Appartement Villas Glyfada (Menigos Resort) ****

Appartement Villas Glyfada (Menigos Resort)
Villas Glyfada (Menigos Resort)
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villas Glyfada (Menigos Resort) bij:

4 tips over Villas Glyfada (Menigos Resort)

A. Hout, 28-5-2015
Het resort heeft eenvoudige en meer luxe appartementen. Kies bewust.
Jack Loos, 13-8-2014
Wij zitten nu in 32 maar kregen van lokale begeleidster als alternatief nummer 4. Dat was nog kleiner en met meubels die in Nederland bij de Kringloper nog niet verkocht worden. We zijn dus gewoon op onze stek gebleven. We hebben nieuwe badkamer, maar in 2 andere appartementen, die we gezien hebben, kon je jezelf niet draaien, zonder dat het gordijn aan je vastplakte. vanaf overmorgen hebben we auto gehuurd via local net buiten de poort, was via N niet mogelijk. prijs-kwaliteit = slecht rest
Patrick van Aalst, 30-7-2014
Een auto is zeker aan te bevelen als je iets van het eiland wil zien en ook eens een ander restaurant wil bezoeken. Wij zijn redelijk sportief en we zijn een keer te voet naar Pelekas gegaan. Het is te doen, maar het is bijna 4 km omhoog (en ook omlaag). Verder nog een laatste tip. Mirtiotissa beach is op drie manier te bereiken, namelijk over de normale weg, zwemmend, maar ook via een klauterpad (in de tweede bocht gezien van Glyfasda beach restaurant).

Rian Klaasen, 16-6-2013

De strandbedden met parasol zijn te huur voor €8,00 per dag.

Goede restaurantjes in Pelekas zijn: Bij Agnes en Jimmy.