Appartement Alexandra

Alexandra
7,6

7 reviews over Appartement Alexandra in het Nederlands

FloDo, 7-5-2006

Met het appartement is op zich niet veel mis, het is alleen piepklein, je kunt niet binnen zitten. De tuin is mooi en goed onderhouden, zowel de doorgaande weg als het strand zijn vlakbij zonder dat je er iets van merkt. Dassia (en Corfu sowieso) zelf heeft alleen weinig met de rest van Griekenland te maken, heel erg gericht op toerisme!! Het binnenland is in het voorjaar heel mooi en de moeite waard om met de scooter doorheen te rijden.
    Gereisd anders in mei 2006

Daphne en Bas, 21-3-2006

Wij hebben in de zomer van 2005 twee weken in appartement Alexandra gezeten. Het is een vrij simpel appartement maar met een prachtige tuin. De eigenaar van het appartement, Wasilis, is een hele vriendelijke man die ook gelijk een rondleiding kwam geven. De ligging is perfect, dicht bij het strand en in een rustig buurtje. We hebben geweldig genoten en komen dit jaar zeker weer terug, naar hetzelfde appartement!

Gereisd anders in maart 2006

jc vd biessen, 18-9-2005

klein appartement mooie tuin wel veel muggen bedden hard heel mooi eiland veel groen koffiezetapparaat en waterkoker aanwezig prima appartement voor deze prijs
        Gereisd anders in september 2005

Pien, 20-6-2005

In 2003 ben ik hier twee weken geweest. Het is een klein complex van 8 2persoons appartementen. Lekker rustig! Heerlijke tuin, lekker dicht bij het strand en de hoofdstraat, ideaal. Appartementen zijn eenvoudig en klein, maar meer heb je ook niet nodig. De bedden waren wel echt heel hard...

Een absolute aanrader.

Gereisd anders in juni 2005

ELLA, 7-2-2005

WIJ ZIJN HIER IN 2001 GEWEEST TOEN WAREN DE BEDDEN NET NIEUW EN OOK HEEL ERG HARD VOOR MENSEN DIE SNEL RUGPIJN HEBBEN IS DIT HEEL NAAR ,WIJ KONDEN ER NA EEN WEEK PAS GOED OP SLAPEN,HET IS HEEL KLEIN MAAR OMDAT ER WEINIG MENSEN ZITTEN ZIT JE HIER OOK HEEL KNUS ,DE TUIN IS MOOI EN HET IS HIER ERG RUSTIG ,(BEHALVE WAT BLAFFENDE HONDEN DAN)OOK BEN JE ZO BIJ HET STRAND kiezel)EN JE ZIT VLAK BIJ EEN TELEFOONCEL,SUPERMARKT EN WINKELTJES,WIJ HEBBEN EEN LEUKE ERVARING HIER GEHAD ,MAAR JE MOET WEL VAN EENVOUDIG HOUDEN,EN KLEINE RUIMTES WANT JE WOONT ECHT ALLEEN IN EEN SLAAPKAMERTJE EN JE KAN BINNEN EIGENLIJK NIET ZITTEN.
            Gereisd anders in februari 2005

Delia, 27-1-2005

Groot genoeg voor met z'n tweeen, alleen wel keiharde bedden en kussens als servetjes. Goede ligging, direct aan het strand. Met de scooter het eiland bezichtigen is zeker erg leuk.
              Gereisd anders in januari 2005

Jorik Schut, 22-12-2004

Begin juli was het hier erg rustig. Goede prijs kwaliteit verhouding. We hadden een scooter dus we waren weinig in het appartement. Min punt is dat je soms sterk de riolering ruikt! Misschien fout maar hier niet over geklaagd.
                Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alexandra in Dassia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alexandra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alexandra scoort een 7.57 uit 10 op basis van 7 reviews.