Appartement Benitses Sea View **

Appartement Benitses Sea View
Benitses Sea View

42 reviews over Appartement Benitses Sea View in het Nederlands

Wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Pennings, 3-11-2009

Wij hadden een appartement met mooi uitzicht aan de voorkant en de achterkant, wij hebben daar ook vaak gezeten.

Je moet geen luxe verwachten, het appartement was goeg. Als je iets miste of nodig had moest je naar de eigenaar gaan en hij loste het voor je op.

Als je ze behandeld zoals jezelf behandeld wilt worden zijn er geen problemen die niet opgelost kunnen worden. Voor dat geld mag je geen luxe verwachten, gan dan naar een hotel met heel veel sterren of dat wat uitmaakt !!!

Gereisd met vrienden in september 2009

Leuk complex ,rustig gelegen .

ballondeboer, 25-10-2009

Benitses Appartementen is een verzamelnaam van diverse particuliere appartementencomplexen in Benitses. Wij zaten gelukkig!!! in het complex Alexis.

Gelegen aan de rand van het dorp (bergopwaarts). Toch vlak bij strand en centrum (4 minuten lopen). Keurig schoon en ruim complex. Handdoeken en beddegoed wissel was matig. Waterkoker aanwezig evenals een oven met geintegreerde 3 pitskookplaat. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

Gereisd met partner in juni 2009

Nooit weer! onwaardig!

Elle en Roelie, 27-9-2009

Tassia- Maakt deel uit van Benitses appartementen.

Sterk verouderd. Trap van bijna 40 treden waarvan de laatste 18 van hout en stijl.Veel hout en asbest verwerkt( golfplaten dak) O.I. Brandonveilig gebouw.

Handdoek-voorziening onregelmatig en maar 1 per persoon.

Hostess hoort je aan en lacht wat.

Gereisd met partner in september 2009

Nooit meer

Marij, 18-9-2009

Onveilig, koelkast met veel lawaai, muizenkeutels op de galerij. Trappenhuis smerig. Niet prettig.
    Gereisd met partner in september 2009

Redelijke accomadatie gezien de prijs.

Dick Ruissen, 16-9-2009

Redelijke accommodatie gezien de prijs,

Wel elke dag uit eten gegaan, de kook gelegenheid in het appartement was veruit onvoldoende en vies, evenals de koelkast.

Heb ook disposible bekers gekocht zodat ik het schaars aanwezige en vieze servies niet hoefde te gebruiken.

Ligging was oké, het kiezelstrand en de supermarkt om de hoek, alleen in ons geval geen seaview maar een rommelige achtertuin met een paar mesteenden en een kettinghond. Veel last van muggen gehad w.s. vanwege dezelfde tuin.

Tassos, de eigenaar cq uitbater was inderdaad een glad, glibberig en klef mannetje, maar in mijn geval toch wel behulpzaam, omdat de vlucht terug pas om 00.00 uur vertrok mocht ik nog de hele dag

van het appartement gebruik maken en de koffers 's avonds in zijn restaurant zetten.

Gereisd alleenreizend in september 2009

Te vies voor woorden! NOOIT WEER!

Marie-José, 16-9-2009

Benitses: Appartement Tassia.

Bij binnenkomst was de eerste indruk:Oké, een grote kamer!

Verder was het n grote vieze troep.Alles wat je aanraakte voelde vies en smerig.Er hing een riool lucht,in de bestekla liepen oorwormen,de matrassen/bedden waren erbarmelijk slecht.Op een gegeven ogenblik stak uit n matras een veer.Kookvoorziening->1 kookplaatje zo groot als n bierviltje!Viel niet op te koken.Gordijnen waren vies en hingen maar deels aan de roede!Lampen sprongen steeds kapot en knalde zelfs uit de fitting.Muizenkeutels op galerijtje.Toilet wat constant doorliep,ook na doorgeven. Zilvervisjes over de vloer.In douchebak stopcontact!

Klacht indienen bij Zorbas over appartement was ook geen succes. Hij had nooit klachten gehad en was erg verbaasd!Ja,ja.....

Dit was met mijn dochter van 25 jaar mijn allereerste vakantie.

Dit was eens.....maar nooit weer.

Een eenvoudig appartement hoeft per definitie niet slecht te zijn,maar dit was absoluut GEEN 2 2/1 ster waardig.

Gereisd met oudere kinderen in september 2008

Goed te doen

aruna, 30-8-2009

in verhouding met de prijs is dit appartement prima te doen, voor alle klagers heb ik een tip. een ressort of bekijk de beoordelingen dan zie je wat je kunt verwachten want veel reacties zijn wel 100 x hetzelfde we ij hebben een top vakantie gehad
    Gereisd met partner in augustus 2009

Het apartement was oud, en niet goed verzorgd.

Welmer, 10-8-2009

De wc spoelde niet goed door.

De badkamer was erg hokerig.

Er was een muffe guur op de kamer.

De bedden waren erg hard.

Gereisd met partner in juli 2009

Goede eerste indruk, met gemengde gevoelens terug

Pasquinel en Gwenny, 23-7-2009

Bij aankomst werd ons verteld dat er de laatste dag gedoucht kon worden en dat onze koffers bij de eigenaar Tassos van het restaurant Zorba opgeborgen konden worden.Na onze verbazing kwamen we 1 dag voor vertrek erachter dat dit loze beloftes waren. Reisleidster nam de problemen niet serieus.Daarom gingen we met een naar gevoel weer terug naar Nederland!We waren tevreden over de vliegreis,en de aanwezige personeel. Hierbij een tip :Zorg dat jullie een nieuw samenwerkingsverband krijgen met een andere eigenaar.Zodat problemen als boven genoemde niet meer voorkomen.Restaurant tip:Chicken George is een culinair eetgelegenheid in Benitses.Prijs en kwaliteit staan in verhouden.De service die de eigenaar geeft is meer dan een 10 waard!De ligging van dispectaculair restaurant is tegenover Zorba.De eigenaar genaamd Alex, is bereid om je overal mee te helpen.
    Gereisd met partner in juli 2009

Leuke vakantie

Manuel en Amanda, 19-7-2009

Wij zaten eind juni in Appt Benitses. De mensen zijn vriendelijk omgeving is mooi en het eten is er erg lekker

Geweldige restaurantjes en helemaal niet duur.

Tassos eigenaar van restaurant Taverne Zorbas is vriendelijk. Hij is een soort bemiddelaar tussen Arke en de Eigenaar van de Appartementen. De eigenaar van de appartementen is ontzettend vriendelijk en als je hulp nodig hebt, staat hij direct voor je klaar.

Geen koffieapparaat of waterkoker. Wij hadden 2 eenpersoonsbedden, Koelkast en kookplaat pannen bestek en servies wel aanwezig. Geen gebruik van gemaakt maar je hebt in ieder geval wel de mogelijkheid. Wij hadden geen airco, achteraf ook niet nodig gehad.

De omgeving is echt prachtig. 3 minuten loopafstand van het kiezelstrand. En met 10 minuten loop je zo de bergen in. Echt prachtig!

Gezellig s'avonds op het balkon met de buren.

Boottocht Paxos Anti-Paxos is erg mooi.

Heerlijke vakantie gehad voor weinig geld.

Een top vakantie!

Een echte aanrader !!

Gereisd met partner in juni 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Benitses Sea View bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Benitses Sea View in Benitses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Benitses Sea View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Benitses Sea View scoort een 6.02 uit 10 op basis van 42 reviews.