Hotel Grecotel Daphnila Bay ****

Hotel Grecotel Daphnila Bay
Grecotel Daphnila Bay

58 reviews over Hotel Grecotel Daphnila Bay in het Nederlands

Super mooie ligging, voor herhaling vatbaar

Fam Jansen, 22-8-2017

Zaten in een familie bungalow. Deze lag in ons geval gunstig, maar veel bungalows moet je flink klimmen. Ook de weg van het stand om hoog is een uitdaging. Hotel kamers zijn gedeeltelijk gerenoveerd en iets luxer. Bungalow ruimer maar minder luxe en mooi afgewerkt. Voor ons geen probleem, wij komen voor stand, mooi weer enz. Eten uitstekend. Ontbijt erg uitgebreid. Mensen die klagen mogen zich schamen. Ala carte had voor ons (achteraf) niet gehoeven. Voor ons iets te veel "poeha". We leuk om aan het stand te dineren.

Uitzicht elke dag weer adembenemend. Zwembad door ligging wat minder sfeervol. Stand super leuk, mooi en gezellig. Wordt geregeld iets georganiseerd (voor de liefhebber).Griekse BBQ, Beach party. Lekker lunchen in de beachbar en eind van de dag een biertje drinken. Ligbedden wel aan vervanging toe. Drankkaart all in erg uitgebreid.Service receptie uitstekend, schoonmaak uitstekend en super vriendelijke mensen. Wij gaan niet snel ergens twee keer naar toe, maar dit is het overwegen waard.

Ps muggen viel reuze mee, wel veel wespen, maar daar kan het hotel ook niet veel aan doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

prima hotel vriendelijk personeel maar verouderd

J. Stegeman, 5-7-2017

Vriendelijk personeel wat er alles aan doet om het je naar de zin te maken het eten is prima, zit je in een bungalow moet men wel weten dat het veel klimwerk is.

De bungalow waar wij in onze vakantie hebben gezeten no 704 is wel aan een opknapbeurt toe maar er werd elke dag netjes schoongemaakt, in de 2 weken welke wij er hebben gezeten veel Russische gasten ik denk 80 %

Gereisd met partner in juni 2017

idyllisch plekje onder de griekse zon

heughebaert chantal, 11-5-2016

wij verbleven een weekje in daphnilla bay. mooi hotel, niet nieuw maar het heeft iets idyliisch over zich, de lobby werd al helemaal vernieuwd en dat was dik inorde, vanaf dat je binnenkomt zie je het supermooie zicht. Wij zijn rond elf uur toegekomen in het hotel en onze kamer was al onmiddellijk ter beschikking, mooie ruime en heel propere kamer met zeezicht ! de mensen poetsen er van s'morgens vroeg tot s'avonds laat, zeker een dikke pluim waard ! al het personeel is super vriendelijk en je word er op je wenken bediend. dan voor het eten... de keuze van warme gerechten is wel beperkt, wij vonden het niet zo lekker en meestal tegen dat je aan tafel kwam was je eten steenkoud. het dessertbuffet was ook maar povertjes. het ontbijt vond ik dan weer heel goed ! smorgens in het zonneke met zicht op zee buiten ontbijten ! zalig toch! ook de beachbar voor een snelle lunch vond ik wel ok ! lekkere verse pizza ! lekkere latte machioto 👍het hotelhotel ligt wel afgelegen ! niks in de buurt om een wandelingske te doen, wel een bushalte op een 200 m voor,het het hotel waar je met de bus in 20 min in het supergezellige corfucentrum bent, heel veel winkeltjes daar, lekker gezellige drukte. het hotel is wel niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn, zeer stijl om van de bushalte terug naar je hotel te gaan en heel stijle helling om van het strand naar het hotel terug te gaan, wel om het uur een shuttlebusje die klaarstond om je naar boven te voeren ! wij hebben een leuk verblijf gehad, enkel het eten vonden we minder maar das dan weer persoonlijk. andere mensen vonden het dan wel heel goed !
Gereisd met partner in mei 2016

Prijs/kwaliteit in orde

Leen, 3-8-2015

Prijs/kwaliteit is dit hotel in orde. Je merkt inderdaad dat de inkom/receptie is vernieuwd. Wij verbleven echter in een "suite" die deze naam niet echt waard was. Heel verouderd. Twee aparte bedden voor een koppel dewelke je niet bij elkaar kon plaatsen, een afknapper. Airco net alsof het stormt buiten. Ligzetels aan strand ronduit versleten. Ik denk dat dit hotel zijn sterren verdiend door het lekkere eten, vriendelijk personeel en de netheid.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Familiehotel

M.G.A. Kesber - van Leeuwen, 24-9-2014

Keuken en personeel zijn perfect.

