Aparthotel Corfu Chandris ****

7,9

123 reviews over Aparthotel Corfu Chandris in het Nederlands

Goed voor één keer

Jo De Clercq, 9-9-2016

Inderdaad prachtige ligging, maar 's avonds gaan eten met lange broek mocht wel op de site van touroperator gestaan hebben natuurlijk.

We waren er 9 dagen/8 nachten waarvan er 3 avonden bruiloften plaatsvonden in de tuin, gelukkig bestaan er oordoppen maar leuk is anders. Het leek soms meer op Tomorrowland maar dan met slechte muziek!

2 halve dagen zonder elektriciteit dwz zwembad gesloten!!, gelukkig zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel en is de zee in de tuin om afkoeling te brengen.

Griekenland/Corfu is dus echt "vergane glorie". Er staan meer winkels leeg dan er bewoond/open zijn, overal in de buurt vuil en afval. Vorig jaar Rhodos gaf een iets betere onderhouden indruk.

Drankjes aan de beachbar > 3,70€ per drankje dus iedereen gaat naar de winkeltjes rechtover het hotel.

Andere hotelgasten klaagden over dubbele boekingen, kamer i.p.v. voorziene bungalow en ga zo maar door...

Onze conclusie is dat het vroeger waarschijnlijk een paradijs was maar dat is al even geleden denk ik....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mirjam, 19-8-2016

Super locatie. Wij hadden een Villa op de bovenste verdieping. Natuurlijk zien de foto's op de site er perfect uit. Op de bloemen na was het bij ons ook zo..... er stond fles rosé en fles water en een mandje fruit op de eettafel. Alles was schoon en heerlijk ruim. De stijl past bij Griekenland en geef je het vakantie gevoel. Bedden waren hard maar te doen. Elke dag word je bed opgemaakt en handdoeken vervangen als je dat wil, dit kan je namelijk helemaal zelf aangeven. Elke dag werd er een fles water neer gezet en thee, koffie etc bij gevuld. Ontbijt was ook super, heel veel keus voor ieder wat wils. Avond eten hebben wij niet gedaan in het hotel, inderdaad ook om de lange broek....maar om daar een 1 voor te geven ;-( , nee er is in de buurt namelijk zat keus om lekker in je korte broek te zitten en met geweldig uitzicht over de zee. Wij hebben ook bootje gehuurd is inderdaad aanrader, Helga is een Nederlandse vrouw en zij regelt dit voor je zij zit aan de overkant van het hotel, bij haar kan je ook excursies boeken. Drankjes bij het zwembad duur maar begrijpelijk. Tussen 16u-18u Happy hour 30% korting dus daar gebruik van gemaakt :-) Personeel allemaal heel vriendelijk. Wij hebben een prachtige week gehad dankzij deze mooie locatie en vriendelijke mensen. Aanrader !! Geboekt via touroperator prima geregeld !!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Laatste keer

Michelle, 2-8-2016

Dit hotel is blijven stilstaan alles hetzelfde als 20 jaar geleden. Ze hebben dress code voor de mannen voor savonds lange broek. Ze kunnen dan ook beter dress code voor de vrouwen nemen.
Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Corfu Chandris bij:

Fantastische ligging van het hotel!

Sharon, 21-6-2016

Het Aparthotel Corfu Chandris in Dassia heeft een fantastische ligging. Het hotel ligt direct aan een heerlijk lang (kiezel)strand van ong. 400 meter. Met groene en blauwe ligstoelen en een leuke rieten parasol, welke wel € 3,50 per dag kosten. Het hotel heeft een gratis badhanddoeken service, wat ideaal is. Het ontbijt en diner is erg uitgebreid en dit is in buffetvorm. Maar het eten is wel af en toe lauw. Het eten ligt namelijk in witte warm-houd-bakken met een warm-houd-lamp erboven. Het hotel heeft 2 heerlijke zwembaden (met gratis ligstoelen), maar eigenlijk heeft het hotel 4 zwembaden. Het "zuster" hotel, Dassia Chandris, ligt er meteen naast en daar kun je ook gebruik maken van de 2 zwembaden. Tevens wordt er in het "zuster" hotel alle animatie-, entertainment- en sportactiviteiten georganiseerd. De hotelkamers, tevens ook de bungalows en villa's zijn erg verouderd en qua netheid niet veel meer aan gedaan de laatste jaren. De bedden liggen prima, de douche heeft warm water, de wc spoelt prima door. Maar zoals de kamers er op de foto uit zien, zo zien ze er dus niet uit. Maar mocht je aan de kamers niet te veel waarde hechten, dan is dit hotel absoluut aan te raden. Het hotel heeft super mooie groene en bloeiende tuinen, welke zeer goed onderhouden worden en het uitzicht vanaf de hotelkamer is daardoor prachtig. Aan het strand (rechterkant van het hotel) kun je (speed)boten huren, ook al heb je geen botenrijbewijs. Dit is een absolute aanrader (prijzen vanaf € 70,- tot € 140,-). Je kunt dan op een hele leuke en mooie wijze de oostkant van Corfu zien. Aan het strand (linkerkant van het hotel) kun je langs een boulevardje lopen, langs allerlei restaurantjes en barretjes, erg leuk. Tevens zit er aan het einde van dit boulevardje een watersportverhuur (jetski's, in banden zitten/liggen en achter de speedboot aan etc.) ook erg leuk. Het strand was wel vol, maar wel rustig, het is er geen drukte en dat maakt het fijn. Er zijn 2 zwembad/strand barren en een Grillbar waar je lekkere hamburgers etc. kunt halen. De drankjes zijn inderdaad prijzig, maar dat is te verwachten, je bent op vakantie dus je kunt niet op elke cent gaan letten, dan moet je gewoon niet op vakantie gaan. Wij hebben nog 2 dagen een auto gehuurd. En in 2 dagen kun je prima alle andere mooie plekjes van Corfu zien.
Gereisd met partner in juni 2016

Mooi !luxe!

