Hotel Debono ****

8,1

190 reviews over Hotel Debono in het Nederlands

Goed Hotel,maar afgelegen.

Henk, 8-7-2017

Ligt aan een vrij drukke hellende weg. En het wemelt van blaffende erfhonden.

De weg is avonds erg donker en neem een zaklantaarn mee als je terug komt uit het plaatsje Gouvia.

Gereisd met partner in mei 2016

Aangenaam hotel

A.Heymans, 1-7-2017

Dit hotel is prachtig gerenoveerd. De kamers zijn modern en proper. Het eten is minder uitgebreid dan in de grotere hotels maar is toch goed klaargemaakt. Het personeel is bekwaam, behulpzaam en vriendelijk. Het zwembad is prachtig en er zijn voldoende ligbedden. Wij hadden kamer 219 op de bovenste verdieping met zicht op zwembad en zee. Geen last van enig lawaai. Het is ongeveer 10 min lopen naar het dorp en het kleine strand.

Een tip: boek een kamer op de bovenste verdieping voor het uitzicht en huur een auto.

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtig hotel, vriendelijk personeel

Fam Damen, 16-6-2017

We hebben hier 12 dagen lang een fantastische vakantie gehad. We hadden een Junior suite aan de achterzijde en die was top. Elke dag schoonmaak (heel zuiver hotel), gratis kluisje, wifi, koelkastje en airco, het personeel was echt ontzettend behulpzaam en vriendelijk, Het is geen groot hotel wat wij juist prettig vonden, maar reken dus niet op entertainment of grote bufetten, het eten was goed en voldoende en ook warm,ontbijt was heerlijk en voldoende keus. Als je ergens om vraagt wordt daar alles aan gedaan om geregeld te krijgen. Zo vonden wij ons bed wat te hard en s'middags lag er al een topmatras. Wij vonden de weg niet druk (dan moet je naar een hutje op de hei) en af en toe een blaffende hond vonden wij niet storend (dan moet je niet naar Griekenland gaan, want dat is overal zo) Ik kan niet anders zeggen dat het een tophotel is, die wat mij betreft 5 sterren verdiend. Het zwembad was ook prachtig (geen handdoekje leggen!!!) en lekkere dikke matrassen. Zou hier zeker graag terugkomen. Afstand naar het centrum is ongeveer 10 minuten lopen waarvan de helft over een stoep(pas nieuw) en de rest over de weg. Was goed te doen. Ik zou zeggen; boeken !!!
Gereisd met partner in juni 2017

Een 4* hotel met kwaliteiten van een 5* hotel

Frank, 1-7-2016

Onze bevindingen: Debono Art Hotel is terecht het beste hotel van Gouvia. Niets dan positiefs te melden over het hotel. Eten was alvast tijdens ons verblijf goed van temperatuur. Geen slappe frieten en zeer gevarieerd. Zeer mooi gerenoveerd. Alle modern comfort aanwezig. Gratis kluisje en gratis koelkast. Alles kraaknet, veel ruimte rond het zwembad. Mooie tuin. Grote kamers. Zeer vriendelijk personeel. Zeer gunstige prijs/kwaliteitsverhouding. Een hotel waar we zeker nog eens willen heen gaan.
Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch hotel

Rob Visser, 25-6-2016

Dit hotel is zijn 4 sterren meer dan waard. Schitterende kamers, vriendelijk personeel, goed eten en een prachtig zwembad.
Gereisd met partner in juni 2016

mooi hotel met een paar minpuntjes

patricia, 10-7-2015

Wij zijn net terug van 15 dagen in dit hotel. Het is een heel schoon mooi hotel met hele mooie kamers! Kamers zijn wel gehorig, beneden hoor je de bovenburen hier word je snachts wakker van. Het zwembad is erg mooi! Lekker rustig. Het restaurant was prachtig je kunt er heerlijk relaxed zitten maar het eten vonden wij toch echt heel erg tegenvallen! Het eten is niet warm maar volgens de eigenaar hoort dit zo. De friet is echt heeeel erg slap maar dat mocht je verwachten van een buffet zei hij. Het personeel is heel erg vriendelijk. Dus hotel, kamers, zwembad is super alleen het eten niet.
Gereisd met partner in juni 2015

prachtig gerenoveerd hotel

Marjo en Paul Jeanny en Hans, 11-11-2014

kleinschalig familiehotel om tot rust tekomen

prachtig gerenoveerd

mooi zwembad tussen de palmbomen.

zeer vriendelijk en attent personeel

lekker eten in buffetvorm,

zijn wel eens anders gewend in Griekenland.

kortom een echte aanrader voor mensen die

van rust houden.

slechts 20 min. van vliegveld en 6km van

Corfustad

Gereisd met vrienden in juni 2014

Geweldig hotel!!

Henriëtte , 2-9-2014

Prachtig goed hotel!!Kamers zijn prachtig,gezellige inrichting!Super schoon,zelfs horren voor de balkondeur voor ongedierte!Hotel ligt 5 min lopen van Gouvia,neem wel een schijnwerper mee,vrij donkere weg en ze rijden er hard!Strand ligt wat verder,maar is goed te lopen,15 min!Eten is s'morgens en s'avonds heerlijk,voor ieder wat wils!Gezellig binnen of buiten eten.
Gereisd met partner in augustus 2014

Prima 4 sterren hotel op een rustige plek

D, 11-8-2014

Het hotel ligt op een rustige plek buiten het centrum van Gouvia, het is er vooral lekker rustig daar waar het bij de stranden erg druk is in augustus.de kamers zijn prima, alles net nieuw, goede bedden, badkamer met regendouche, alles superschoon. Om de dag schone Handdoeken ook voor bij het zwembad. Prima gevarieerd ontbijt en diner. Men heeft zich de kritiek schijnbaar aangetrokken want beiden zijn nu qua kwaliteit en varieteit echt prima! Leuke vriendelijke bediening en receptie personeel.
Gereisd met partner in augustus 2014

zeer goed hotel,heel vriendelijk personeel

mieke albers, 10-8-2014

geweldig hotel,alleen is t jammer dat er wordt beschreven vlakbij het strand,dat is dus niet zo,zeker 20 minuten lopen,via een best donkere weg.
Gereisd met partner in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Debono bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Debono in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Debono zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Debono scoort een 8.14 uit 10 op basis van 190 reviews.