Appartement Villa Louiza

Villa Louiza
8,3

10 reviews over Appartement Villa Louiza in het Nederlands

Dianne van Vugt, 22-1-2007

we zijn 5 keer naar griekenland geweest, maar Corfu is echt het mooiste eiland.Super groen.

Villa louiza is een klein appartementencomplex met 6 kamers volgend ons.

De familie probeert je een onvergetelijk verblijf te bezorgen en zijn echt superaardig.

In juli gaan we weer.

Gereisd anders in januari 2007

Rhelinde, 21-1-2006

We zijn al meerdere jaren in het penthouse op vakantie geweest. Rustig en toch niet te ver van het dorpje. Als je de tweede keer terug komt kent iedereen je nog en begroet je als oude bekende. Er is weinig te doen maar voor de kinderen is er het zwembad. Hier amuseren ze zich de hele dag. De balkons met uitzicht zijn geweldig.
      Gereisd anders in januari 2006

A.v.d. Zouwen-Hulstkamp., 7-2-2005

wij waren juni 2004 in villa louisa geweldige vakantie hadden perfect weer kamer 4 is perfekt , erg jammer dat het onderhoud erg slecht is, Olga is daar niet meer i.v.m. ongeluk van haar zoontje. eigenaar zelf zie je maar zelden. zodra de kamers en het achterstallige onderhoud weer op peil isgaan we zeker terug. Agios Gordis een oergezellige plaatsje in de omgeving kan je geweldige wandelingen maken.
        Gereisd anders in februari 2005

Jaco Vink, 24-1-2005

Villa louiza is een grappig complex met echter zeer grote verschillen van de kamers.Wij zaten met ons zoontje van 2 in het "penthouse"op de bovenste verdieping en dit appartement was werkelijk fantastisch,groot prachtige badkamer,3 grote slaapkamers enorme keuken en een groot balkon met zeezicht.Echter de andere appartementen die wij hebben gezien waren slecht ,oud en achterhaald de andere gasten waren daarom ook iedere dag aan het klagen.Het contrast met de bovenste verd. was erg groot voor bijna het zelfde bedrag ( verschil van 100 euro).De eigenaresse,Olga was erg vriendelijk en deed er alles aan om het de gasten naar de zin te maken,jammer dat ze in het weekendhaar hele fam.en vriendenkring uitnodigde in het kleine zwembad.Het complex is moeilijk bereikbaar.Het dorpje is grappig maar niet echt grieks.Het was een leuke vakantie maar voor kinderen is er weinig te beleven
          Gereisd anders in januari 2005

Erik en Rebecca., 7-10-2004

Hallo, wij zijn in juli in Villa Louiza geweest en hebben het er erg naar ons zin gehad. We zaten in kamer nr. 4 met frontaal uitzicht op zee, echt geweldig. Van tevoren heeft het reisbureau ons geinformeerd over het feit dat het barretje bij het complex gesloten zou zijn. Dit was echter geen probleem omdat er genoeg leuke restaurantjes in de omgeving zijn waar je lekker en goedkoop kunt eten. Zeker 1 van de mooiste plaatsen van Corfu met een geweldig strand. Wij hebben geen klachten over de service, als er wat aan de hand was (bijvoorbeeld een kapotte douche) was dit de volgende dag al weer verholpen en ook de schoonmaak was prima toen wij er waren. Wel veel last van muggen gehad, maar hier waren genoeg dingen voor te koop in de supermarkt. Absoluut een aanrader om naartoe te gaan, maar vraag wel om kamer nr. 4!
            Gereisd anders in oktober 2004

Bas en Kim, Groningen, 6-9-2004

Agios Gordis is naar onze mening een van de mooiste plaatsen van Corfu. Een heel groot strand en een mooie zee. Bij de Rotsen is goed te snorkelen. Het Plaatsje is klein maar erg gezellig. De Kip Souflaki bij Zefyros is echt de moeite waard om eens te proberen. Het Complex is simpel en achterstallig, maar het betoverende uitzicht maakt veel goed. In het complex zitten alleen Nederlanders waar we een leuke tijd mee hebben gehad. Het comlex is achterstallig qua onderhoud, terwijl dit helemaal niet nodig was geweest. Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad en zijn zeker van plan om terug te komen. Erik en Mercedes, groeten van Kim en Bas en we wachten op onze cd ;-)
              Gereisd anders in september 2004

