8,1

21 reviews over Appartement Orange Grove in het Nederlands

lekker rustig

Edwin en Maxine, 28-7-2010

We hadden een omboeking naar dit appartement en kregen het huis op de kopse kant. Heerlijk, we waren bijna alleen op een ouder stel na, dat de hele dag weg was. Het grote zwembad voor ons alleen dus! Geweldige vakantie gehad!
Gereisd met vrienden in juli 2005

W. Roks, 8-10-2007

Tot aan donderdag (5de dag van de vakantie) niemand gezien (eigenaar, geen receptie aanwezig). Nadeel omdat je niemand kan vragen voor aanvulling van dingen. Bijvoorbeeld: na dag 1 toiletrol al op, deze werden niet aangevuld. Pas op dag 6 zagen we de mevrouw die het app. poetst en konden we vragen om aanvulling.

Corrie en Guus van der Voordt, 3-10-2007

Heerlijk rustig tussen de citroenen en andere zuidvruchten. Schoon zwembad ,winkels dichtbij en een hardwerkende schoonmaakmevrouw.Wij zaten in de studio, die in het donker lastig te vinden is.

warm(30,33gr).Het is een mooi eiland en de excursie naar Albanie is een aanrader. Leuke buren in hetzelfde gebouw. Uitstekend gegeten en ook de chinese Griek is aan te bevelen.Al met al een hele goede aanrader als vakantie-adres.

Gereisd met partner in oktober 2007

L. Hobbel, 24-9-2007

Wij werden op de heenreis met een taxi afgezet bij het apartement. Op de terugreis moesten we met de koffers dat hele eind lopen naar de hoofdweg waar we alsnog door een taxi werden opgepikt.

Dit hebben we als een groot min punt ervaren.

Niels, 17-9-2007

Eigenlijk een appartement bij Liapades geboekt. Door problemen bij de tour operator voor Orange Grove gekozen. Heerlijk rustig tussen de sinaasappelbomen. Appartement werd netjes schoongehouden. We hebben de hele week zon gehad en met een huurauto verschillende stranden bezocht.

gerda van der Wal, 22-7-2007

We waren met onze grote kinderen 1 week in Orange Grove. Mooie plek, lekker zwembad, goed weer, kortom fijn gehad. Minpuntjes: de zeer sobere keukenuitrusting, vochtige klerenkast, sobere inrichting. Studio (7 of 8) hadden we ook gehuurd, voor onze privacy, maar dat was net een paardestal! De geur was niet om in te verblijven! We zijn dus met zijn vieren in nr. 1 geweest. Gelukkig waren we met onze kinderen, maar met een ander stel hadden we erg op elkaar gezeten. Vervelend probleem, maar Touropperator heeft het netjes opgelost. (Wisten ze er niet van? Als je andere mensen erover hoorde....)Wel voor herhaling vatbaar, samen en dan langer. Als ik het allemaal zo lees moet je er in het voorseizoen zijn?????!!!!!
Gereisd anders in juli 2007

Wytze en Gerbrich, 19-4-2007

Mooie appartementen op een rustig plekje. Heerlijk zwembad met daar omheen citroen- en sinaasappelbomen. Helemaal geweldig!

Het appartement zelf is eenvoudig, maar erg ruim en goed schoon.

Gereisd anders in april 2007

Bouwe ., 3-10-2006

Wij waren hier in week 39 eind september. Vier dagen heel heel veel constante tropische regen. Dan is de accomatie te eenvoudig als je hierin vier dagen zonder goede stoel of bank moet verblijven.Tevens werd het koud en dus ook moest je met kleren aan slapen

alles werd echt nat.De regen eind september begin oktober is normaal volgens de plaatselijke bevolking. Maar na de regen komen de muggen en wespen omdat de druiven rijp zijn. Vluchten kan dan niet meer alleen met handoeken om kan je even buiten zitten. Neen hier moet je dan echt net zijn.Het dorp is dan uitgestorven en maar enkele eetgelegenheden open waar je de restjes van het seizoen moeizaam kan bestellen. Wand de bevolding heeft het geheel gehad.Dus Corfu eind september geen aanrader als je niet van regen en muggensteken houd.Benitses heeft het echt gehad 80% staat verpoupert leeg en te roesten.

Gereisd anders in oktober 2006

Aad en Krista, 8-7-2006

Zijn hier geweest in juni 2006, heerlijk rustige omgeving, schoon en net appartement,(wel iets gedateerd) regelmatig schoongehouden, en schone handdoeken. Het zwembad is superschoon en groot genoeg voor de paar gasten die er verblijven- 8 app. !Voor het ECHTE strand zul je auto of scooter moeten huren, betaalbaar bij "Kerkyra" in het dorp, een paar honderd meter lopen.

Genoten! Aanrader voor rustzoeker, wandelaars en zonaanbidders.

Gereisd anders in juli 2006

lieneke, 13-6-2006

Echt een heerlijk rustig gelegen appartement, maar je bent ook zo in het gezellige benitses. Ook wordt er goed schoon gemaakt en is het appartement redelijk groot vooral het balkon waar je heerlijke avondjes kan hebben. Een goeie prijs/kwaliteit verhouding. Alles bij elkaar een leuke vakantie
          Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Orange Grove in Benitses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Orange Grove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Orange Grove scoort een 8.1 uit 10 op basis van 21 reviews.