8,3

11 reviews over Appartement Euterpe in het Nederlands

bianca, 22-7-2007

Onze mooiste vakantie ooit was in dit appartement euterpe,je kan een scooter huren ne het hele eiland verkennen ,corfu is een van de mooiste eilanden waar ik geweest ben.

Ben er 3 keer geweest maar dit appartement beviel me het beste,lekker rustig ,mooi uitzicht!

Maar nu weet ik niet meer bij welk reisbureau ik dit appartement kan boeken,misschien kan iemand me helpen,wil er zo graag weer eens terug

Gereisd met partner in juli 2007

Annelies en Huub Boumans, 26-12-2005

Wij verbleven hier in juni 2004.Geweldige vakantie gehad.Zeer rustig gelegen.Appartement schitterend.Huur wel een scooter en verken het eiland.Corfu is ontzettend mooi.We boekten de reis via Touroperator.

Gereisd anders in december 2005

Bart en Annet, 18-5-2005

Wij waren er in mei 2004 met Touroperator. Dit jaar er helaas niet meer in gids. Wij hadden bovenste ruim 2k-appartement me tv, ruime badkamer, altijd warm water,ruim balkon,prachtig uitzicht op zee en de mooi aangelegde tuin met zwembad beneden.De schoonmaak was niet echt optimaal,maar goed, ik kan zelf ook een doekje hanteren.De ligging was wat verder weg, maar als je van wandelen houdt is dat geen probleem.

Wij vonden het een prima locatie voor een relaxte vakantie!

Gereisd anders in mei 2005

Marloes, 3-5-2005

Ben hier 3 jaar terug geweest met m'n ouders, vond het 'n erg mooi complex.. En dat opritje was ook elke keer weer een avontuur om met de scooter omhoog te komen haha :) Maar zeker een aanrader!!
        Gereisd anders in mei 2005

Patrick en Luciënne, 25-4-2005

Begin juni 2003 een week hier verbleven. Erg groot appartment met groot balkon. Het was netjes, niet superschoon maar 't is vakantie! Ligging is erg rustig met een lekker zwembad. Achter het zwembad een paadje van ca. 10 meter volgen en je staat in zee! Super, de zee voor jezelf! Bereikbaarheid misschien een minpuntje vanwege de wandeling voor je boodschappen. Hellende weg! Auto huren is pre! Als rustige uitvalsbasis voor verkenning v/h eiland was het geweldig!

Corfu-stad erg mooi en goed bereikbaar (openbaar vv).

Gereisd anders in april 2005

A.H.Geerts, 27-10-2004

Als je tot rust wil komen is dat de juiste plek

Het zijn dus ook vrinden van ons geworden

wil u info schrijf gerust een e-mail

Janny Rutjes, 16-10-2004

Supermooi appartement en mooie rustige omgeving. Ook bij het privestrand heb je een mooie uitzicht.

We zaten in appartement nummer 3. Dat was een goede ruime appartement.

Enige nadeel was dat het afgelegen lag, en je zonder scooter toch elke keer weer een eindje moest lopen. Maar aan de andere kant vonden we het lekkerder om niet midden in de drukke omgeving een appartement te hebben.

Al bij al toch een goede mooie appartementencomplex.

De Vries, 4-10-2004

Geweldige omgeving. het uitzicht is geweldig, vooral als je app. nr 6 hebt deze is tevens zeer ruim. Wij hebben een hele mooie vakantie gehad.

Mertens, 23-9-2004

Geweldig appartement en mede daardoor een perfecte vakantie meegemaakt. Een prachtig uitzicht en vriendelijke eigenaar. Zeker aan te raden.
                  Gereisd anders in september 2004

Willow E., 16-9-2004

De ligging is geweldig, het is een mooie(groene) rustige omgeving. Een scooter vonden wij wel handig omdat het toch wat afgelegen ligt. Voor alle duidelijkheid, het ligt op een schiereilandje in Kontokali en niet in Gouvia. De bushalte ligt op 1 kilometer en de hoofdstraat van Gouvia op zo'n 4 a 5 kilometer. Voor het ontdekken van Corfu is het een ideaal vertrekpunt, dicht genoeg bij alle mooie plaatsen om met de scooter naar toe te gaan. Alle appartementen hebben zeezicht omdat het op een punt van een schierelandje ligt. Sommige app. kunnen alleen wel wat opknapwerk aan de badkamer gebruiken. De schoonmaak is 2x per wk, handdoeken worden 3x per wk vervangen en het beddengoed 1x per wk. Prijs/kwaliteit is prima, zeker als je een opgeknapte badkamer hebt.
                    Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Euterpe in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Euterpe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Euterpe scoort een 8.27 uit 10 op basis van 11 reviews.