Appartement Riviera Barbati ****

Appartement Riviera Barbati
Riviera Barbati

137 reviews over Appartement Riviera Barbati in het Nederlands

geweldig uitzicht in een prachtige villa

hban, 12-8-2017

een villa met zwembad gehuurd voor 10 dagen. personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. 3 mooi ingerichte slaapkamers met eigen badkamer en prima bedden om op te slapen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Supermooie plek

Fokje bouwer, 7-8-2017

Prachtige vakantie gehad. Appartement met eigen zwembad. Echt ideaal. Een schoon appartementencomplex met erg aardig personeel. Fijn aan het strand. Komen zeker weer terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie locatie, prima vakantie

frank, 26-7-2017

Is absoluut haar sterren waard. Appartementen zien er prima uit. Wij kregen een upgrade van studio naar 1-kamer appartement. Niet groot maar prima voor 2 volwassenen. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Strandlakens om de dag. Strand is prachtig met mogelijkheid voor ligbedjes (6 euro voor 2 bedden en parasol). 2 strandtentjes aanwezig. Net buien park een cocktailbar die s'avons open is. Barbati zelf stelt inderdaad niet veel voor. Behoorlijk steile klim (2 minuten). Mooi uitzicht vanuit restaurantjes. Zoals gezegd is Barbati zelf erg klein. Voor flaneren moet je hier niet zijn. M.a.w. s'avonds is er niet veel te doen. Een auto huren is inderdaad van belang om erop uit te gaan.

Aanraders trips:

- Achilleion (paleis van Sissi)

- Pandokrator: klooster met prachtig uitzicht. Ook met bootje een grottentocht te maken

- Angelokastro: De weg er naar toe vanuit Pandokrator is prachtig. Mooi uitzicht.

- Met de auto naar Paleokatristsa (klooster boven op hoogste berg)

- Corfu stad

Gereisd met partner in juli 2017

Superverblijf

M&M, 4-7-2017

Wij verbleven de eerste week van juni in villa nummer 5, een alleenstaand huis met zwembad en bijna alles erop en eraan. Alleen een wasrek ontbrak, "big deal". Even samengevat: een zeer goed onderhouden terrein en gebouwen, elke dag schoonmaak, ook zwembad. Interieur van het huis is zeer netjes, schoon en fris. Badjassen en handdoeken aanwezig. Zelfs een medicijnkastje met inhoud. Houd er wel rekening mee dat, net als in alle zuidelijke landen, de geschakelde huizen gehorig kunnen zijn. Wil je daar zo weinig mogelijk last van hebben neem dan een verblijf met zwembad.

De omgeving is nu supertoeristisch maar volstaat, alles voor een normaal verblijf is aanwezig. Een auto is wel makkelijk als je het eiland wilt verkennen en voor de boodschappen. Ivm late terugvlucht kregen we voor de resterende uren een huisje toegewezen aan de zeekant. Bij uitchecken bleek dit niet in rekening te worden gebracht na intern overleg, dit is klantenbinding!

Vriendelijk personeel, zowel in de restaurants al van het park.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en leggen de lat echt niet zo laag!

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige week gehad!!

Anita, 6-6-2017

Een heerlijke week gehad in Barbati! Wij hadden een 2-kamerappartement met privézwembad (maisonette), ideaal! Mooie schone kamers, een ruime badkamer met ligbad, een fijn terras en natuurlijk de tuin met zwembad en ligbedden. Alles wat je nodig had was aanwezig in het appartement, keukenuitrusting was compleet. Zelfs badjassen en badlakens voor bij het zwembad of op het strand. Het zwembad werd goed bijgehouden, de waterkwaliteit gecheckt en elke dag de bladeren eruit gehaald. Het complex is eigenlijk een dorpje op zich, je kunt er in twee restaurants heerlijk eten. Het dorp Barbati stelt niets voor, is echt maar één straat. Wat winkeltjes, twee knetterdure supermarkten en twee bakkertjes. Maar ook een paar hele goede restaurants. We hebben geen auto gehuurd, maar als je wat wil zien is dat wel handig. We hebben wel de Eilandtour van touroperator gedaan, een excursie die echt aan te raden is.

Kortom, een heerlijk verblijf! Absoluut voor herhaling vatbaar maar dan wel wat langer.

