Beoordelingen Appartement Sunflower***

Sunflower***
191 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Sunflower***
490 83, Agios Gordios

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunflower*** in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunflower*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Sunflower scoort een 8,3 uit 10, op basis van 191 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunflower*** in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunflower***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Sunflower*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 300 vakantiefoto's van Appartement Sunflower*** vinden. Je kunt 7 video's van Appartement Sunflower*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Corfu. Vergelijk Appartement Sunflower*** met andere accommodaties in Agios Gordios.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

189 beoordelingen over Sunflower***

191 beoordelingen
7,2
7,9
8,9
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Mooie plek, idyllische ligging"vertalen
K.Veldkamp
8,0

25-1-2014 Eind september 10 dagen op Corfu bij Sunflower gezeten en een heerlijke vakantie gehad. Sunflower ligt prachtig in het groen vlakbij het gezellige Agios Gordis. De appartementen zijn basic, maar een hebben een heerlijk terras, wij vonden het prima. Wij waren er met twee kleine kinderen, waar dit complex goed geschikt voor is. We hadden een babyfoon meegenomen waardoor we zelf nadat de kinderen in bed lagen bij het restaurant van Ingrid en Petros uit eten konden of nog een wijntje konden drinken. Agios Gordis is een klein dorp met een mooi strand waar veel gezellige restaurants en 'taverna' s aan liggen. En vraag vooral Petros naar mooie dorpen en stranden in de omgeving!

met partner, Sept. 2013
"Elk jaar weer!"vertalen
Peter Van Rijn
10,0

27-10-2013 Zoals elk najaar zijn we in oktober weer naar Sunflower gegaan. Dit is nu reeds het vierde jaar op rij. Alles is er geweldig. De sfeer, het eten, enz. Als je pech hebt en het weer is vochtig wat op Corfu niet abnormaal is, kunnen de appartementen, die er trouwens keurig uitzien, vochtig zijn, maar hier hebben wij een airco voor gehuurd. De georganiseerde avonden van Ingrid en Petros zijn top, alsook het a la carte menu.
Kortom...tot volgend jaar!

met vrienden, 2013
"Slecht appartement"vertalen
wen
1,0
3,0
1,0

23-9-2013 ik ga al heel wat jaren naar Griekenland, maar zo erg heb ik het nog nooit gehad. enorm kleine kamer. we konden niet met zijn tweeën in de douche staan, daar was het echt te krap voor. ik stond vanwege de grote van de douche voortdurend tegen een vies douchegordijn aan. We kwamen aan op maandag en zaterdag kregen we pas nieuwe handdoeken en werd het prullenbakje met toiletpapier verschoond. niet echt hygiënisch vooral met het warme weer. je moest zelf je eigen toiletpapier kopen, eerste rol kregen we van het huis. Nee dit nooit meer!! ingrid en petros??amper gezien. nee geen aanrader dit!!!!!

De beste prijzen en lastminutes voor Appartement Sunflower*** bij:

met vrienden, Sept. 2013
"Mooie omgeving"vertalen
Hermina
7,0

24-9-2013 vochtig appartement. voornamelijk de badkamer. wordt alleen op maandag en zaterdag schoongemaakt,dus ook linnen wissel. aanwezige koffiezetapp. stuk. nieuwe gekregen, ook stuk. de helling naar het app. toe is te doen. het is wel even klimmen, maar is goed te doen. ouderen en mensen slecht ter been niet aan te raden. app. bevindt zich wel in een mooie groenen omgeving. app. 5 had een groot terras.
er is geen receptie aanwezig. ook de eigenaar van het complex is niet aanwezig.

met partner, Aug. 2013
"We komen hier niet terug"vertalen
Anjoe
6,0

2-10-2013 Het appartement is donker, vooral de keuken. De badkamer is een ramp! De douche erg klein en vies /vochtig en alles is nat na een douchebeurt.
Het balkon is klein en in september zitten er heel veel wespen s`morgens en s àvonds veel muggen........
Wij gingen veel op pad en dat had ook hier mee te maken.
De schoonmaak op maandag en zaterdag....waardeloos gepland.......Je moet dan 5 dagen met je handdoeken doen....
Dit is zo geregeld vanuit touroperator.....
We hebben wel een paar keer bij Petros en Ingrid gegeten. Ze kan goed koken en ze proberen het echt gezellig te maken, helaas werd hij ziek waardoor de bar etc. vaker gesloten was.
Je moet ook fit zijn om hier te logeren, het is toch een aardige klim naar het appartement als je vanaf het strand of stadje terug loopt.
Het is wel fijn aan zee daar, wij vonden het heerlijk zitten bij de Alobar!
Gratis bedjes bij afname van een drankje.
Corfu zelf is mooi , maar vergeleken bij 25 jaar geleden veel drukker en duurder geworden..........

