Camping Karda Beach + bungalows ****

Camping Karda Beach + bungalows
Karda Beach + bungalows
8,3

146 reviews over Camping Karda Beach + bungalows in het Nederlands

Prima camping, wel wat verouderd

Jady, 28-9-2017

Wij sliepen in een bungalow op de camping. Op zich was alles aanwezig wat we nodig hadden, maar het was wel allemaal verouderd. Beetje raar aangelegd terras met niet heel fijn zittende stoelen. Bij het restaurant op de camping kun je erg lekker eten! Zwembad zag er schoon uit en genoeg bedjes eromheen. Allemaal erg aardige mensen op de camping. Dassia zelf stelt niet zo heel veel voor. Het is een grote drukke weg waar het niet heel gezellig zitten is, maar er zitten wel wat lekkere restaurants bij. Aan het strand is het leuker zitten, daar zit een erg lekker restaurant: Scheria Island. Verder zijn er op Corfu mooie plekjes te vinden, Corfu stad is leuk om een keer bezoeken en het waterpark is ook een aanrader als je van glijbanen houdt!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Mooie camping, vlakbij zee en Dassia

Astrid, 4-8-2017

De bungalows zijn net groot genoeg voor 4 personen. Inrichting tikje ouderwets en op zijn grieks onderhouden. Een fantastische vakantie gehad. Mooi zwembad, heerlijk restaurant van eigenaresse Nana (zeer vriendelijk). Het is een camping in een olijfboomgaard dus veel schaduw. Kleine supermarkt met vers brood. Scooters gehuurd aan de overkant en veel van dit mooie eiland gezien.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig!

Ilse Tissen, 5-9-2016

Geweldige camping met uitstekende ligging. Dicht bij het strand en Dassia op loopafstand. De zee is super voor kinderen (langzaam aflopend) en genoeg schaduw van de bomen.

Fijne bungalow met airco en de basisbenodigdheden, gelegen in een mooie olijfbomengaard.

Corfu is mooi en groen en veelzijdig.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super fijne camping

Karin, 18-2-2016

Voor het 2e jaar geweest. Bungalow beetje gedateerd maar schoon en praktisch ingericht. Airco is luxe die ik normaal niet nodig heb maar dit jaar was ik er erg blij mee!! Met 2 pubers is het goed toeven: ze hebben genoeg te doen, veel internationale jeugd in leeftijd 12-18. Engels, Nederlands, Frans en Italiaans. Nachtleven is net goed voor ze. Zee is schoon en verder is Corfu rijk aan leuke dagtripjes. Eten bij camping en boulevard is voor toeristen. In omgeving kun je beter eten. Zwembad is prettig. Parasieten, waterfietsen en ander jeugdvertier aanwezig. Kinderen bleven veel op camping terwijl wij het eiland verkenden. Aanrader!!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prachtige plek!

deesi, 17-11-2015

Karda Beach bungalows liggen centraal. Zien er verzorgd uit. Eigen zwembad en het strand is ongeveer 150 mtr. lopen. Eigen terrasje voor de deur van de bungalow. Schaduw van prachtige oude olijfbomen, airco, horren voor de ramen. Water koken of een eitje bakken gaat prima maar koken is geen optie. Er is maar 1 grote en 1 kleine elektrische plaat op het aanrecht aanweizg, maar eetgelegenheden zijn er voldoende voor weinig geld. De ligging van het park is aan de weg, loopafstand Dassia 150 mtr., Ipsos 300 mtr. In beide plaatsen leuke restaurants. Ga eens naar Estrusco!! geweldig sterren toprestaurant. De Squirell in Ipsos ook een geweldig familierestaurant!! Heerlijk eten daar.

Eigenaar van de Karda Beach is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ook de schoonmaakster van de bungalows is erg vriendelijk!! De prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Er is een eigen restaurant op de camping bij het zwembad, de eigenaresse runt dit. Hier kun je lekkere cocktails drinken en heerlijk eten! En dat alles voor een vriendelijke lage prijs. Uitstapjes kun je boeken bij een lokaal agentschap tegenover het Chandris hotel. Auto huren op de camping, kost bijna niets en goed geregeld! Dassia zelf is niet echt de mooiste plaats.Aan het strand kun je parasailen, waterskieen, bootjes huren en naar mooie lagunes varen! Met de bus naar Corfu stad is ook makkelijk. Het eiland is mooi groen en zijn vele uitstapjes mogelijk. Wij hebben hier een erg leuke en gezellige vakantie gehad.

