4,9

Onvoldoende

14 reviews over Hotel Achilles in het Nederlands

prachtig gelegen

nan, 20-2-2011

Een mooi en rustig gelegen hotel tegen een heuvel gebouwd. Het ligt in een groene omgeving 2 km buiten Benitses aan een kiezelstrand met een houten plateau met ligstoelen. Je moet dan wel ongeveer 70 treden lopen wil je hier komen (niet echt geschikt voor slecht ter been). We zijn hier in 1992 3 weken geweest en hebben hier een fantastische vakantie gehad.! We hebben toen 3 weken een brommer gehuurd en hebben toen veel van het mooie eiland Korfoe gezien.

S avonds was er toen vaker Griekse folklore avond.

Het publiek bestond toen voornamelijk uit Nederlanders en gezellige Duitsers!!

De kamer en het eten (half pension) was ook prima in orde (buffet was er toen nog niet.

Gereisd met partner in januari 1992

NOOIT MEER

Vleugels Luc, 23-2-2010

Augustus 2009, aanbieding via touroperator...Dit hotel is niet slecht maar zeer slecht! Eten is elke dag hetzelfde, bij het ontbijt kreeg je de overschot van het diner van de avond voordien, er was geen koeling voor het eten....met warme temperaturen moet er geen tekening bij.... Het hotel(what's in the name) heeft een meer dan afgeleefde en desolate indruk, alles is verouderd, kamers zijn niet proper er is ook geen plaats om je kleren weg te bergen, douchewater zag meer bruin, snacks aan de bar waren er zo goed als niet, als je koffie vroeg kreeg je de overschot van het ontbijt tegen de prijs van 3€, het water van het zwembad werd niet onderhouden.... NIET DOEN!!!!!!!!
    Gereisd met vrienden in augustus 2009

goed hotel voor redelijke prijs

yulia en jp, 22-8-2008

we hadden het hotel rechtstreeks geboekt en moesten slechts 70 euro per kamer per nacht betalen inclusief ontbijt. dat was het alleszins waard! airco was in de prijs inbegrepen. met de bus (90 cent enkeltje) naar benitses voor lunch en diner. zwembad was lekker rustig en snorkelen voor de kust 100% fun. kamers waren schoon en elke dag nieuwe handdoeken. we gaan zeker weer terug.
    Gereisd anders in juli 2008

H. Thomas, 17-9-2007

Een zeer mooie hotellocatie aan het water met een prachtig uitzicht. Het verouderde hotel lag wat afgelegen van het stadje Benitses. Als je van rust houdt zit je hier wel heerlijk. Persooneel was erg vriendelijk. Wij verbleven daar onder een all-inclusive formule, die wat tegenviel. Er was weinig variatie in het eten en drinken. Verder een mooie centrale ligging om de rest van het eiland te verkennen per huurauto.
      Gereisd met partner in juni 2007

PvH, 4-8-2007

In 2006 zijn we in Achilles geweest. Dit is werkelijk het slechtste hotel dat ik ooit gezien heb. Het eten was een drama. Van all inclusive was niets te merken.

Gelukkig werden we snel over geplaatst naar een ander hotel en hebben we toch een super vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

daems m, 1-8-2007

Sterk verouderd hotel, bijna overwoekerd door planten, eten weinig afwisselend zeker 's morgens, niet elke dag propere handdoeken, snacks stellen niets voor, vriendelijkheid en behulpzaamheid laten te wensen over. Te weinig ligstoelen aan het zwembad. Aan het strandje bijna geen strandstoelen. Zeker geen aanrader. Geen enkele vorm van animatie.
      Gereisd met partner in juli 2007

Rogiers, 1-8-2007

Ononderhouden hotel, onvriendelijk personeel, handdoeken werden niet alle dagen vervangen, wel nat terug opgeplooid. Airco diende apart betaald te worden en werd door de poetsvrouwen uitgezet. Het eten werd in buffetvorm op een houten kast geplaatst zonder koeling. Geen variatie in het eten, groeten op het randje af bedorven, warm eten altijd koud. Dranken waren niet gekoeld en waren van het gekoopste merk (nooit een echt cola gehad). De strandbar, stond reeds onderstut, kreeg je enkel plastieken bekertjes die jezelf diende op te ruimen. Snacks waren de resten van het middageten, die gewoon op de bartoog geplaatst werden zonder koeling bij 40°. Dessert was altijd watermeloen, ander fruit hebben we daar niet gezien. Strand (enkel rotsblokken met een met touwen een aan elkaar gebonden trap) en kappotte zetels.

Zeker geen aanrader!!

Gereisd anders in juli 2007

Rosmolen, 31-7-2007

Zeer onvriendelijk,eten elke dag hetzelfde,weinig vlees en slecht, slecht verzorgd qua drankjes etc.verouderd meubelair! Echt een tegenvaller!Geen aanrader. Geen all in gevoel en onbezorgde vakantie, duurder geworden door weg te gaan van appartement, slechte info, etc.etc
      Gereisd met partner in juli 2006

Fam. G. Bronkhorst, 16-8-2006

Een verouderd hotel dat schoon eruit zag. Zeer mooie ligging aan zee met een tuin. Je kon met de stadsbus naar Corfu-stad. Iedere maaltijd was in buffetvorm, zeer gevarieerd en warm. Vriendelijk personeel wat hard werkt. De buurtsuper verzorgde de huurauto en gaf ons een cadootje bij huisreis.
      Gereisd anders in augustus 2006

Katalin&Luc, 26-6-2006

Wij zijn net terug uit Corfu 01/06 tem.08/06 2006 .Mooi uitzicht nette kamers,wel verouderd,maar proper.Personeel vriendlijk,elke dag schone handdoeken/linnen.Eten was veel(all in)maar kon meer variatie gebruiken.Zwembad ook in orde.
      Gereisd anders in juni 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Achilles*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Achilles in Benitses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Achilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Achilles scoort een 4.88 uit 10 op basis van 16 reviews.