Gereisd met partner in mei 2017

heerlijke en rustige omgeving

Frank, 8-5-2017

een auto noodzakelijk om het heerlijke eiland te ontdekken
Gereisd met partner in juni 2016

Prachtige locatie, rustig en schoon.

W.van der Hoek, 21-9-2016

De ligging en verzorging uitstekend. Dicht bij het schone kiezelstrand.

Je moet wel een steile weg of met trappen omhoog, om het dorp te bereiken, maar de kwaliteit van het eten en het uitzicht is de moeite waard.

Centraal gelegen op Corfoe, met auto een ideale plek.

Voor ons een geweldige plek drie volwassenen.

Gereisd met vrienden in september 2016

Fantastisch appartement en super service!

Anita, 22-8-2016

Wij hadden een twee kamer appartement met prive zwembad geboekt en bij aankomst kregen we een upgrade naar een drie kamer appartement. De vakantie begon dus al goed! Het prive zwembad was fantastisch, wel 1.70 diep, dus met heel kleine kinderen niet aan te raden, maar als iedereen een zwemdiploma heeft echt heerlijk!

's Ochtend werden de blaadjes er zelfs uitgehaald. Het appartement was zeer compleet, je kon het zo gek niet bedenken of het was er. Van dunschiller, tot kluis en badjassen. Dagelijks werd er schoongemaakt door zeer vriendelijke en kundige dames. Nog niet eerder in zo'n schoon appartement gezeten! Ook het zwembad aan het strand was helemaal prima. Er was zelfs een badmeester. Ook geen reserveringen met handoeken, echt fijn vonden wij, bijna altijd plek. Zee liep redelijk snel af maar water was daarentegen erg helder, dus leuk om te snorkelen. Barbati is niet groot, dus auto is wel aan te raden. Inderdaad steile heuvel richting dorpje, maar went snel. Bakkertje om de hoek is een aanrader, net als restaurant Dionysos. Lekker eten voor een goede prijs met aardige bediending. Enige minpuntje is de wifi, deze is niet erg stabiel. Al met al zeer aan te raden!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

fantastisch !!!!

Judith, 4-8-2016

Prachtig mooie en verzorgde villa met prive-zwembad. Heel ruim huis met iedere kamer twee bedden met een eigen badkamer. Keuken met alles erop en eraan en ook nog een wasmachine. Zeer schoon en heel vriendelijk personeel. Het is wel steil om te lopen dus je moet wel goed ter been zijn. Strand, supermarkt en leuke eettentjes op loopafstand. Echt super ! Mooi land met prachtige uitzichten over de zee. Zeer aan te raden is een bootje te huren en langs de kust varen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldig

Gerben Jongejan, 8-7-2016

Eerste keer vliegen met onze kleine dochter dus best spannend! Alles goed gegaan, ze is prima vermaakt door ons, mensen om ons heen en de stewardessen van de vliegmaatschappij!

Fantastische 8 daagse vakantie gehad met zijn tweetjes en onze dochter van 1,5. Heerlijk 3 kamer appartement met zeezicht aan een gezellig straatje waar alle appartementen zich bevinden. Het lijkt wel een klein dorpje opzich! Alle kamers voorzien van eigen airco. Keukentje heb ik niet eerder zo compleet gezien in Griekenland ; oven, magnetron, vaatwasser en kookplaat, het was er allemaal. Heerlijk ruim balkon op 1e verdieping van 3x6 meter wat erg fijn is voor de kleintjes om lekker buiten te kunnen spelen en voor de ouders om s'avonds lekker bij te komen. Elke dag schoonmaak met nieuwe handdoeken etc. Zwembad op 50 m en strand op 20 m afstand. Prima barretje/snackbar/restaurantje bij het zwembad waar ook afgehaald kan worden om mee te nemen naar je appartement. Onze kleine was niet zo gecharmeerd van het strand vanwegen de kiezels, golfjes en de schuin aflopende bodem maar dat maakte het zwembad meer dan goed! Mooi pierenbadje om zelf te spartelen en een diep bad om samen met ons te dobberen! Vanwege de hoogte verschillen en stijle toegangsweg is een auto wel aan te raden maar daarmee hebben we gelijk wat van de omgeving gezien met leuke dorpjes en uitzichten. Ik kan nog wel even door gaan maar je moet het zelf beleven! Top vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Riviera Barbati bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Riviera Barbati in Barbati, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Riviera Barbati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Riviera Barbati scoort een 8.96 uit 10 op basis van 138 reviews.