Appartement Villas Glyfada (Menigos Resort) ****

Appartement Villas Glyfada (Menigos Resort)
Villas Glyfada (Menigos Resort)
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villas Glyfada (Menigos Resort) bij:

60 reviews over Appartement Villas Glyfada (Menigos Resort) in het Nederlands

Fantastische plek

LISANNE, 21-8-2015

Twee weken in appartement geweest. Wij hadden een mooi appartement met een tuin en een balkon. Vanuit de tuin wandel je zo het zandstrand op om een duik in de zee te maken.

Het zwembad was wat aan de kleine kant maar fijn om eens af te wisselen met de zee.

Verschillende restaurants op loopafstand met goed eten zowel voor lunch als voor diner.

Supermarkt aanwezig maar wel duur. Als je naar supermarkt net even buiten dorp bent betaal je bijna de helft.

Wellicht komen we er nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prachtige locatie om naar terug te komen

André, 5-6-2015

Appartementen van Menigos te Glyfada zijn prima en een uitstekende service en direct aan zee
Gereisd met partner in mei 2015

Mooi zandstrand

A.H., 28-5-2015

Wij boekten een basisappartement en de inrichting was ook basic, maar de kamers waren goed schoon. Besloten ligging in een baai, heel mooi strand, geschikt voor kinderen. De meeste appartementen liggen tegen een heuvel op. Enkele eet- en drink gelegenheden aanwezig, maar voor meer vermaak moet je met bus of auto op pad. Busverbinding twee tot drie keer per dag naar Corfu. Momenteel wordt gebouwd aan een café/restaurant. Leuke uitstapjes te maken. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel op het resort. Voor ons was een week lang genoeg, maar een tweede keer nog een week is zeker een optie.
Gereisd met partner in mei 2015

Op de foto's prachtig, maar de realiteit is anders

Jack Loos, 13-8-2014

Afgelopen zaterdag 9-8 zijn we hier aangekomen en zitten nu op de helft van onze eerste van twee weken.Van de ergste schrik zijn we (inmiddels) bekomen en genieten we toch van de zee en het strand. Na aankomst op vliegveld en instappen van de bus zijn we door de Hostess van de touroperator in de steek gelaten.Menigos is dus echt een Resort. liggend aan het strand achter en paar bergen/heuvels. Als je jezelf hier 14 dagen wilt opsluiten voor uitsluitend zee en strand, is het de perfecte plaats. Supermarkt is behoorlijk duur en wie van winkelstraatjes en souvenirwinkels houdt,is hier op de verkeerde plaats.Eten (Full Buffet) bij Grand Louis a 17 euro voor volwassene en kind 8,50 is uitstekend. Aan de andere kant van strand Glyfada Beach is een mooi restaurant met goed eten tegen juiste prijs. In resort is weinig voor veel geld. Appartement met 1 erg kleine slaapkamer is heel anders dan we gewend zijn. Pipo de clown gevoel in te klein 1/4 gedeelte van 2 onder een kap. Internet is slecht.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie ligging, gedateerde inrichting

Patrick van Aalst, 30-7-2014

Wij zijn in Menigos resort geweest van 14-7 tot en met 28-7. Het appartement heeft een fantastische ligging. We zaten dicht bij het strand, was maar 10 meter lopen en dan zat je lekker op je ligbed of in het water. Ik heb op een aantal plekken op Corfu gesnorkeld, maar het mooiste was toch bij de rotsen op Glyfada beach. Ook het Glyfada beach restaurant is een aanrader.

Minpunt is de inrichting van het appartement. Ik moet zeggen dat alles het deed en dat het schoon was. Maar het appartement had echt een opknapbeurt nodig (verroeste kranen, meublilair dat bijna uit elkaar viel). Nu is het maar hoe je hier tegen aan kijkt, want het uitzicht compenseerde veel en nogmaals alles deed het. Maar voor de prijs verwacht ik toch wel een iets anders.

