Appartement Marilena **

Appartement Marilena
Marilena
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Marilena bij:

2 reviews over Appartement Marilena in het Nederlands

Simpel

E&D, 21-8-2008

Wij waren anders voorgelicht dan dat het daadwerkelijk was. Het is een erg simpel appartementencomplex met ongeveer 10 appartementen.Simpele en kleine kamers maar te doen met 2 personen.

Het geheel bestaat uit een zwembad met bar wat tevens receptie is.

Er wordt maar 1 keer schoongemaakt.

De ligging is zeer goed,vlakbij de boulevard en erg rustig gelegen(doodlopend stukje).

Verder zijn de eigenaren ook erg aardig.

Wij hebben er een fijne vakantie gehad!

Een dagje strand is wel goedkoper dan een dagje zwembad want je mag geen eigen drank drinken bij het zwembad en het is aan de bar erg prijzig!

Gereisd met partner in augustus 2008

super mooi uitzicht!

janine, 12-7-2008

In 2002 in Marilena geweest. het ligt boven op een berg, met een panoramisch uitzicht over ipsos. Als je slecht ter been bent is dit hotel iets voor jouw. Het zwembad was klein maar schoon, en altijd plaats. service van het hotel was heel goed, toen wij om 1.00 s'nachts aankwamen stond er nog een lichte maaltijd voor ons klaar bij het zwembad. Dus het is een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marilena in Dassia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marilena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marilena scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.