Hotel Mareblue Beach ****

Hotel Mareblue Beach
Mareblue Beach
7,2

59 reviews over Hotel Mareblue Beach in het Nederlands

Fijne vakantie maar niet nog een keer.

Donny & Bianca, 18-8-2017

We verbleven in een familiekamer.

+ fijn zwembad

+ mooie tuin

+ eten was afwisselend en werd goed aangevuld.

- all-inclusieve maar moesten bijbetalen voor diverse dingen.

- 3* aardlekschakelaar uitgevallen, waarschijnlijk door vocht in de airco.

- schimmel rond de airco.

- poetsers laten de tuindeuren open na het poesten terwijl we de hele dag weg waren.

- toch wel afgelegen en jammer dat er geen schuttelbusjes reden.

- zwembad had zout water.

- ze plakken ongevraagd stickers op de koffers met het kamernummer die er niet af te halen zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goed maar niet geweldig

Janny, 10-8-2017

Hebben wij een leuke week gehad: ja, zouden wij hier nog eens terug willen komen: nee. Dat is eigenlijk de strekking van het verhaal. Het is eten is goed, maar voor hetzelfde geld op andere plaatsen beter/uitgebreider. All inclusive geldt hier alleen voor de B-merken dranken/ijs (wat niet zo geweldig is). Wil je bijvoorbeeld een Coca Cola of een Magnum betaal je bij. Ook voor de Souvlaki moet je bijbetalen. Ik zou het dan ook All inclusive light willen noemen. Het zwembad is zout water. En de verhalen over de muggen kloppen ook. Wij zijn in augustus geweest en 's avonds helemaal lek geprikt (ondanks anti-muggenspul). Wat wij zeer storend vonden was dat er steeds iemand aan je bedje stond voor een of ander verkooppraatje. Was het geen massage dan was het wel voor een foto..... De omgeving is rustig maar schitterend. De zonsondergangen prachtig. Wij hebben vroeg geboekt dus niet de hoofdprijs betaald, daarom wel tevreden. Maar..... we zouden er niet terug gaan!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

heel goed verblijf

martine, 29-6-2017

Prijs/kwaliteit een zeer goed hotel. Hadden niet direct de geboekte kamer (met inloopdouche) maar dit werd de volgende dag al geregeld. Ruime, propere kamer en badkamer. Goed gekuist maar op 2°zondag van ons verblijf geen verse handdoeken. Die kregen we wel na vraag aan de receptie.

Eten héél gevarieerd en zeker voldoende en vlug aangevuld. Wel druk in het restaurant daar hotel volboekt was. Personeel in restaurant supervriendelijk en beleefd. Dank Georgia en Imra x.

Personeel aan bar vriendelijk en attent. Kenden direct onze smaak ;-)

Is wel ver af gelegen om georganiseerde uitstappen te doen. Zelf een auto huren is een goede optie, een buggy maakte het plezier compleet. Heel mooie uitzichten.Corfu stad druk en vermoeiend.

Heel proper en goed onderhouden domein

zwembad voor adults only is héél rustig. Het andere is druk druk!

zeer veel Polen en Engelsen, weinig vlamingen maar dat stoorde ons niet

Gereisd met vrienden in juni 2017

nooit meer

geert en hilde, 28-5-2017

zeer oude kamer en eigenlijk niet echt proper gekuist,eten ok,all in formule kan veel beter daar we bij vertrek om 7u in hotel ontbijt kregen zandkoekje en cake wou je meer was het bijbetalen een kluis 4EUR/dag is Duur we betaalden bijna 1200eur voor 1week en das al niet niks en er is veel beter te vinden voor die prijs sorry en ook zeer afgelegen fotos bij touroperator komen ook niet overeen met de kamer die wij kregen is een grote teleurstelling voor ons
Gereisd met partner in mei 2017

Prima hotel maar nooit meer naar Mosquito Valley !

Ton Divers, 30-9-2016

In het algemeen een goed hotel maar als je een zoutvaatje meebrengt dan zijn er meerdere slakjes te vinden dus zijn we het eens met de doorgaans positieve reviews die over het hotel zijn te vinden maar let op ! ! !

