Vraag en Antwoord Appartement Sunflower***

Lettergrootte: A A A

Maisonnettes (1 reacties)
Sophia
16-9-2014
Heeft iemand recente informatie over de maisonnette van sunflower is er iets wat we mee kunnen nemen om ons verblijf te veraangenamen. We zijn niet veel eisend, maar als het simpel mee te nemen is dan horen wij het graag. Heeft iemand ervaring met WiFi in de maisonnette bijv. Ook wil ik vragen of de overlast van muggen echt zo extreem is als sommigen mensen doen vermoeden. Dank alvast voor jullie reacties.

moko
18-10-2014
Wij vonden het appartement erg simpel, geen tv, radio, waterkoker e.d. Wifi is wel aanwezig. Wij vonden de overlast van de muggen extreem, we hebben middel om je in te smeren gekocht en een stopcontact met anti muggenmiddel, maar toch 17 x gestoken. Ook veel wespen. Wij verbleven in oktober, dus weet niet hoe het zit met andere maanden.

handdoeken en schoonmaak (1 reacties)
jans
29-6-2014
In de recenties lees ik dat de handdoeken en de schoonmaak op zaterdag en maandag plaats vind, dit is niet een echt handige indeling omdat je dan 5 dagen met je handdoek moet doen. is dit reeds veranderd?

Elma
5-7-2014
nee, maar je krijgt er genoeg. Als je te kort komt kun je meer vragen.

ligging appartementen (2 reacties)
kim
26-5-2013
Hallo, weet iemand mij te vertellen waar de studio's liggen en waar de appartementen? wij zitten namelijk liever niet op de begane grond. Wij gaan met 2 vrienden, en we kunnen nog 1 2-kamerappartement en 1 studio boeken, kunnen we dan evengoed naast elkaar komen?

30-5-2013
Hallo Kim, bij Sunflower zijn de kamers verdeeld over drie gebouwen. De 2 kamer appartementen zitten in 1 gebouw en hebben of een balkon of terras en dat balkon of terras hebben uitzicht op het zwembad en andere kant van de berg. De studios bevinden zich in andere gebouw en hebben een klein balkon en bevinden zich onder de maisonnettes. Ik weet nu niet hoe het uitzicht daar is, maar Petros en Ingrid hadden met klem aangegeven bij de eigenaren om de olijfbomen een kopje kleiner te maken, aangezien die het prachtige uitzicht vanaf je balkon op de andere kant van de berg, ernstig belemmert. In het derde gebouw bevinden zich een aantal maisonnettes met vrij uitzicht op de andere kant van de berg.

kim
31-5-2013
Hallo Wanda, Hartelijk dank voor uw reactie!!! Na deze info gaan we gelijk boeken!!! groet kim

Bedden (1 reacties)
Iris de Haes
17-5-2013
Kan iemand mij vertellen hoe de bedden zijn in dit appartement, de recensies zijn nogal wisselend.

30-5-2013
Hallo Iris, de bedden zijn stevig, maar ik slaap thuis op een soepel matras, dus is erg afhankelijk wat je gewend bent.

Horren (1 reacties)
Bianca
3-5-2013
Hoi, Kan iemand ons vertellen of er horren aanwezig zijn in de appartementen? Alvast bedankt!!

30-5-2013
Hoi Bianca, voor de schuifdeuren richting balkon of terras bevinden zich hordeuren. Daarnaast zitten voor deze hordeuren ook nog van die deuren met schuine latten, zodat de zon niet vrij spel heeft. Daarnaast kun je bij de supermarkt heel handige anti-muggen apparaatjes kopen die je in het stopcontact kunt steken. Daarop zit een blauw kaartje die je erin moet schuiven, want die muggen komen, hoe goed je alles ook dicht houdt, vrolijk naar binnen.

hoe lang rijden (1 reacties)
marloes
16-4-2013
Weet iemand hoe lang de trip van het vliegveld naar het appartement duurt. Wij willen namelijk met ons zoontje van 2,5 hiernaartoe.

Ed
17-4-2013
Hoi Marloes Het is ruim 1:00 rijden met de bus maar het is wel een hele mooie tocht

Lopen (2 reacties)
Nel
14-3-2013
Hallo Ik ben niet zo goed ter been is dit dan misschien niet geschikt voor mij ? Alvast bedankt.

Ed
16-4-2013
Nee als u niet goed ter been bent is dit geen optie, app ligt op een sterk hellende weg en op het complex zijn veel trappen.

Nel
17-4-2013
Hartelijk bedankt voor de reactie,jammer voor ons maar we zoeken verder.

Kluisjes te huur? (1 reacties)
Louisa
31-7-2012
Zijn er in het appartement of ergens anders in Agios Gordios kluisjes te huur?

Laura
11-6-2013
Helaas bij Sunflower niet. Naast Sunflower is ook een appartementencomplex die wel kluisjes heeft.

parkeren bij Sunflower (2 reacties)
Diana
27-12-2011
Weet iemand of je dichtbij appartementen Sunflower kunt parkeren. We huren 2 weken een auto en omdat ik niet helemaal goed ter been ben zou dit een ideale oplossing zijn! Ik hoop dat iemand me dit kan vertellen! Alvast bedankt!! Meerdere tips zijn altijd van harte welkom!!! groetjes Diana

heksenkotje5
18-3-2012
Wij konden in 2010 parkeren aan de overkant

dianaberkvens
18-3-2012
Bedankt heksenkotje5 voor je reactie! We hebben inmiddels een andere accommocatie geboekt waar ik heel dichtbij kan parkeren. Dus voor andere mensen: u hoeft geen reactie meer achter te laten, dank u!

wifi (1 reacties)
emma
27-7-2011
beste mensen, zijn er ook internetmogelijkheden in t appartement. of is er in de omgeving wifi, waar je gebruik van kunt maken?

Linda
15-8-2011
Beste Emma, Ja, het is mogelijk om van Wifi gebruik te maken bij de Poolbar. Ook bij diverse barretjes in de omgeving kun je hiervan gebruik maken. Groeten, Linda

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?