Appartement Vickys ****

7,7

7 reviews over Appartement Vickys in het Nederlands

vicky

Sjouk, 26-10-2008

zeer vriendelijke vrouw,hartelijk ontvangst met cake. Appartement is goed inrichting maar wat verouderd. De ligging van het appartement is erg mooi.Niet te ver van het strand (goed op loopafstand)
Gereisd familie in oktober 2008

Eenvoudig maar goed

ymd, 29-9-2008

Eenvoudige kamers, maar verder alles prima in orde.
Gereisd met vrienden in september 2008

erg leuk appartement

Linda, 19-8-2008

wij zijn alweer een tijdje geleden geweest, maar zeker een mooi appartement, niet te groot, maar wel schoon en eigenaresse doet echt haar best om het naar je zin te maken. En de ligging is onderaan de heuvel dus, maar toch best rustige ligging. Verder is Agios Gordis een leuk plaatsje als je van rust houdt, genoeg restaurantjes, maar geen disco en een paar winkeltjes en supermarkten. Strand is mooi. Verder zou ik aanraden om naar het paleis van Sissi te gaan en zeker winkelen in Corfustad, kan gewoon met de plaatselijke bus. Erg leuke stad.

Wij hebben er een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2008

Uitstekend!

Lennart, 13-8-2008

28/07/08 t/m 11/08/08

App. Vicky olv Georgia beviel ons uitstekend. Toen wij boekte wilde wij graag in Lido Sofia, maar dit zat op het laatste moment vol. Met een kleine teleurstelling kozen we toen voor Vicky. Lido Sofia stond op deze site ook beter beoordeeld als ik me goed herinner. Maaaaar!

Wij, ik plus vriendin, vonden Vicky lekker kleinschalig. Prima kamer, schoon, goede service onder de bezielende Georgia en een veeeel betere locatie tov het strand en centrum dan Lido Sofia. Lido Sofia ligt een stuk hoger op de berg. Wij hoefde maar 50 meter te lopen en dan zaten we in de "Main Street".

Agios Gordis, is een lekker klein rustig toeristisch plaatsje. Geen(!) pittoresk/Grieks dorpje. Daarvoor moet je naar het naar bij gelegen dorpje Sinarades, boven op de berg.

Gebruik google en google earth even en dan kan je zo zien hoe het app. er uit ziet en waar precies ligt. Zie bv: http://www.agios-gordios.net/ en dan de 3d views, krijg je goed overzicht van het plaatsje!

Gereisd met partner in juli 2008

Niet luxe,maar prettig verblijven!

T vd Horst, 16-7-2008

Zeer gastvrije ontvangst. Mooi complex, echter niet al te luxe. Keukentje en badkamer vielen wel tegen. Echter ligging, balkon, gastvriendelijkheid etc. was 100% goed. Renovatie/modernisering is volgens mij gepland.
Gereisd met partner in juli 2008

S. Spijker, 10-6-2008

Prima accomodatie alleen minder geschikt voor kleine kinderen. Er was geen kinderbedje en kinderstoel aanwezig. Verder prima service en schoon.
Gereisd met partner in juni 2008

anna, 2-6-2008

centraal gelegen t.o.v. winkels, eetgelegenheden, strand en bushalte.wij hadden een appartement met 2 slaapkamers en woonkamer/keukenblok, terras. prima was dat, de 1 km.appartementen waren wel heel klein, vonden wij. er was wat achterstallig onderhoud en een stoffer/bezem in het appartement zou veel zand in bed kunnen voorkomen. eigenaresse zeer attent, welkom met cake, ze bracht citroenen uit haar boomgaard en kaum quat vers van de boom.
Gereisd met vrienden in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vickys in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vickys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vickys scoort een 7.71 uit 10 op basis van 7 reviews.