Appartement Marina ***

8,3

12 reviews over Appartement Marina in het Nederlands

Helemaal super

Lianne, 26-8-2009

Ik ben er nu 2x geweest en 2x een super gezellige leuke vakantie gehad bij Theo en Maria!!!
Gereisd met vrienden in juni 2009

Mooie locatie op prachtig eiland

K.B,, 26-8-2009

We hebben een hele leuke vakantie gehad op het mooie eiland Corfu. Het appartement was heel mooi gelegen, prachtig uitzicht. Het ligt alleen best ver van Dassia en het strand af, voor mensen die slecht ter been zijn/mensen met kinderen is het aan te raden een auto te huren. Appartement zelf was zoals vaker omschreven hier echt Grieks. Weinig spullen (inboedel bestond vooral uit Nutella glazen) en niet echt heel schoon. Service is uitstekend, de eigenaresse Maria is heel goed voor ons geweest! Minpunt waren de luidruchtige Italianen die tot diep in de nacht aan het feesten waren. Corfu is een heel mooi eiland, heel groen en een mooie zee. De hoofdstad Corfu stad is ook heel leuk om naar toe te gaan. Corfu is zeker een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2009

Weekje corfu!

Lee, 27-10-2008

Het appartement Marina ligt in de heuvels met zeer mooi uitzicht! Om daar te komen moet je wel een stuk steile weg "beklimmen". Wij vonden dat geen probleem, maar voor mensen met kids of slecht ter been raden wij wel een auto aan. De eigenaresse Maria is zeer gastvrij en staat altijd voor je klaar.

Minpuntje is de inrichting. Op z'n grieks... erg simpel en ouderwets, maar dat mocht onze pret niet drukken!

De bewoners van Corfu vonden wij erg vriendelijk , behulpzaam en zeer servicegericht. Een mooi eiland met prachtige baaien met blauwe zee!!

Gereisd met partner in oktober 2008

Gastvrijheid hoog in het vaandel

Margot Arends, 18-7-2008

De gastvrijheid van Maria en Theo is een warme douche. Wij waren er met een baby van 11 maanden en een kind van 2 jaar en ze hebben werkelijk alles gedaan om het ons naar de zin te maken, o.a. het appartement van speelgoed te voorzien. Het 3 kamer appartement is zeer kindvriendelijk. De living is ruim maar ouderwets ingericht. De rest van het appartement is modern ingericht. Douche is niet warm. In de keuken mis ik een afdruiprek, verder alle basale benodigdheden wel aanwezig. Een heerlijke plek om te vertoeven en zeer aan te raden met kleine kinderen. Helaas moesten we het doen zonder het mooie uitzicht wat aan de voorzijde te zien is, maar uitzicht vanuit het zwembad maakt alles goed. Appartement is relatief koel en het aantal muggen viel mee.
Gereisd familie in juli 2008

Rietmeijer, 28-5-2008

Mooie ligging, goede service van eigenaresse

Eenvoudige, maar goede inrichting

Gereisd familie in mei 2008

H. Bolhuis, 12-5-2008

Eenvoudige accommodatie, maar mooi gelegen, hoewel niet direct aan zee. Uiterst vriendelijke en gastvrije gastvrouw, goede verzorging.

Beetje ongeordend, maar dat heeft ook wel weer iets, voor diegenen waarvoor niet alles tot in de puntjes perfect geregeld moet zijn.

Gereisd familie in mei 2008

Annie Reitsma, 23-9-2007

Prachtig gelegen en geweldig uitzicht. Wel heel fijn dat we in de voorste appartementen zaten. Eigenaars ongelooflijk vriendelijk en zeer behulpzaam. Bereikbaarheid: je moet zeer goed ter been zijn, anders is een auto noodzakelijk. In Dasia prima fietsen gehuurd bij Giant, aan te bevelen! Fietsroutes naar Kalami en Paleokastritsa zeer goed te doen.
Gereisd met vrienden in september 2007

Fam. Buskens, 4-9-2007

griekse hartelijkheid van theo en maria compenseren matig comfort. prachtig uitzicht mits 1e rij apt. eigen vervoer erg handig. muggen! luidruchtige Napolitanen met ander dag- en nachtritme.
Gereisd familie in augustus 2007

marianne, 2-9-2007

Appartement liggen werkelijk fantastisch, alhoewel als je in het achterste gebouw beneden zit heb je geen uitzicht, alleen het voorste gebouw heeft prachtig uitzicht. App. erg grieks ingericht,bijna niets dus. Douche in gedeelte niet gerenoveerd, het achterste gebouw dus knudde, bijna geen water en douche-kop smerig en oud. Schoonmaak ook niet best. Weinig handdoeken-wissels dus neem zelf mee. Zwembad is klein maar wel netjes. Bar ziet er top uit maar verkoopt helaas geen ijsjes.

Dorpje in buurt klein maar alles zit er wel, auto wel noodzakelijk!

Mede door fantastisch uitzicht en de lieve eigenaars (spreken prima duits en italiaans en verstaan nederlands)toch een fijne vakantie gehad.

En ohja in augustus helaas veel italiaanse jongeren daar die zich weinig aantrekken van gezinnen met kinderen dus als het even kan in augustus deze acco niet bezoeken als je van je (nacht)rust houdt.

Gereisd familie in september 2007

jose herps, 9-7-2007

Begin juni hadden wij een lastminute geboekt naar appartement Marina. De ligging van het appartement had niet mooier kunnen zijn. Werkelijk een prachtig uitzicht over de heuvels en de zee. De eigenaren van het appartement Theo en Maria zijn ook zeer behulpzaam en vriendelijk. De enige minpuntjes vond ik, te weinig schone handdoeken en zelf koken kun je vergeten er is bijna geen serviesgoed, bestek en pannen.
Gereisd met partner in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marina in Dassia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marina scoort een 8.25 uit 10 op basis van 12 reviews.