Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Golden Sunset*** bij :

3 reviews over Hotel Golden Sunset in het Nederlands

Romantische vakantie in Golden Sunset

J_JAVA, 20-8-2014

hotel Golden Sunset in Boukari ligt prachtig aan de zee. doet s'avonds echt zijn naam eer aan. vriendelijke familie hotel en moeders is een top kok.

wij hadden met zijn tweeën een 3 persoons kamer. lekker ruim met een groot balkon. bedden waren goed. wij hadden halfpension geboekt. avond eten was heerlijk. als je bv ijs wou ipv dag menu, was geen probleem. ook geen extra kosten, Boukari is een rustig dorp. ca 3 km verwijderd van drukker dorpje. wel geboekt met auto. dit is wel een must. anders kom je nergens. we voelden ons echt verwend. voor herhaling vatbaar. dit hotel is zeker aan te bevelen voor mensen die niet van drukke badplaatsen houden.

Gereisd met partner in augustus 2014

Stephanie, 12-8-2007

Augustus 2007 in Boukari geweest.

Golden Sunset ligt aan aan kleine haven van lokale vissersbootjes, er is een klein strandje direct bij het hotel, kiezels, keien en gedroogd zeewier.Er zijn twee kleine tavernes en een supermarkt op loop afstand.

Hotel wordt gerund door een echtpaar met twee zonen, enorme lieve mensen die alles voor je doen. Wij hadden een auto erbij gehuurd zodat we het hele eiland rond gereden zijn, prachtige zandstranden aan de westkust.Het dichtsbijzijnde dorpje is moraitika waar je kan winkelen en eten.Corfu stad is een bezoekje waard.

Corfu is een prachtig groen eiland met veel historie, huur een auto of scooter zodat je alle kanten op kan.

Hotel Golden Sunset is perfect voor mensen die van rust houden, ontbijt is niet veel bijzonders maar tegen een kleine vergoeding kan je alles bestellen wat je maar wilt.

Het avondeten is perfect!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2007

Hans en Babs, 7-8-2007

Wij zijn hier vanaf begin augustus 2007 te gast geweest voor 12 dagen en het was voortreffelijk. een echt Grieks familie hotel waar mama nog kookt en papa de gasten ontvangt. Heerlijk rustig gelegen pal aan de zee. Het diner was uitstekend, het ontbijt het enige minpuntje: alleen brood/toast met jam en koffie was voor ons iets te weinig voor 12 dagen, maar tegen betaling kon je er nog van alles bijbestellen.

En, inderdaad, elke dag de mooiste zonsondergang gezien. En als je vroeg genoeg wakker was, kon je smorgens aan de andere kant de zon weer op zien komen.

Kortom, een heerlijke plek om bij te komen.

Een auto huren is wel een aanrader,want je zit echt buiten alle drukte.

Tot nu toe komen we nooit terug op een vakantiebestemming, maar dit keer denken we er aan om nog een keer een weekje te boeken naar papa George en zoon Andreas.

Gereisd met partner in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Golden Sunset*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Sunset in Boukari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Sunset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Sunset scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.