Beoordelingen Appartement Sunflower***

Sunflower***
200 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Sunflower***
490 83, Agios Gordios

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunflower*** in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunflower*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Sunflower scoort een 8,3 uit 10, op basis van 200 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunflower*** in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunflower***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Sunflower*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 306 vakantiefoto's van Appartement Sunflower*** vinden. Je kunt 7 video's van Appartement Sunflower*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Corfu. Vergelijk Appartement Sunflower*** met andere accommodaties in Agios Gordios.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

198 beoordelingen over Sunflower***

200 beoordelingen
7,2
7,9
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Heerlijk vakantie op een prachtige locatie"vertalen
Rian en Wanda
9,0

03-08-2014 Wij gaan dit jaar in september en dat is al weer voor de vijfde keer, dat zegt genoeg. Petros en Ingrid zijn toppers, meer of minder kunnen wij daar niet aan toevoegen. De inrichting is een 7, omdat deze eenvoudig zijn, maar functioneel. Kindvriendelijk hebben wij een 8 gegeven, dit heeft puur te maken met de vele trappen die aanwezig zijn die het zwembad, bar/restaurant en de drie appartementencomplexen met elkaar verbinden. Ook zijn die er omdat het tegen een bergwand is aangebouwd. Kortom wij komen hier graag en met veel plezier !

met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima sfeer, maar nog genoeg te verbeteren"vertalen
Van Dijk
6,0
7,0

10-08-2014 Het bar/zwembad gedeelte scoort (veel) beter dan het appartement zelf. Het appartement voldoet, maar daar is alles mee gezegd. Met iets meer aandacht voor de vakantieganger is het verblijf nog veel aangenamer te maken. Denk aan: een waterkoker, een parasol, een broodrooster, moment handdoekenwissels/schoonmaak, etc. Ook iets meer aandacht voor het netjes houden rond het zwembad (meubilair is erg slecht en af en toe een bezem kan geen kwaad). Maar er wordt heel veel goedgemaakt door de uitbaters van de bar. Zij creëren een zeer prettige sfeer. De ligging is mooi, maar de wandeling omhoog is best pittig. Al met al een dikke voldoende, maar er is nog veel voor verbetering vatbaar!

"Geweldige plek!"vertalen
Elma
9,0

05-07-2014 Mooi uitzicht op het groene Corfu, rustige plek zonder brommergeweld. Fantastische uitbaters: zij (Ingrid) een geweldige kokkin, hij (Petros) een goede muzikant. Voor dit geld kun je nergens anders beter vertoeven. Een zeurpiet zal altijd wat te klagen hebben, maar deze locatie zullen wij zeker aan onze kennissen doorgeven. Het nabijgelegen strand heeft een van de mooiste zandstranden van Corfu. Kleinschalig en in vergelijking tot andere
toeristencentra, vooral in het oosten en noorden, veel rustiger.
P.S. in heel Griekenland geen betere douche getroffen!

"Goede plek"vertalen
chris
8,0

01-06-2014 de algemene indruk is goed omgeving mooi personeel is zeer goed ingrid kan lekker koken en petros vermaak ons met muziek en spelletjes de kamers zijn goed wij zijn drie keer geweest en gaan dit jaar weer terug in september.

met partner, Mei 2014
"Aanrader!"vertalen
Jeanet Wuis
6,0
8,0

30-05-2014 2 weken genoten van Sunflower, mooie ligging, appartement klein maar schoon, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Mooi zwembad met ligstoelen, ondanks onze zeer vroege aankomst ( 8 uur s"ochtends konden wij meteen in ons appartement en een heerlijk ontbijtje nuttigen in het bijbehorende restaurantje. Voor herhaling vatbaar.

met partner, Mei 2014
"Getver, dit nooit weer"vertalen
Ruurd
5,0
4,0

20-05-2014 Vieze boel. Alles was stoffig, vloer, meubels en dekens. Schoonmaak alleen op maandag en zaterdag. Wij hadden gevraagd of de dekens stofvrij gemaakt konden worden en aangegeven dat alles stoffig was.
Na de zaterdag schoonmaak was de vloer in de badkamer wel schoongemaakt maar die in de slaapkamer niet. De dekens leken ook nog steeds erg stoffig, die hebben we zelf buiten uitgeklopt en daar kwam voor minstens 10 jaar stof uit.
Op het matras lag alleen een te kort laken en geen matrasbeschermer o.i.d. de lakens en dekens waren ook te kort, als je probeerde met je schouders onder de dekens te liggen staken je voeten er onderuit.
Buiten werd ook niet schoongemaakt, blad in en bij het zwembad bleef liggen.

Klacht werd bij Sunflower en touroperator niet serieus genomen.

Het is jammer dat op de recenties bij touroperator allemaal fake positieve reacties staan, dit is erg misleidend.

We gaan zeker nooit weer naar dit appartement en ook niet met touroperator!

met vrienden, Mei 2014
"Fantastische week"vertalen
Jan
10,0

14-05-2014 Net terug van weer een fantastische week bij Sunflower. Weer onwijs genoten van de gezelligheid en de gastvrijheid, Kan bijna niet wachten om op 2 juni weer van de partij te zijn daar!! Het wordt vast weer net zo gezellig als altijd!

met jonge kinderen, 2014
"Mooie plek, idyllische ligging"vertalen
K.Veldkamp
8,0

25-01-2014 Eind september 10 dagen op Corfu bij Sunflower gezeten en een heerlijke vakantie gehad. Sunflower ligt prachtig in het groen vlakbij het gezellige Agios Gordis. De appartementen zijn basic, maar een hebben een heerlijk terras, wij vonden het prima. Wij waren er met twee kleine kinderen, waar dit complex goed geschikt voor is. We hadden een babyfoon meegenomen waardoor we zelf nadat de kinderen in bed lagen bij het restaurant van Ingrid en Petros uit eten konden of nog een wijntje konden drinken. Agios Gordis is een klein dorp met een mooi strand waar veel gezellige restaurants en 'taverna' s aan liggen. En vraag vooral Petros naar mooie dorpen en stranden in de omgeving!

met partner, Sept. 2013
"Elk jaar weer!"vertalen
Peter Van Rijn
10,0

27-10-2013 Zoals elk najaar zijn we in oktober weer naar Sunflower gegaan. Dit is nu reeds het vierde jaar op rij. Alles is er geweldig. De sfeer, het eten, enz. Als je pech hebt en het weer is vochtig wat op Corfu niet abnormaal is, kunnen de appartementen, die er trouwens keurig uitzien, vochtig zijn, maar hier hebben wij een airco voor gehuurd. De georganiseerde avonden van Ingrid en Petros zijn top, alsook het a la carte menu.
Kortom...tot volgend jaar!

met vrienden, 2013
"Slecht appartement"vertalen
wen
1,0
1,0

23-09-2013 ik ga al heel wat jaren naar Griekenland, maar zo erg heb ik het nog nooit gehad. enorm kleine kamer. we konden niet met zijn tweeën in de douche staan, daar was het echt te krap voor. ik stond vanwege de grote van de douche voortdurend tegen een vies douchegordijn aan. We kwamen aan op maandag en zaterdag kregen we pas nieuwe handdoeken en werd het prullenbakje met toiletpapier verschoond. niet echt hygiënisch vooral met het warme weer. je moest zelf je eigen toiletpapier kopen, eerste rol kregen we van het huis. Nee dit nooit meer!! ingrid en petros??amper gezien. nee geen aanrader dit!!!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?