Matig

39 reviews over Hotel Tilemachos in het Nederlands

Zeer onvriendelijk hotel

Fam Groot, 27-9-2009

Telemachos laat hotel maar weg want dit lijkt meer op Coldits, zeer onvriendelijk personeel , hotel was vies ,eten was vies en vet en zij maken uit hoe jij je vakantie viert , klachten u staat tegen een muur te praten . dit hotel je zou het lieft er gillend uit lopen en je bent blij als je weer naar huis mag en snel ook.

Deze locatie nooit en never boeken.

Gereisd met partner in september 2009

Zeker de moeite waard

Linda, 6-9-2009

Volgende week vertrek ik terug voor de 8ste keer . Ik verblijf daar 2maal per jaar.

Mijn kamer was iedere keer in orde , 2x per week zuivere handdoeken en bedlinnen.

Het personeel is vriendelijk en gedienstig ondanks ze hard moeten werken . Het is tot half 10 ontbijt dus vind ik het normaal dat ze de stekker uittrekken . De periode

dat ik er verblijf is het zwembed best in orde . Prijs kwaliteit is best oke . Corfu stad

is zeker een aanrader , en Corfu zelf is een geweldig mooi eiland .

Gereisd alleenreizend in mei 2009

schande voor korfoe !

stef, 23-8-2009

als je er toekomt wordt je in een zijzaaltje gedreven als een bende schapen waarna je koppel per koppel bij de receptie mag komen.

Kom je in het oud gedeelte terecht dan ben je pas echt de pineut !!!!!

éen keer per week handdoeken, 2 handdoeken voor 3 pers gehad, douche vol schimmel, kraan zwaar verstopt, en comfort kamers nul! Bedden die kunnen invallen met planken onder , het extra bed goed voor het scroot en airco kost je een hoop extra. Het personeel doet met dezelfde voorschot smorgens te trappen en hal, daarna bediening ontbijt, daarna kamers , het middageten, en snamiddags terug kamers en dan zien ze er zo smerig uit als wat!Ook het zwembad is zo troebel als maar zijn kan. Bovendien krioelt het er van de "manchester-engelsen" die zuipen en mekaar in't water flikkeren met drank en alles!

Ontbijt is regelrechte armoede, iemand stak om 9.30 nog een toast in het machine maar daar kon hij naar fluiten! machine werd uitgetrokken!

alles verdwijnt stipt om 9.30u! kortom een schande!

Gereisd familie in augustus 2009

Oud gedeelte is een echte ramp!

BASTIAEN, 5-10-2008

Door omstandigheden (geboekte hotel niet beschikbaar) hier terechtgekomen. Onthaal totaal onvriendelijk, kamer was niet gekuist, badkamer totaal onhygiënisch. Personeel aan receptie voor ons (schijnbaar voor all in totaal ander ontvangst ?) bot en brutaal. Geen frigo op kamer ook niet na vraag (eigenlijk logisch gezien er uithangt dat je geen dranken enz. van buiten het hotel mag meebrengen!) Na drie dagen verhuist naar ander hotel. Als speciale vermelding: wij waren gelogeerd in oud gedeelte, misschien is het nieuw gedeelte beter? Zou hier nooit meer terugkomen.
Gereisd met partner in oktober 2008

prettige uitvalbasis voor verkenning van corfu

greet daneels, 1-10-2008

Wij zijn net terug van een weekje Telemachos via een promoreis.We kunnen dus zeker tevreden zijn, wat betreft de verhouding prijs kwaliteit.

De rustige ligging van het hotel was voor ons zeker een pluspunt.Wat betreft het eten was er keuze genoeg. 't Is natuurlijk geen 5sterren hotel!

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Burn it !

allaert, 19-8-2008

wat een hotel! slecht eten en smaakt naar niets. 20 goede ligstoelen en 30 slechte, belachelijke all-in. personeel alles behalve vriendelijk, 60 euro vr de airco(7 dgn)

STELEN van identiteitskaarten!!!!! Oude stinkende kamers, badkamer uit de pre-historie. 1 maal handdoeken per week, prijs-kwaliteit verhouding is zeer slecht vr corfu. Zwembad om 19u dicht.enz...

Gereisd met partner in augustus 2008

Gunther, 5-7-2008

Wou toch ook even mijn commentaar kwijt, want lees hier alleen maar negatieve reacties. Ik ga niet zeggen dat het een top hotel is maar heb zeker niet te klagen gehad. Een toffe vakantie op Corfu. Soms moet je gewoon genieten van je vakantie en niet zagen over alles wat een beetje tegen zit. Lees hier zwaar overdreven reacties.
Gereisd met partner in juli 2008

Linda, 17-6-2008

We verbleven 15 dagen in dit hotel . De prijs kwalteit was zeer goed . Het eten was verzorgd en gevarieerd . Het personeel aan de receptie was zeer beleefd en gedienstig , ook het andere personeel was vriendelijk . Voor een 3 sterren hotel zeker een aanrader . Corfu is een formidabel mooi eiland met een zeer tof oud gedeelte .
Gereisd met vrienden in mei 2008

Ton - Ineke, 25-11-2007

Een geluk was dat we in het nieuwe gedeelte een mooie 4 pers. kamer kregen, anders was alles diep triest geweest.
Gereisd anders in november 2007

Linda, 28-10-2007

De kamer was in orde . Voor de airco moest ge bijbetalen maar dat was vermeld bij het boeken . Het zwembad was proper en er waren genoeg ligbedden en parasols voorzien . Het eten voor 3sterren was oke . Het personeel zowel aan de receptie als de rest waren zeer vriendelijk en zeker niet onbeschoft .Het was een toffe vakantie.
Gereisd met vrienden in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tilemachos in Dassia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tilemachos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tilemachos scoort een 5.03 uit 10 op basis van 40 reviews.