Andere hoogtepunten zijn Corfu stad, restaurant Jimmy's in Pelekas en Pink Panther in Pelekas. Een boottocht naar Pargas en Paxos is ook zeer aan te raden (dolfijnen gezien tijdens de vaartocht).

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Prima voor 1 a 2 week.

MarcelLubberts, 26-7-2013

Menigos is eigenlijk een soort vakantieparkje. Er staan verschillende huisjes die gehuurd kunnen worden en ze kijken allemaal uit op het mooie strand. Een dagje strand ligt dus erg voor de hand, je bent er zo! Het strand zelf is prima. Niet te druk. Een nadeel is wel dat er weinig dorpjes of stadjes in de buurt zijn waar je even naar toe kunt lopen. Wil je alleen maar een lekkere strandvakantie, dan is dit perfect.
Gereisd anders in juli 2012

Fantastische ligging

Rian Klaasen, 16-6-2013

In Juni 2013 hier 2 weken geweest, mooi uitzicht op zee, heerlijk rustig, vriendelijke eigenaresse die ons met de auto naar ons app bracht ( hoog gelegen). Wel een auto gehuurd om iets van het eiland te zien en om uit eten te gaan in Pelekas, mooi dorpje 4 km verderop. Hier zijn leuke restaurantjes.

Het app wordt om de dag goed schoongemaakt en ook steeds schone handdoeken.Ruime slaapkamer met goede bedden, grote kledingkast. Vriendelijk personeel in het restaurant van het resort. Het enige nadeel is dat je niet zo een dorpje in kunt lopen, je moet echt een auto hebben.

Gereisd met partner in juni 2013

Vakantie !!

J. Steijger, 28-8-2011

Met 3 kinderen, (2 van 14 en 1 van 16) naar Corfu. Wat een prachtig eiland en wat is Glyfada prachtig. We hebben volop genoten van onze vakantie, we zijn 8 dagen in Villas Glyfada Menigos Resort geweest,3 dagen hadden we een auto gehuurd. Kinderen veel in zee geweest, je kan er prachtig snorkelen bij de rotsen, ook het zwembad is veelvuldig gebruikt. Appartement werd goed schoon gehouden, om de 3 dagen. Onze airco werkte niet goed, dit is vrijwel meteen verholpen en toen we aan het einde wilde gaan afrekenen hoefde we de airco kosten niet te betalen omdat hij niet meteen goed werkte. Goede service en vriendelijk personeel.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Geweldige locatie

Darryl, 24-8-2011

Sluit me helemaal aan bij de laatste recentie.

Gisteren teruggekomen en de locatie en het eiland waren TOP.

Auto is must-have en de inrichting kan beter maar het uitzicht op zee maakt dit weer goed. Heel veel stranden bezocht maar deze was toch de leukste met name voor de kids (8-12). Alexandros in Pelekas, lemon Garden in Acharavi en Roula in Kontokali is een must-have voor het eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Toplocatie

Familie Frenken , 25-7-2011

Wij hebben met onze kinderen van 12-14 jaar een toptijd gehad. Glyfada Village ligt wat ons betreft op het mooiste stukje van Corfu. Miss Nicoletta heeft service hoog in het vaandel staan. Het complex ligt aan een prachtig breed zandstrand en een langzaam aflopende kristal heldere zee. Bij de rotsen kun je heerlijk snorkelen. Het is raadzaam om een auto te huren aangezien je aardig geisoleerd ligt. Corfu is een prachtig groen heuvelachtig eiland met heel veel mooie baaitjes en een schitterende hoofdstad. In Aqua land en het paleis van Sissi moet je geweest zijn. De appartementen zijn eenvoudig van opzet maar het uitzicht op zee vanaf het balkon helemaal geweldig Het ontbijt is prima maar elke dag hetzelfde en op het complex zelf en in de directe omgeving kun je lekker eten. Kortom voor herhaling vatbaar !
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villas Glyfada (Menigos Resort) in Glyfada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villas Glyfada (Menigos Resort) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villas Glyfada (Menigos Resort) scoort een 7.67 uit 10 op basis van 61 reviews.