Dit hotel is niet geschikt voor wat oudere mensen. Kamers hebben geen inloop douche. Veel lawaai van kinderen. Geen Wifi op de kamers. Alleen in de hal.

Er gaan regelmatig pendel auto's om je te brengen/halen van strand en terug.

Het hotel heeft een prachtige tuin met veel bomen. Het strand is erg smal.

Autan meenemen tegen wespen en muggen!!

Ben in veel Grecotels geweest. Deze had een * minder, was wel duidelijk te merken. Aan de service ontbrak niets!

Gereisd anders in september 2014

heerlijke plek !

Gabriel Braeckman, 15-7-2014

We hebben samen met onze 12-jarige dochter een fantastische week doorgebracht. Heerlijk eten, ruime keuze, royale en rustig gelegen kamer (familiekamer, bungalow), heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

de opknapbeurt die volgens commentaar in 2011 dringend nodig zou zijn geweest, is zeker en geslaagd doorgegaan !!! We hadden graag langer dan een week gebleven !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Heerlijke relax vakantie

van wijk, 6-8-2013

Wij hadden een 2 heerlijke ruime bungalow kamers, direct aan het strand. Op het strand zijn voldoende ligbedden voor iedereen in de schaduw of in de zon. Naar het hotel is een stevige klim. Personeel was erg gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. Het hotel ligt afgelegen, je heb een bus of een taxi nodig om buiten het complex iets te zien. Je kan een hele dag gebruik maken van buffet, snacks e.d., dit is de hele dag door goed verzorgd.

Wij hebben een heerlijke relax vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

ok -worden dagelijks gepoetst - kindvriendelijk

Gereisd met partner in mei 2013

Geweldig hotel

Marjo en Jo Wetzels, 13-6-2013

In dit prachtige hotel geweest van 31 mei t/m 7 juni 2013.

In een woord: geweldig. Schone en ruime kamers, heerlijk eten, geweldig behulpzaam personeel.

Wat voor ons (persoonlijk) een nadeel was: er waren op dat moment veel kleine kinderen.

Daardoor was het in het restaurant erg lawaaierig en onrustig. Jammer. Volgende keer weer een couples only hotel. Nogmaals: dit doet niets af aan de kwaliteit van Daphnila, maar is op persoonlijke titel

Gereisd met partner in mei 2013

Goed hotel

Yves bytebier, 5-9-2012

Zijn van 6/8/12 tot 13/8/12 in dit hotel geweest met 2 kinderen (11 en 14) en hadden een bungalow

Eten: altijd veel keuze (waaronder ook Griekse keuken) en elke dag genoeg variatie. Uiteraard komen sommige gerechten elke dag terug (pasta, friet, enz.) maar wij hebben elke dag iets anders gegeten, en dan waren er nog gerechten die we niet hebben kunnen proeven omdat er zoveel was. Ook de kwaliteit van de gerechten zelf vonden we zeer goed.

Zwembad: gewoon rechthoekig zwembad, maar wel altijd plaats en niet zo druk (worden s morgens geen handdoeken gelegd).

Eetzaal: gelegenheid om buiten te eten. Er waren idd wel wespen aanwezig, maar wat kan het hotel zelf hier aan doen. Lijkt mij niet iets om het hotel op,af te schieten. Binnen Soms even moeten wachten, maar zeer vriendelijk personeel

Ligging: prachtig uitzicht door de ligging boven op een helling. Op 3 min ben je van het zwembad tot aan het strand. Minpuntje is dat er geen weg loopt langs het strand om te gaan wandelen.

Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grecotel Daphnila Bay bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grecotel Daphnila Bay in Dassia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grecotel Daphnila Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grecotel Daphnila Bay scoort een 7.97 uit 10 op basis van 63 reviews.