Hotel San Stefano ****

San Stefano
6,7

10 reviews over Hotel San Stefano in het Nederlands

Vhj, 1-1-2007

In 2003 was het hotel nog 4 sterren maar het jaar nadien niet meer.Kan ik goed begrijpen want

vele mensen in het hotel waren niet tevreden over het hotel ook ik niet :

Wat ik vond dat niet kon is dat de mensen die half pension namen echte coca cola kregen en wij als al inclusieve van die nep cola. Ook de ijscreme was van slechtere kwaliteit

Het hotel zelf is oud en het eten is er matig tot slecht. Wij waren echt niet tevreden en gingen bij iemand van de reisorganisatie voor een overplaatsing. Toen begon alles... Ze gingen kijken voor een overboeking maar uiteindelijk was alles vol. We vroegen dan waarom geven jullie een veel betere beschrijving in jullie boek dan het werkelijk is, wel ...

De hostess gaf als uitleg dat de eigenaar van het hotel een paar maanden geleden overleden was en dat het nu in de handen van de zonen waren maar die hadden ruzie over het verder bestaan.

En om een lang verhaal kort te maken nooit meer van mijn leven ga ik daar terug !

Gereisd familie in augustus 2003

Robert en Henny, 15-9-2006

Hallo,

Wij zijn van 1-13 augustus 2005 in dit hotel geweest. Er is één nadeel, en dat is gewoon dat het er ouderwets uitziet. Buiten dat, is het geweldig! Hele goede service en een geweldige ligging met prachtig uitzicht over de zee. Een prachtig eiland!! Wij zijn dit jaar naar Gran Canaria geweest, maar we verlangden qua eiland terug naar Corfu. Veel groener en mooier begroeid. Ook het zwembad is heerlijk.. alleen jammer dat er mensen handdoeken op stoelen legden om het te reserveren en dan pas 2 uur later terug te komen. Tja dan denk ik gun een ander ook wat.

Als wij nog een vliegvakantie gaan maken wordt het zeker Griekenland/Corfu!!

Gereisd met partner in augustus 2005

s.werkhoven, 8-7-2006

Gerda,Sjors en Anouk.

Vakantie in hotel Stefano in juli 2005.

Hotel is verouderd, ligging is prachtig, bereikbaarheid is slecht.Animatieteam te opdringerig.Jammer dat het eten matig is,tijdens vakantie geen enkel echt Grieks gerecht gehad.Giros of souflaki nooit van gehoord.Nee, dan dat eten in Turkye.Kamers

klein.

Gereisd anders in juli 2006

c. van riet-hoornweg, 11-5-2006

Wij zijn in augustus 2005 in dit hotel geweest. Het hotel is verouderd en met name het appartement was nodig aan renovatie toe.

Het appartement was zeer eenvoudig ingericht. Het zwembad was prima en een succes bij onze kinderen. De animatie was zeer slecht, maar onze dochter van 4 vond het geweldig, onze zoon van 10 vond hetleuk om te zien maar niet aantrekkelijk genoeg om mee te doen. Veel duitsers en engelsen in het hotel. Met daarop afgestemde animatie, die wij niet erg aantrekkelijk vonden.

Opvallend was dat veel nederlanders ter plaatse volpension aangeboden kregen i.p.v. de geboekte appartementen. De appartementen werden alsnog geboekt door grieken, die er natuurlijk meer voor betaalden.

Gereisd anders in mei 2006

KARIN, 5-3-2006

super hotel, mooie ligging

goed eten, aardig personeel

gewoon helemaal top

Gereisd anders in maart 2006

vd vliet, 10-1-2006

Je slaapt in een bunker met een mooi uitzicht en aardig zwembad! Trek er op uit dan heb je nog plezier van deze bestemming.
Gereisd met partner in september 2002

Susanne, 8-8-2005

Het enige wat goed is aan het hotel is het uitzicht over zee vanaf het terras van het appartement en het enorme zwembad met uitzicht over zee. Verder moet je niet kijken. Je ziet dat het in de jaren '70-'80 is neergezet en daarna is er niets meer aan gedaan, behalve het zwembad dan. Van de inrichting van hotel en huisje wordt je depresief. Bedden zijn harde planken. De huisjes staan langs een weg waar bussen vanaf 05.00 uur in hun 1ste versnelling overheen blazen. Obers werden pas na 5 dagen aardig. Van aanvliegende vliegtuigen heb je niet zoveel last. Animatie was wat opdringerig. Eten was wel ok, toetjes zijn lekker. Alles is niet goed afgewerkt. Keuken valt uit elkaar en smerig servies. Het lijkt geweldig, maar dat het is het gewoon net niet.

Aanrader: huur een auto en 'beklim' de Pantokrator, een echte belevenis!

Gereisd anders in augustus 2005

Wiel Meurs, 16-8-2004

een perfekte accomodatie en als je van grieks eten houdt moet je zeker geen hotel nemen maar een appartement. Naar het strand loopt regelmatig een gratis busje van het hotel.

Aan de voet van de berg ligt een klein winkeltje en als je brood wilt hebben moet je het even regelen met de eigenaar. hij zorgt iedere dag voor verse aanvoer. Huur daar ook een scooter, want in Benitses zelf tracht men je te tillen. De prijs is zelfs beter en de service zul je beslist over tevreden zijn.

Als je het strand oploopt ligt links een strandpaviljoen met terras. Vraag hier eens naar de griekse salade.Zelden zagen we een betere salade geserveerd. Vraag aan eigenaar Vasilis naar muziek van Andre Rieu en je bent een verwende welkome gast voor je hele vakantie. Hij is dol op onze Maastrichtse export-muzikant. Een aanrader is het strand van Agios Gordis.

Gereisd anders in augustus 2004

Marly, 14-1-2004

Kamer inderdaad wat ouderwets en keukenblok niet echt schoon.

Voor de rest alles prima, aardige bediening en prachtig uitzicht!

Gereisd anders in januari 2004

joyce, 8-10-2003

Toen ik er net aan kwam schrok ik ff, alles is er erg donker en echt in 70-ge jaren stijl ingericht. Des al niet te min een geweldige vakantie daar gehad, volgend jaar zeker weer terug!
Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Stefano in Benitses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Stefano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel San Stefano scoort een 6.7 uit 10 op basis van 10 reviews.