5,3

Matig

3 reviews over Appartement Pavlos in het Nederlands

Weinig comfort, goedkoop maar wel te doen

fortydutch, 16-5-2011

De appartementen zijn klein, er staat een 2 persoonsbed in plus een 1 persoonsbed. Verder een klein aanrechtje, 2 plaats electrische kookplaatje en simpele douche. Je zit ietwat afgelegen van de hoofdweg, daardoor wel heerlijk rustig en midden in de natuur. Veel stellen en geen kinderen. Geen faciliteiten, we waren er in de zomer en het was warm, een zwembad zou best lekker zijn geweest. Er miste van alles in het appartement, maar even vragen aan het oude vrouwtje en je werd met iets voorzien (wij hadden een pan nodig).

Restaurants een stukje lopen, is wel te doen. Strand is ok, niet meteen bij de barretjes gaan liggen maar meer naar links als je aan komt lopen, is rustiger en mooier. Wel waterschoenen aan doen, rotsen en een enkele zee egel. In de avond heerlijk rustig met een biertje voor het app. zitten genieten van de stilte. Helaas waren er een stel jonge italianen die niet echt tussen de rest pasten. Veel lawaai, scootergerij 's nachts, geroep...gelukkig waren ze na 3 dagen weg.

Gereisd met partner in januari 2009

Meike, 8-10-2007

Wij zaten er afgelopen zomer, we hadden een last minute geboekt dus voor weinig geld. wat wij hebben betaald was het waard maar meer ook niet. geen sluitende deur naar de badkamer, 1 mes 2 glazen 3 borden. bij aankomst geen beddengoed en ook 1 handdoek die later werd weggehaald maar niet vervangen. geen vervanging voor Wc rollen. ligging om erop uitte gaan en ook om weg te zijn uit het appartement dat is ook ergens een voordeel..
Gereisd met partner in oktober 2007

Tis Ernst, 4-10-2007

bij aankomst was het appartement vies, badkamer met de haren van de vorige huurders, een haar in de koelkast, keukenmateriaal smerig;

geen plankje of kastje in de keuken voor etenswaren; vuile plakkerige dekens; een handdoek per persoon- na vragen kregen we er twee bij;

het appartemet ligt in rustige omgeving; uitzicht op betonnen muur met prikkeldraad waarachter de bomen;

veel geld voor wat je uiteindelijk krijgt

Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pavlos in Dassia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pavlos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pavlos scoort een 5.33 uit 10 op basis van 3 reviews.