Uitstekend

2 reviews over Appartement Korakiana Cottage in het Nederlands

Reinder Pieters en Aki Bauer, 8-12-2005

We hebben er een heerlijke week in Augustus 2005 met zijn tweeën doorgebracht. We hadden geen beiden zin in een strandvakantie met lawaai om ons heen. Dit bleek echt mooier te zijn dan we ooit verwacht hadden. Zo ver je kunt kijken olijfboomgaarden, kerkjes en een beetje blik op de zee.

De woonkamer was groot alleen denk ik niet dat je de open haard ook kunt gebruiken. Er zijn veel terassen of plekken waar je kunt zitten en onder het lezen romantisch de zon onder kunt zien gaan. 3 slaapkamers en alles was schoon en goed verzorgd.

Er zat een auto bij anders is het dorp niet zo maar te bereiken en door de steile weg naar het huis toe is het voor oudere mensen echt af te raden. Het enige minpunt: er zijn geen restaurants in het dorp (per taxi of een uur lopen).

Voor iedereen die rust en romantiek zoekt aanraden. Wil je een zwembad en/of vertier, doe het dan niet.

Gereisd anders in december 2005

Familie Dekker, 25-9-2005

Geweldige lokatie, in een puur Corfiotisch dorpje met prachtig uitzicht. Inclusief auto, is wel nodig want ligt erg afgelegen en handig voor de wekelijkse boodschappen bij een grote supermarkt. Je moet alleen een paar 100 meter verder parkeren en voor mensen slecht ter been is niet aan te raden. 1x per week schoonmaak en wisseling beddegoed, maar dat kan je zelf ook doen, er is een kast vol met handdoeken en lakens. Uitstekende keuken, volledig ingericht met wasmachine en afwasmachine. Alleen geen bad zoals wel vermeld stond in de gids, dus onhandig als je met een baby gaat, tevens was het kinderbedje van slechte kwaliteit, dus zelf een constructie gemaakt met het daar aanwezige muskietennet. Overigens geen tavernas gevonden in het overigens zeer vriendelijke dorpje.
      Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Korakiana Cottage in Ano Korakiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Korakiana Cottage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Korakiana Cottage scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.