Hotel Bretagne **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bretagne bij:

3 reviews over Hotel Bretagne in het Nederlands

Vermijden

Peter, 25-1-2011

Naast vliegveld, veel lawaai. Onbeschoft personeel. Kleine kamer. Ver buiten stadscentrum.
Gereisd met partner in juli 2010

Flopper

Cathy, 19-9-2008

Sorry, maar dit hotel heeft een heel slechte indruk nagelaten. Wegens vertraging van onze vlucht, werden we in dit hotel gedumped. Het hotel stonk, de kamers waren niet verlucht, het bed was precies al 2 jaar opgemaakt, er was een stuk uit de badkamerdeur gezaagd omdat de deur anders niet openkon door de wc, het ontbijtbuffet stelde niets voor (straffe koffie, zure melk, ...).
Gereisd anders in september 2008

T. Geelen, 28-6-2008

Al sinds 1990 ons vaste begin en eindpunt op Corfu, dicht bij het vliegveld dus we zijn zo "thuis".

Het hotel is nog steeds van dezelfde eigenaar en er werken ook al jaren dezelfde medewerkers. Het is geen luxe hotel maar de kamers zijn netjes en heel schoon. We hebben hier al de hele vakantie doorgebracht maar zijn ook al tussendoor in andere plaatsen gaan logeren en dan de laatste paar dagen weer bij Hotel Bretagne. Het blijft voor ons een prima plek!

Gereisd met partner in juni 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bretagne bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bretagne in Corfu-stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bretagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bretagne scoort een 4.33 uit 10 op basis van 3 reviews.