Wietske, 11-5-2016

Mooi hotel zeer luxe ..de lobby en t restaurant enz dan.de bungalow huisjes aan het strand zijn oud maar alles er op en eraan de voorste zijn 2 kamer bungalow daarachter 1 kamerbungalow ..de villa's zijn niet beschikbaar ..tenminste deze periode niet ook oud en vervallen ... eten is super ..drinken heel duur !!! 3.90 voor een koffie vind ik duur ..bedjes bij het strand zij gratis .tenminste nu dan ik lees steeds dat je moet betalen .maar nu is het niet zo .winkelstraat voor het hotel .niet veel byzonder maar toch leuk ..ik ging ervan uit dat het rolstoel vriendelijk was maar vanuit de bungalows moet je 1 trap op. Ergens bij de villa's is een invalide ingang, maar ik kon m niet vinden..gelukkig geen gedoe met handdoekje neerleggen plaats genoeg ..elke dag schone handdoeken elke dag schoonmaak kamer ...beveiliging op het strand en zwembadmeester ..geen kinderzwembad ..wel een speeltuin .elke avond animatie
Gereisd met partner in mei 2016

Schitterende locatie

H.Feiken, 12-7-2015

Prachtig uitzicht, lekker eten. Aardig en hulpvaardig personeel. Je kunt leuke uitstapjes maken. Corfu stad is met het openbaar vervoer te doen.
Gereisd met partner in juni 2015

prima accomodatie

Esther, 6-10-2014

Wij hadden een 2 kmr appartement. Ze zien er redelijk uit. De badkamers zijn aan de kleine kant. Zeer ruim balkon. Maar was voor 4 personen ingericht terwijl het 6 persoons is. Het was ook niet echt schoon, erg stoffig in het appartement.

Het eten was prima. Iedere dag keuze uit vlees, vis pasta's, rijst etc. Heel veel toetjes en 2 soorten soep.

Ligging is perfect. Aan het strand (bedjes te huur voor 3€ p/p. Zwembadwater was erg koud. Supermarkt en winkels aan de overkant. Auto huren bij Fair deal (scheelde 20€ met andere verhuurders in de buurt). Corfu stad goed te bereiken met bus die voor de deur stopt (1,50€)in 30 minuten. Genoeg restaurantjes aan het strand voor weinig geld. GEEN gratis WIFI in het hotel 8€ voor 4 uur!

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

Goede prijs kwaliteit verhouding

Frieda, 1-10-2014

Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede ligging t.o.v. Corfu stad en luchthaven. Mooie ligging in fijne tuin en mooi strand (kiezel). Voldoende ruimte voor iedereen. Lekker eten en vriendelijke mensen. Iets verouderde accomodatie met hier en daar wat vernieuwing maar alles wel goed onderhouden en netjes.

Negatief: betalende stoelen in tuin en aan strand. Drankjes in hotel nogal duur.

Gereisd met partner in september 2014

Heerlijke week Corfu (2de maal Corfu Chandris)

Ronald Willems, 25-8-2014

We zijn voor de 3de maal teruggekeerd naar corfu. 2de maal in het Corfu Chandris hotel (bungalow). En het is ons (4 personnen waarvan 2 kids : 13j en 16j) nogmaals heel goed bevallen. De badkamer van de bungalow mag dan al wat gedateerd zijn, de service (schoonmaak, eten en vriendelijkheid) waren nogmaals TOP. Als ik dan toch een min-puntje moet aanhalen, de prijzen van de drank zijn nogal aan de dure kant (4 euro voor pintje). Maar tegenover het hotel, kun je alle soorten drank verkrijgen, die je dan lekker op je privé-terras kan opdrinken. Prachtig zwemband met mooi verzorgde tuin die rechtstreeks grenst aan het strand. Wat wil een mens nog meer. Wij hebben er alleszins weer van genoten en de kids ook. Heerlijk weekje Corfu gehad. Prijs / Kwaliteit voor ons een dikke 8 op 10.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Fijne vakantie gehad

Petra, 12-8-2014

We hadden een appartement gehuurd en deze was tip top in orde. Het eten is heerlijk en er is elke dag voldoende keuze. De bediening in het restaurant en aan de balie is super vriendelijk en behulpzaam (aan de zwembad bar iets minder service gericht). Mooie zwembaden en goed onderhouden tuin. Fijn direct aan het strand (strand is niet van het hotel, dus moet je 2,-- betalen voor een ligbedje) en alle faciliteiten in de buurt. Het excursie bureau schuin tegenover het hotel is in handen van een Nederlandse (Helga). Zij biedt de excursies goedkoper aan dan in het hotel. Er is niets op dit complex aan te merken, behalve dat de frisdranken vrij prijzig zijn.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Corfu Chandris bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Corfu Chandris in Dassia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Corfu Chandris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Corfu Chandris scoort een 7.91 uit 10 op basis van 125 reviews.