Appartement Danai **

7,5

93 reviews over Appartement Danai in het Nederlands

niet meer te boeken

jorn de boer, 24-9-2010

twee jaar geleden was ik daar geweest en ben er dit jaar even terug geweest om te kijken als ik nog bekende zag maar hellaas. het wordt nu ook niet meer aan toeristen verhuurd
Gereisd met vrienden in september 2008

Voor herhaling vatbaar.

Joure , 19-8-2010

Toen wij er waren was het heel gezellig, alleen soms wel en beetje te warm (45graden) maar dan is en afkoeling in het zwembad wel fijn! Want in zee zwemmen kon alleen maar met zwemschoentjes!!! Vanwege de hoeveelheid kiezelstenen die over lagen.

De bedden zijn inderdaad hard alleen naar verloop van tijd voel je er niks meer van!

Bij ons was de douche prima, niks geen last van overstroming of losse douche kop of en kapots wc bril.

Het zwembad was groter dan we verwacht hadden! De maximale diepte was 50cm en dat liep af tot 3 meter en met en duikplank kont je, je er heerlijk in vermaken!

Wij hadden nooit last van de schoonmakers smorgens die zater de schreeuwen.

Neem vooral WEL iets voor de muggen mee want dat is verschrikkelijk (is op corfu zelf ook wel in de supermarkt en in het dorp verkoopbaar) en dat is perfect spul!! Wij hadden nergens meer last toen van!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

eenvoudig appartement

Irma, 7-10-2009

App. Danai is rustig gelegen klein complex, eenvoudig ingericht, maar wel redelijk ruim. De badkamer is het douchen behelpen met geen haakje voor de slechte douchekop (dit is vaker het geval op de griekse eilanden). De keukeninrichting is minimaal+gedateerd. Een waterkoker was wenselijk geweest.

De info op website over afstanden naar strand en centrum zijn prima lopend te doen. Het centrum is gezellig met prima restaurantje en barretjes. Als je geen auto wilt huren, kun je ook goed uitstapjes maken met de lokale bus. Bijv. Kerkyra (Corfu-stad) en Achillon Palace. Buskaartjes zijn verkrijgbaar bij elke supermarkt en zijn goedkoop.

Gereisd met vrienden in september 2009

prima appartement

renate, 7-10-2009

twee kamer appartement was ruim genoeg voor ons samen met een prima balkonnetje. Niet heel erg veel servies, maar voldoende om samen mee rond te komen en soms ook thuis te eten. er wordt om de dag schoongemaakt en ook alle vuilnisbakken geleegd en nieuwe handdoeken. ze waren het een keer vergeten, maar heb het gezegd en gelijk handdoeken gekregen.

bij zwembad mag officieel geen eten en drinken, maar ja als je de mensen niet ziet dan kan je best wat mee nemen. appartament is ook niet ver lopen, dus kan je ook best even wat eten/drinken.

naar het dorpje is ongeveer 8 minuutjes te lopen en daar is ook het strand.

complex is exclusief voor een touroperator, dus alleen maar nederlanders, kan heel gezellig zijn maar ik vind het ook wel leuk als er wat mensen uit andere landen aanwezig zijn.

Gereisd met partner in september 2009

leuk appartement maar zeer slecht schoon gemaakt

Karel en Anneke, 3-10-2009

Het is een leuk complex en de beheerders vriendelijk maar zij worden te oud. Het app was smerig door slechte schoonmaak. Prullebak uit het toilet werd 1 x in 5 dgn geleegd en lakens 1 x in de week. Overal dikke stofraggen en plukken haar van vorige bewoners op de vloer. Wij hadden een 5 pers. app, met 2 stoelen, 3 kopjes, 3 glazen etc. Bij het zwembad mocht geen eigen eten en drinken worden genuttigd maar er was de hele middag ook geen bediening bij de bar, omdat Victor sliep.

Ook vonden wij het eiland, in vergelijk met andere Gr. eil. erg smerig door opgehoopt huisvuil etc. We hebben dan ook veel ratten gezien, zelfs bij het strand.

Gereisd met partner in september 2009

Eenvoudig

Buschkens, 27-9-2009

Eenvoudig en voordelig. Prima last-minute. Was precies wat de gids beloofde
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

goed

van Kessel, 27-8-2009

Eenvoudig appartement op een redelijke loopafstand naar het dorp en de zee. Door de afwezigheid van een airco is binnen slapen bijna onmogelijk. Ik heb dan ook verschillende keren op het balkon moeten slapen. Vooraf was mij dit niet echt duidelijk.

super vacantie!!

caren, 27-8-2009

Echt een aanrader voor mensen die van gezelligheid en niet te grote complexen houden!

Victor & Helena zijn echt hele lieve mensen die een verse jus d'orange of een tostie voor je maken.

De kamer is niet superluxe, maar dat hoeft ook niet: een keukentje waar je knakworstjes of een eitje kunt klaarmaken, een bedje en een douche is toch genoeg?!

Is voor herhaling vatbaar!!

Super leuk!!

caren, 27-8-2009

Vacantie was echt super!!

Dat gezeur klopt echt voor geen meter!

Kamers zijn ruim genoeg & en zit een leuk keukentje bij om zelf een eitje te koken, niet om uitgebreide rijsttafels te serveren, maar dat doe je toch ook niet op vacantie?!

Douche is niet heel luxe nee, maar waar zijn die dat wel in griekenland, Goed genoeg in ieder geval!

Victor & Helena maken heerlijke verse jus d'oranges en tosti's voor je aan de bar.Lekker voor tussendoor.

Wij hebben geen geluidsoverlast gehad, en hebben heerlijke vacantie gehad, die we zo weer over zouden doen!

fantastisch

Lisette, 18-8-2009

Voor het eerst met mijn vriend op vakantie geweest! Wat een mooi eiland zeg! Het water is zo blauw dat het lijkt op het water uit een zwembad. De omgeving is erg mooi, veel groen.

We hebben voor de hele week een scooter gehuurd! voor iedereen een aanrader! Je moet zeker het noorden van het eiland bekijken! paliokastritsa, palekas, en dan vooral de mooie strandjes! snorkelen is ook een aanrader! Mooie vissen..

Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam. App. is zeker niet slecht. Uiteindelijk slaap je er alleen maar. Enige nadeel is dat je de douchekop niet op kunt hangen, maar de straal is perfect!

Centrum Gouvia is 10 minuten lopen. 'Restaurant Moukas' is een aanrader. Eigenaar kan een beetje engels en het eten is echt lekker!

Wij gaan later zeker nog een keer naar App. Danai!

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Danai in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Danai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Danai scoort een 7.51 uit 10 op basis van 93 reviews.