8,5

Uitstekend

2 reviews over Appartement Ildi in het Nederlands

Lotte, 25-2-2005

Ik ben hier een paar jaar geleden geweest, ik vindt het een mooi app. lekker zwembad voor de deur!

Mooie ruime appartementen! Strand is even een stukje lopen maar wel goed te doen, vooral als je van watersporten hou! De restaurantjes zijn allemaal hartstikke lekker!

Alleen ja de berg op.. dat is inderdaad geen pretje in de hitte maar het wend echt!

Dat is een appartement waar ik zeker nog een naar terug wil!

Gereisd anders in februari 2005

Wendy, 24-2-2005

In 2000 mijn vakantie doorgebracht. Mooi complex, mooie tuin en lekker zwembad voor de deur. Wij hadden een tweekamer-appartement, heerlijk ruim, mooi balkon. Berg op is niet leuk als het snikheet is, maar dat went vanzelf. Niet dichtbij het strand gelegen, maar daar zijn we ook maar 1x geweest.
      Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ildi in Dassia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ildi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ildi scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.