Appartement Corifo **

Appartement Corifo
Corifo
7,7

3 reviews over Appartement Corifo in het Nederlands

Knus appartement met mooi uitzicht.

Angelique en René, 6-2-2012

Vriendelijk ontvangst en erg leuk appartement. Mooie grote tuin waar iedereen gebruik van mag / kan maken. Zwembad is waanzinnig gelegen, uitkijkend over de zee!

Een echte aanrader om Corfu te ontdekken.

Gereisd met partner in januari 2007

Henk en Gea, 30-9-2003

Periode 8/9-15/9. Appartementen zijn goed en ruim met een schitterende ligging op een heuvel en een mooie zwembad. Corfu is een prachtige eiland met mooie dorpjes en veel zandstranden aan de westkust. Zeker een auto huren en het eiland bekijken. Goed eten in Benitses en niet duur, doch we hebben het meest gegeten bij George, geen haute cuisine maar wel lekker en erg veel en heel gezellig met een prachtige uitzicht. Zeewater was erg aangenaam, zwemmen deden we meestal beneden, was wel een kiezelstrand maar erg goed te doen met waterschoenen en de uitbater van het strand/eettentje was een hele aardige man.

Corfu is een eiland om terug te keren, Corifo is dan weer zeker de moeite waard.

Gereisd anders in september 2003

Petra en Lars, 24-9-2003

Corfu is inderdaad erg prachtig, ook begin augustus. Iedere dag 33 graden is daar prima te doen.

Dag 1 zijn we vermoeid van de reis die al om 4 uur 's nachts begon ook gaan eten bij George. Prima eten, maar wij raden toch aan om verder te kijken. Je kunt elder lekkerder en goedkoper eten.

Bijna iedereen vraagt waar de Litle zit. Vanaf Corifo naar Corfu-stad rijden. Waar je bij een stopligt rechts zou moeten voor het vliegveld ga je rechtdoor en je rijdt er zo tegenaan.

Doe mee met de riviersafari van Sudtours. Heel goed te doen en erg lekker. Doe daar niet mee aan de rafting, da's zonde. Geen spanning en zeer kort.

Het noorden van Curfo heeft zeer mooie en aparte stranden, de westkust alleen hele mooie.

Onderhoud: in Benitses de bocht om voor meer...

Wat ons betreft, voor mensen die graag en goed te been zijn: zeker een aanrader.

Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corifo in Benitses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corifo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Corifo scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.