7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mayor Mon Repos Palace 'Art Hotel'**** bij :

91 reviews over Hotel Mayor Mon Repos Palace 'Art Hotel' in het Nederlands

Mooi oud-modisch hotel met geronoveerde kamers.

biencop, 15-10-2016

Positief:

- zeer vriendelijk personeel

- elk probleempje wordt onmiddellijk opgelost

- proper in het hele hotel (beddenlinnen en handdoeken worden regelmatig ververst)

- mogelijkheid om buiten te ontbijten en te dineren

- uitgebreid ontbijt

- lekker avondeten (alhoewel beperkte keuze, toch goede "dagelijkse kost").

- de buffetten worden regelmatig aangevuld

- 's avonds live muziek

- betaalbare prijzen in de bar en het restaurant (bv. wijn van ca. 13 € t.e.m. 45 €)

- prachtig zeezicht (vraag frontaal zeezicht).

- "adults only"

Negatief

- te klein zwembad

- vrij kleine kamers (zelfs op de 3de verdieping)

- harde matrassen

- niet de meest gezellige bar

- geen "all in"

- 2 kleine liften (2 x 2 personen)

- geen sport- of fitnessfaciliteiten.

Gereisd met partner in oktober 2016

Foto's geshopt, geen strand

Lydia, 30-9-2016

Het hotel was prima! Geen klachten wat betreft de kamer, de ligging, het ontbijt of het personeel. Helaas wordt je voor de gek gehouden met een klein wit strand voor het hotel, inclusief ligbedjes en parasols. Om duidelijk te zijn: er is een reepje zand, er is Geen strand. Dit is niet erg, want de westkust van het eiland heeft hele mooie stranden, maar laat toeristen niet de indruk wekken dat dit er wel is! Je boekt dit in de veronderstelling dat wat je ziet op de foto's, klopt.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

leuk, maar niet nog een keer

Rianne Bijl, 26-8-2016

Het is een prima hotel. Kamer is prima en wordt iedere dag uitstekend schoongemaakt. Eten vond ik daarentegen slecht. Ieder dag koud. Ik hou van lauw eten, maar dit was echt koud eten. Wel genoeg variatie. Personeel vond ik niet echt vriendelijk, ja....als je 50, 60 of 70+ (wij 40-ers) was dan konden ze tegen je praten en lachen. Corfu stad is een leuke stad met veel winkelstraatjes. Huur een scooter, dan zie je veel mooie plekjes. Helaas is er niet echt een lekker strand bij het hotel, zoals wel in de reisgidsen wordt vermeld. Aan de overkant is een klein strandje zonder ligbedden waar net 15 mensen kunnen vertoeven en aan de zijkant van de straat achter een muur is een vies strandje met kapotte ligbedden en heel ongezellig. Gelukkig aan de overkant van het hotel een restaurant met daarvoor gratis ligbedden en parasols. Van hieruit heb je verschillende trapjes om het water in te gaan. Bij het hotel is ook een klein en prima zwembad met ligbedden. Helaas moet je hier wel om 8.00 uur je handdoekje gaan leggen anders zijn om 08.30 uur al alle bedden bezet en nee niet met mensen, maar met handdoeken.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Geweldig

petrus c, 19-6-2016

Onze voorkeur was een kamer met frontaal zeezicht. De kamer die we kregen toegewezen voldeed aan alle verwachtingen. Receptie en overig personeel zeer attent en hulpvaardig toen mijn vrouw naar een kliniek moest. Bij late vertrek krijg je gratis een half uur een kamer om je op te frissen voordat je opgehaald wordt. HP was uitstekend. Live muziek van 21.00 tot 24.00 was gezellig en van een zeer redelijk niveau. Je merkt dat de directie alles doet aan het constant verbeteren van de kwaliteit.
Gereisd met partner in juni 2016

Plaatsen te kort in restaurant

Chris, 26-5-2016

Het aantal plaatsen in het restaurant en de veranda samen komt niet overeen met het aantal gasten: veel te weing !

Wachttijden van meer dan een uur. Er werden zelfs tafels op het voetpad gezet, naast de uitlaatgassen van de auto's !!

Wat moet dat dan in het hoogseizoen zijn ?

Gereisd met partner in mei 2016

Conny, 2-11-2015

Een geweldig mooi hotel , super vriendelijke bediening en verzorging , heel uitgebreid ontbijt , zeer zeker een aanrader ,
Gereisd met partner in oktober 2015

Uitstekend hotel!

Margriet Yels, 30-8-2015

Wij verbleven een week in dit hotel en hadden kamer met zeezicht. Mooi balkon waar we de zon zagen opkomen en 's avonds konden genieten van het uitzicht. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Geweldig ontbijt en ook het diner was uit de kunst. Iedere avond live muziek/dans, waar ook de locale bevolking voor kwam. We voelden ons daar een welkome gast. Echt een aanrader!
Gereisd met partner in september 2014

Absolute aanrader

loes, 2-5-2015

Prachtig hotel. Vriendelijk personeel en mooie kamers. Iedere avond live muziek op een heerlijk terras
Gereisd met partner in april 2015

Aanrader!

ellywesthuis, 28-9-2014

Erg leuk en gastvrij hotel. Kamers net gerenoveerd. Bediening uitermate vriendelijk, zelden zo welgemeend meegemaakt. Ze spraken goed engels/duits en een paar woordjes NL.

In de tijd dat wij er waren, werd er diverse keren wat aan onderhoud gedaan zoals schilderen. De schoonmaaksters gaan voor het eten het hele terras bij langs om te kijken of alles schoon is.

Wij hadden LO geboekt, dat was goed, ruim voldoende keus. Het diner buffet hebben we getest, was echt prima. De a la carte is ook erg goed. Het is 20 minuten lopen naar het centrum, via diverse routes te bereiken. Advies om een auto te huren, mooie stranden liggen aan de andere kant van het eiland. Met een klein half uur ben je daar. Bijna iedere avond is er life muziek (jazz).

Wat ons betreft een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2014

eten kan beter

Taveirne, 4-5-2014

de "adults only" was bij ons niet van toepassing(lokale bevolking).Zeer vriendelijk personeel.Goeie ligging maar toch wel iets meer of 1km. van stad.Kamers mooi maar heel weinig bergingsruimte. Eten kan beter,2maal 's morgens brood van vorige dag en fruit uit blik,buiten enkele sneetjes sinaasappel en appel. Badkamers worden nog dit jaar september vernieuwd.Algemene indruk:mits nog wat bijsturing is dit voor ons een goed hotel(personeel maakt veel goed).
Gereisd met partner in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mayor Mon Repos Palace 'Art Hotel' in Corfu-stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mayor Mon Repos Palace 'Art Hotel' zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mayor Mon Repos Palace 'Art Hotel' scoort een 7.9 uit 10 op basis van 94 reviews.