Villa Lefki Thea

Lefki Thea

2 reviews over Villa Lefki Thea in het Nederlands

Perfecte villa

lilian, 8-5-2011

heel mooie villa. Wij zijn net terug met drie gezinnen voldoende ruimte op drie verdiepingen. Veel buitenruimte in hoekjes. Auto noodzakelijk. In het dorpje beneden restaurantjes en supermarktjes. Ontzettend vriendelijke mensen.

Zwembad super, er staat geen hek omheen dus vandaar minder kindvriendelijk huis. Onze jongste is 7 en vanaf die leeftijd ( zwemdiploma) perfect huis. voor foto's google op lefki thea en de foto's zijn zoals het huis is.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

supervilla

lilian, 8-5-2011

Wij zijn net met 12 personen terug van een weekje Corfu. Met drie gezinnen in deze villa is het goed toeven. Veel leefruimte op verschillende verdiepingen. Zwembad heeft geen hekje, terrein is wel afgezet met een hekwerk.

Uitzicht op de Ionische zee en albanie. Beneden heerlijke restaurantjes. Auto noodzakelijk.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Lefki Thea in Agios Stefanos Avlaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Lefki Thea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Lefki Thea scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.