Op de dag valt het uit te houden maar zodra het gaat schemeren wordt men belaagd door de muggen en is het zelfs niet mogelijk de eetzaal, die slechts 100 meter verderop ligt, ongeschonden te bereiken. De muggenbeten jeuken langdurig en de volop in het naastgelegen supermarktje te verkrijgen middelen helpen echt niet. Zodra de luchtvochtigheid hoger wordt (bv na een regenbuitje) is het onmogelijk ’s avonds een gezellige avond te hebben op het naast het zwembad gelegen terras waar het animatieteam elke avond hun best doet de gasten te vermaken. Er zijn simpelweg te veel zeer agressieve muggen die je geen minuut met rust laten. Voor ons de reden dat we ’s avonds na het eten verplicht op de kamer TV moesten kijken in plaats van de avonden doorbrengen op het terras waar we ons op hadden verheugt. Als je met het personeel spreekt kom je er snel achter dat ze instructies hebben gehad om er niets over te zeggen maar aangezien men er zelf ook last van heeft zijn er natuurlijk altijd enkele te vinden die er wel iets over kwijt willen en dan blijkt dat het naastgelegen natuurreservaat (meertje met stilstaand water 100 meter ten Westen van het hotel) de boesdoener te zijn. Toen we bij een apotheek in Kassiopi op zoek gingen naar iets tegen de jeuk en de eigenaresse vroeg in welk hotel we zaten was haar reactie “I feel very sorry voor you”……. Voor degene die er al zijn geweest en het niet herkennen … boek nog eens een weekje maar dan in de maand mei of september. Dus voor ons nooit meer naar “Mosquito Valley”.

Gereisd met vrienden in september 2016

Prima

Wilma, 29-7-2016

Het hotel prima, personeel allemaal aardig. Genoeg vermaak voor zowel groot als klein. Eten was ook in orde, grote buffetten en genoeg variatie Jammer van de busverbinding. Die ging niet al te veel en bushalte niet aan de overkant van hotel.

Dus eigenlijk auto nodig om ergens te komen. Mini market naast hotel. Aan de zee leuk restaurant Pyramid met mini golfbaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fijne vakantie

mattes3266, 20-4-2016

Dit hotel is prijs kwaliteit wel in orde. Het is een 4 sterrenhotel, in griekenland neem je voor extra comfort en hygiëne best een 5 sterren.
Gereisd met vrienden in juli 2015

Heerlijk resort!

Fred, 17-8-2015

Genoten aan het zwembad met verkoelend briesje van zee (lekker bij 36 gr!). Zee en strand op enkele meters. Fantastisch uitzicht op Albanië. Goed restaurant met 3x per dag uitgebreid en gevarieerd buffet. Of gewoon lunchen in je zwembroek in poolrestaurant. Leuke en zeer enthousiaste animatie zet aan tot bewegen tussen de cocktails door! Dagelijks opgemaakte bedden en schone handdoeken. Vrij gelegen in natuur. Geen toeristenwinkels/restaurants gelukkig. Op een uur rijden van Corfu-stad (2,5 uur??). Goed publiek (weinig Nederlanders trouwens). Hardwerkend personeel. WiFi zou beter kunnen en gratis? (Geeft wel rust!). Aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

goede vakantie

ceulemans, 13-8-2015

kamers waren in orde en redelijk netjes

het eten was goed maar niet uitstekend alles stond een beetje verspreid en er was weinig keuze

het ontbijt was goed en verzorgd keuze genoeg

het personeel was wel vriendelijk

ook de animatie was goed

alles bij al was het een geslaagde vakantie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heel mooi en verzorgd hotel.

Moens M.R., 26-7-2015

Alles was prima in orde. Het enige minpunt, wifi betalend (duur) en werkt onvoldoende.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mareblue Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mareblue Beach in Agios Spyridon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mareblue Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mareblue Beach scoort een 7.15 uit 10 op basis van 70 reviews.