezellig familie hotel. Misschien niet de grootste luxe kamers, maar wel schoon en functioneel en de prijzen zijn prima ! Heerlijk eten uit de eigen keuken, zeker vergeleken met het restaurant tegenover hotel Gouvia, Mythos, waar het eten uit een cateringbedrijf wordt aangeleverd. Ik vind het echt een aanrader, zeker ook voor de mensen met een wat lager budget !!!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Perfecte ligging, in winkelstraat dicht bij strand

Els van Dam, 23-6-2009

Het hotel is oud, wij hadden een kamer aan zwembad kant, hier was het redelijk rustig, de kamer zelf is klein en de badkamer nog kleiner, je kunt er werkelijk je kont niet keren. Ook op het toilet zitten is een probleem, kan alleen als je schuin gaat zitten. De eigenaarreceptionist is een chagerijnige kerel die niets anders doet dan naar de tv kijken en sigaretten roken. De obers daarintegen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is erg matig alleen witbrood met jam, kaas en ham, melk met een soort graankorrels erbij en koffie of thee, en dit elke dag weer. Het avondeten was van een speciale kaart voor hotelgasten 3 gangen en redelijk wat variatie.

De ligging van het hotel is erg centraal in de winkelstraat en op 100m van het kiezelstrand.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Zeer simpele kamers maar heerlijk centraal gelegen

E van Dam, 16-6-2009

De eigenaar/receptionist is een zeer norse onvriendelijke man, die meer belang bij zijn t.v. programma's en zijn sigaretje had dan voor zijn gasten. De bediening in het restaurant was vriendelijk, de maaltijden simpel en het ontbijt heel erg simpel.

De kamers zijn klein maar redelijk schoon. De badkamer is uiterst klein en smerig.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Katarina, 5-6-2009

Wij komen al 14 jaar in hotel Gouvia en hebben het altijd fantastisch. De familie is ontzettend vriendelijk en eten eten fantastisch tegen heel betaalbare prijzen. De afgelopen twee jaar is het Hotel nog beter geworden dan het al was, en in het restaurant is erg vriendelijk personeel. Het zwembad is ook erg prettig. Het is gelegen dicht bij het strand en in het gezelligste straatje van Gouvia. Zeker een aanrader !!!

Katarina, Hoogwoud, Nederland

Gereisd met oudere kinderen in juni 2008

1x is leuk!!

Robin Helder, 12-8-2008

CORFU: erg mooi eiland! zoals je al leest was ik in gouvia, erg leuk plaatsje. gouvia is eigenlijk maar 1 winkelstraat waar zowel de hotellen in staan als de winkels. het strand is erg netjes en goed geregeld, het enige nadeel is dat er wel een kiezelstrand is. dit brengt zowel voor als nadelen met zich mee zo is het er niet zo druk maar moet je voor het goede wel waterschoentjes kopen, dit is geen probleem want die kosten 3 euro per paar!!

HET HOTEL: opzicht een mooi hotel waarbij je door het restaurant moet lopen om bij de kamers te komen. het zwembad is ook erg mooi, beetje saai maar wel schoon. er zijn douches bij het zwembad en ook een pool-bar MAAR... deze is in vervallen staat en is al lang niet meer in gebruik!! de kamer ziet er goed uit alleen is de badkamer erg klein! zo is de douche iets van 80 x 80 cm en stoot je je iedere keer aan de kraan. het restaurant ziet er goed uit maar het personeel is niet zo vriendelijk! het eten voor hotel gasten is neit echt lekker!! HELAAS!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Bianca, 2-9-2007

Bij aankomst was de toilet stuk, konden gelukkig een kamer aan de achterkant krijgen, het was daar ook een stuk rustiger. De kamer is klein, badkamer al helemaal, kan je kont niet keren! Schoonmaak was wel oke..

Ontbijt was heel slecht, droog brood etc. Verse jus werd bij de oude gegooid, zelfde met de thee/koffie etc. erg smerig.

Avondeten was erg simpel, maar niet slecht. Je krijgt gewoon iets, er hangt nergens een dagmenu of iets. Ook werd je echt weg gekeken bij je tafeltje. Ook wij zijn na 1x uitproberen alle avonden uit eten geweest. Heel lekker gegeten bij '9 Muses', echt een aanrader! Wel altijd heel druk, dus ga vroeg!

Airco was ideaal, koelkastje ook. (Beide op aanvraag).

Zwembad was heerlijk, goed schoon. Wel te weinig bedjes! Het beste van Hotel Gouvia is dat je midden in het centrum zit, dat was echt ideaal.

Gereisd familie in september 2007

Anne, 13-8-2007

Wij hebben een erg leuke vakantie gehad,maar dit was niet aant hotel te danken.Bij aankomst was de kamer smerig.Na aanvraag is er extra schoon gemaakt,maar daarna ontdekte we nog veel meer viezigheid,vooral de badkamer.We hebben zelf schoonmaakmiddel en doekje gekocht om schoon te maken.Op n enkeling na,was t personeel ontzettend nors,er kon nog geen goede middag vanaf.Wij hadden half pension en we hadden helemaal geen keus in het menu.Het eten werd snel voor je neus gezet en je bord was nog niet leeg of je kreeg je volgende gerecht al,zonder dat je werd aangekeken of dat er werd gevraagd of het gesmaakt had.Ook de kwaliteit van het eten was slecht.Hierdoor zijn we het merendeel van de avonden uiteten geweest.Het ontbijt stelde niets voor.En wij zaten bij een ingang van het gebouw waar het vreselijk gehorig was.Het zwembad was wel erg prettig.Het was fijn dat het strand zo dichtbij was.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gouvia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gouvia in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gouvia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gouvia scoort een 6.39 uit 10 op basis van 23 reviews.