Appartement Sunflower ***

8,2

13 reacties Appartement Sunflower

Vraagje

Lunabreezer, 26-1-2016

Zou iemand misschien een soort van plattegrondje of beschrijving van hoe alles staat opgesteld.

Want daar ben ik heel erg benieuwd naar.

0 reacties

website

Karin-Corfu, 7-3-2015

Ik zou graag rechtstreeks reserveren bij sunflower maar ik kan nergens hun website of emailadres vinden.

Wie kan mij daaraan helpen?

wespen

nancy, 28-1-2015

wij gaan in juli naar sunflower, weet iemand of er dan wespen zijn? Kan je dan wel 'gewoon' buiten eten?

Maisonnettes

Sophia, 16-9-2014
Heeft iemand recente informatie over de maisonnette van sunflower is er iets wat we mee kunnen nemen om ons verblijf te veraangenamen. We zijn niet veel eisend, maar als het simpel mee te nemen is dan horen wij het graag. Heeft iemand ervaring met WiFi in de maisonnette bijv. Ook wil ik vragen of de overlast van muggen echt zo extreem is als sommigen mensen doen vermoeden. Dank alvast voor jullie reacties.

handdoeken en schoonmaak

jans, 29-6-2014
In de recenties lees ik dat de handdoeken en de schoonmaak op zaterdag en maandag plaats vind, dit is niet een echt handige indeling omdat je dan 5 dagen met je handdoek moet doen. is dit reeds veranderd?

ligging appartementen

kim, 26-5-2013

Hallo,

weet iemand mij te vertellen waar de studio's liggen en waar de appartementen? wij zitten namelijk liever niet op de begane grond. Wij gaan met 2 vrienden, en we kunnen nog 1 2-kamerappartement en 1 studio boeken, kunnen we dan evengoed naast elkaar komen?

2 reacties

Bedden

Iris de Haes, 17-5-2013
Kan iemand mij vertellen hoe de bedden zijn in dit appartement, de recensies zijn nogal wisselend.

Horren

Bianca, 3-5-2013

Hoi,

Kan iemand ons vertellen of er horren aanwezig zijn in de appartementen?

Alvast bedankt!!

hoe lang rijden

marloes, 16-4-2013
Weet iemand hoe lang de trip van het vliegveld naar het appartement duurt. Wij willen namelijk met ons zoontje van 2,5 hiernaartoe.

Lopen

Nel, 14-3-2013

Hallo

Ik ben niet zo goed ter been is dit dan misschien niet geschikt voor mij ?

Alvast bedankt.

2 reacties