8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Karda Beach + bungalows**** bij :

8 tips over Camping Karda Beach + bungalows

deesi, 17-11-2015
Jeepsafari is erg leuk en gezellig! Huur een bootje voor een dag en vaar langs het eiland. Gezellig een cocktail drinken bij de Cocktailbar in het centrum van Dassia.
Saskia, 18-1-2015
rij met de auto naar Ancona en neem daar de ferry naar Igomenitsa. Vanaf Igomenitsa is het nog heel kort tot Corfu en vanaf de haven nog maar een half uurtje met de auto. Echt goed te doen en het is een prachtige reis om mee te maken!
Petra Jonker, 25-8-2014

Twee tips als je naar deze plek gaat:

1- Huur een auto, zo kom je op de mooiste plekjes!

2- Neem een citronella stick mee tegen de mugjes op Corfu

W. de Jong, 7-8-2014
Excursies kun je beter niet bij Neckermann (die heeft besloten bij Karda Beach geen reisleiding meer te laten komen) boeken, is namelijk heel duur. Wij boekten de excursies bij Helga Holiday Services (tegenover Hotel Corfu Chandris). Helga is Nederlandse en kent Corfu goed. Wij zijn naar Aqualand geweest, naar de Pantokrator (de hoogste berg van Corfu), naar Paleokastritsa en Corfu Stad. En er is nog veel meer te doen, dus we moeten nog een keer terug :-).
Martine, 6-7-2014

Ben je onverhoopt toch in Dassia terechtgekomen:

- huur zoveel mogelijk een scooter en verken het eiland! Ga naar Sidari (canal of love) in het noorden, naar Paleokastritsa in het westen en Afionas ook aan de westkust bijvoorbeeld. Met een scooter zie je veel, voor 20 euro per dag heb je er 1.

- In Dassia hebben wij onwijs lekker gegeten bij taverna ' walnut tree', vlakbij de camping. Aanrader zijn de traditionele gerechten Stifado en Sofrito.

- Erg leuk om 's avonds naar Corfu stad te gaan!

Conny Lodewijk, 18-6-2013

Kampeerders kunnen bij flinke buien last hebben op de lage delen van de camping.

Huur een auto en geniet van het eiland.

Van den broek, 3-8-2012

Als je een bungalow wilt huren vraag er naar een onder de olijfbomen. In ieder geval nr 26 en 27 evt.

Wij hebben rechtstreeks geboekt en met Ryan air gevlogen, scheelde veel geld!

i., 23-7-2012

Een auto huren is zeker een aanrader, ja kan zoveel meer zien..en vermijd de supermarkten vlakbij de camping, ze zijn veel te duur. probeer om naar SCONTO te gaan, een grote keten op Corfu (er is er een aan het begin van Dassia, richting Corfu) waar ook de lokale bevolking gaat.

Aanrader: The Chestnut tree, taberna vlakbij de camping, onder straat niveau. Eten is lekker en betaalbaar, bediening heel vriendelijk.