Prachtig camping in olijvenboomgasrd

Gerda, 9-10-2015

We hebben een prachtige week gehad op een bijzondere plek. Volop zon en schaduw, wij zaten in huisje 29 met prachtig uitzicht over de inmiddels bijna camping. Personeel is erg aardig, willen alles voor je doen en spreken goed engels. Tegenover de camping voor een week scooters gehuurd om zo het het mooie Corfu te verkennen. Mooi eiland, mooie verblijfplaats , via de camping loop je zo naar zee en allerlei eetgelegenheden waar je tot s avonds laat heerlijk kunt genieten . Een aanrader voor iedereen die van kamperen houd maar dan net wat meer.
Gereisd met partner in september 2015

Geweldige rustige camping voor jong en oud.

Peter en Annie, 16-9-2015

Camping Karda Beach was geweldig wij hadden een bungalow heerlijk met airco, de mensen zijn er heel vriendelijk, de camping is rustig en schoon, op een fijne locatie om overal heen te gaan. Ook de mensen op Corfu zijn vriendelijk en behulpzaam. Georganiseerde uitstapjes kan je beter bij lokaal bureau doen, zit tegen over hotel Corfu Chandris. zij is Nederlandse. De hostess van touroperator was veel te commerciël , zij vertelde alleen iets over de excursies maar niets over de gewoontes en de verdere bezienswaardigheden van Corfu.. En de uitstapjes bij haar waren ook duurder dan bij lokaal bureau.

Tegenover camping kan je scooters huren een heel fijn en betrouwbaar adres.

Met scooter kan je heel het eiland bekijken ook hiervoor kan je bij lokaal bureau langs gaan zij geeft goede informaties over het eiland en de excursies, ook via filmpjes. Al met al het was geweldige vakantie een echte aanrader.

Heerlijke camping!

Ida, 14-8-2015

Wat een heerlijke gemoedelijke camping. Wij zaten in een bungalow huisje 25 bovenop de camping. Naar het zwembad en zee was het een klein stukje lopen. Het restaurant was prima, het personeel op de hele camping was erg vriendelijk. Vrij veel Nederlanders die telkens terug komen, ook met eigen auto en caravan. Wij waren met het vliegtuig. Voor de camping zouden we zeker terug willen gaan. Dassia zelf is niet de mooiste plaats van het eiland. Maar op zich prima. Restaurantjes genoeg en een aantal winkeltjes. Leuke activiteiten te doen aan zee, zoals parasailen. We hebben 10 dagen een scooter gehuurd aan de overkant van de camping. Dus op deze manier het hele eiland kunnen zien.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijk ontspannen

Martijn Heikens, 11-8-2015

Een fijne camping, waar wij een huisje hadden gehuurd. Het huisje is was net iets te klein voor 5 personen (2v+3k), maar dat hadden we al verwacht, want het is voor 4. Deuren en ramen lijken wel onlangs vernieuwd, net als het schilderwerk. De uitrusting in de keuken was matig (geen scherp mes of schaar). Buiten een zitje in de schaduw van wit plastic stoelen en tafel. Het huisje werd dagelijks even schoongemaakt en eventueel voorzien van nieuwe handdoeken. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Grootste luxe was de airco. De kampeerders moeten het wel erg zwaar gehad hebben met dagelijkse temperaturen van 39 graden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

The place to be!

Saskia, 18-1-2015

Hele leuke gezellige camping direct aan het strand. Vanaf de hoofdingang denk je echt "huh waar is die zee dan'? Maar die vind je snel genoeg. Mooie ruime plaatsen voor je tent of caravan tussen de olijfbomen in. Een mooi zwembad die iedere dag goed gereinigd word. Ook het sanitair wordt zeer goed bijgehouden. Er is voor zowel de oudere jeugd als wel de jonge kinderen genoeg te doen! Geen animatie maar dat mis je daar ook niet. Voor de rest altijd mooi weer en in de aantal jaren die we daar nu komen hebben we nog nooit een spat regen gehad! Kortom: een vakantie om nooit te vergeten! Ook in 2015 zijn wij er zeker weer te vinden!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Karda Beach + bungalows bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Karda Beach + bungalows in Dassia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Karda Beach + bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Karda Beach + bungalows scoort een 8.29 uit 10 op basis van 153 reviews.