Erik&Mercedes, 24-8-2004

Veel achterstallig onderhoud. Dit is niet van de laatste maand(en)Het was regelmatig het gesprek van de dag en veel negatieve ervaringen van niet schoongemaakte kamers, geen warm water, barretje zoals vermeldt in de gids en slechte verlichting. Wij hebben ons er niet zo aan gestoord.

Wat niet leuk is dat allerlei mensen, die op andere lokaties zitten, gebruik mogen maken van de faciliteiten. Erg rommelig constant "vreemden". Neem ook maatregelen tegen muggen. Anders zorgen zij wel voor een onvergetelijke vakantie.

Gereisd anders in augustus 2004

Hanno en Caroline, 20-8-2004

in tegenstelling de recenties van vorig jaar is het dit jaar bijzonder slecht. De locatie is geweldig, het dorp is mooi als je van rustig houdt. Het uitgaansleven in miniem. Heerlijk eten voor weinig geld. Kijken we naar het appartement, vermoeden wij dat dit het laatste jaar is dat deze in de gids staat van Bel Air. De eigenaar kwam 2x per dag langs om het zwembad bij te houden, verder was er niemand aanwezig voor enige vragen c.q klachten. Het complex is helaas verwaarloost. De sanitaire voorziening zijn slecht. We komen zeker nog eens terug, echter zullen we in het vervolg wat kritischer zijn bij het uitzoeken van de accomodatie.
                  Gereisd anders in augustus 2004

Dianne en Rene van Vugt, 9-12-2003

Het is een familieappartement.

Olga zorgt samen met haar vader dat je een heerlijke vakantie hebt.

De kamers zijn allemaal anders.

Maar elke kamer heeft weer iets wat de kamer leuk maakt.

De ene heeft frontaal zeezicht en een aparte slaapkamer

De andere is 1 grote kamer met zijzeezicht.

Allemaaal erg leuk.

De voorste kamer met balkon en frontaal zeezicht is echt geweldig.

En je kan er heerlijke frapee drinken(maakt olga zelf.)

Je kan lekker genieten bij het leuke zwembad of op de terrasje ervoor zitten genieten van de zee.

Er zit alleen strand tussen appartement en zee. echt geweldig.

De douches en wc,s zijn minder.erg klein.

Het is een eenvoudig appartement, maar door de ligging en de vriendelijke eigenaresse wordt je vakantie echt geweldig.

Aghios gordis is een van de mooiste plaatsjes als je van een rustige maar toch ook levendige vakantie houdt.

Gereisd anders in december 2003

andrea, 26-9-2003

Villa Louiza kan je goed treffen, maar ook slecht. Wij waren er 2 weken. De 1e week zaten wij in nr 7, helemaal achterin op de eerste verdieping. Wat een ellende: in de woonkr was geen enkel raam, de stortbak van het toilet lekte al een tijd waardoor vocht in de muur getrokken was, wat weer een muffe lucht veroorzaakte. Het balkon bevond zich aan de zijkant van het gebouw waardoor maar 1 van de 2 uitzicht op zee had, de ander keek op het huis ernaast . Na een paar dagen hebben we de hostess gevraagd of we niet een andere kamer konden krijgen, maar dat kon pas de tweede week, naar kamer 4 (voorzijde van het complexje). Wat een heerlijkheid! Een balkon met frontaal zeezicht, geen natte voeten als je naar het toilet gaat, het ruikte er fris én er was een (welliswaar klein) raampje in de woonkamer! De tweede week hebben we het dan ook uitstekend naar ons zin gehad in Villa Louiza.
                      Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Louiza in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Louiza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Louiza scoort een 8.31 uit 10 op basis van 11 reviews.