alleenreizend, Aug. 2013
"Het voelde een beetje als thuiskomen"vertalen
Caroline
9,0

6-9-2013 In augustus heb ik twee weken in Sunflower doorgebracht en ik kan niet anders zeggen dan dat ik het er fantastisch heb gehad. Wat een prachtige, idyllische plek. Als alleenreizende is het altijd even afwachten waar je uiteindelijk verblijft maar vanaf de eerste minuut voelde ik me thuis. Mede dankzij Ingrid en Petros. Zij doen er alles aan om te zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Lekker ontbijtje, heerlijk avondeten en goede tips over het eiland. Via hen een scooter huren is super gemakkelijk. Wil je naar het strand en een strandbedje huren? Ga dan vooral naar Joyce. Super service.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooi, rustig gelegen en heel erg gezellig"vertalen
mensinksaskia
7,0

23-7-2013 We hebben een heerlijke vakantie gehad in Sunflower. Het appartement dat wij hadden was niet erg groot, maar er zijn wel veel ruimere appartementen bij dit complex. Eigenlijk gebruiken we het appartement alleen om te douchen, te slapen en eventueel wat te eten/zitten op het balkon, dus was het prima zo. Veel belangrijker vonden wij de rust en het uitzicht vanaf ons appartement. Heerlijk!
Een prima accommodatie op een mooie plek voor een goede prijs.
Het was erg gezellig. Wij waren er voor de eerste keer, maar voelden ons al snel helemaal thuis. Petros en Ingrid weten hoe ze het iedereen naar hun zin kunnen maken. Ze zijn zeer gastvrij en attent. Bovendien kan Ingrid prima koken.
De bult waar veel mensen over schrijven valt mee. Sunflower ligt ook maar 37 meter boven de zeespiegel! Het is vooral de warmte die je parten speelt als je laat in de middag of vroeg in de avond naar boven gaat.
Lekker naar Sunflower gaan en genieten!

met partner, Juli 2013
"Leuk appartementencomplex met mooie ligging"vertalen
Karin en Marco
6,0

9-8-2013 De ligging van het complex is fantastisch. Mooi uitzicht op al het groen (cypressen, olijfbomen, varens en bloemen). Het ligt inderdaad op een helling, maar dat went wel. Agios Gordis is klein en kan wel wat onderhoud gebruiken. Wel fantastisch om te dineren bij 1 v.d. vele restaurantjes aan zee incl. prachtige zonsondergang.
Ingrid kan heel goed koken. Heerlijk eten en ook erg gezellig om wat te drinken aan de gezellige bar. Ingrid en Petros zijn betrokken bij de gasten en maken graag een praatje mt de gasten. Wij vonden de diners: met de pot mee-eten en de Metze -avond erg lekker en gezillig.

"Zeer gastvrij"vertalen
Anja
9,0

14-8-2013 Wat was deze vakantie weer goed ! Prachtige wandelingen, bij terugkomst altijd een gezellig samenzijn met andere gasten en Ingrid en Petros. De kids boven de 16 hadden ook een zeer goede vakantie. Strand is dichtbij en 's avonds hebben ze zich in het dorp goed vermaakt. De tapas is een echte aanrader, in de 2 weken dat we er waren, waren de avonden totaal verrassend, heerlijk en zo divers, echt een enorme hoeveelheid voor dat beetje wat je ervoor moet betalen ! Het mee eten met de pot is ook een aanrader, net als de BBQ. Zo af en toe zijn we eens in het dorp gaan eten, maar daar kunnen ze niet tippen aan de kwaliteit van Ingrid haar kookkunsten ! Een echte aanrader, ook voor mensen die ergens anders zitten, de moeite waard. Petros pakt af en toe zijn gitaar en maakt het Griekse plaatje totaal....Thnx, Petros en Ingid...groetjes uit M'blik en A'werp :)

"Fantastische vakantie gehad!!!!"vertalen
J & N
10,0

13-8-2013 2 weken hier verbleven (periode 13/7)... Top!!! geen andere woorden voor!
Alles wat men van een vakantie verwacht is hier voor handen! Superlieve mensen (Ingrid en Petros), die elk moment voor je klaarstaan. Ingrid is een echte keukenprinces!! De avonden die ze daar inrichten met op kop de 'mezé-avond' zijn ronduit schitterend en superlekker, en dit aan heel democratische prijzen. Eigenlijk weinig op heel het verblijf aan te merken, in tegenstelling tot wat één van de andere gasten hier heeft neergeschreven, Nee, wij hebben daar een heerlijke vakantie gehad, en men ziet ons daar zeker terug volgend jaar!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?