Beoordelingen Appartement Sunflower***

Sunflower***
202 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Sunflower***
490 83, Agios Gordios

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunflower*** in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunflower*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Sunflower scoort een 8,2 uit 10, op basis van 202 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunflower*** in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunflower***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Sunflower*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 308 vakantiefoto's van Appartement Sunflower*** vinden. Je kunt 7 video's van Appartement Sunflower*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Corfu. Vergelijk Appartement Sunflower*** met andere accommodaties in Agios Gordios.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

200 beoordelingen over Sunflower***

202 beoordelingen
8,3
7,1
7,9
Toon score en beoordelingen van:
Okt. 2014
"Tegenvaller"vertalen
moko
7,0

18-10-2014 Wij verblijven altijd in simpele appartementen, dus geen luxe gewend, maar dit was echt onder de maat. De douche was heel klein, het vieze douchegordijn plakte aan je vast en heel de vloer werd nat. Schimmelplekken.Het is bekend dat de bedden in Griekenland hard zijn, deze bedden deden gewoon zeer door de vering die in je lichaam prikte. Er zat alleen maar een dun lakentje op. Ook was het appartement heel vochtig, alles werd klammig, in de kast en in je koffer. Onze kamer was donker en muf. Op maandag en zaterdag de schoonmaak is ook niet handig, je moet heel lang met je weinige handdoeken doen en niks droogt. Alleen op die dagen word het wc afvalbakje geleegd,niet hygiënisch. In oktober heel veel muggen en wespen, ondanks de aangeschafte anti muggenmiddelen, 17 keer gestoken. Bij de bar was t vaak donker dus geen gebruik van gemaakt. Eigenaren amper gezien.
Wel goede ligging,rustig, leuk dorp, heerlijk gegeten, vriendelijke mensen, mooie groene omgeving, goede busverbinding.

Aug. 2014
"Lekker rustig dat dan weer wel"vertalen
patty hoogewerf
6,0

10-09-2014 Sunflower ligt mooi en rustig op een heuvel. Wat voor mensen die slecht ter been zijn niet geschikt is de appartementen ook niet daar zijn weer veel trappen.
De omgeving is prachtig en rustig.
Het personeel, het echtpaar Ingrid en Petros zijn opzich hele aardige mensen maar echt klantvriendelijk... Ja tegen de mensen die er al jaren komen maar als buitenstaander..tja..
Prijs/kwaliteit het was een hele goedkope vakantie dus daar kun en mag je niks van verwachten en dat was ook zo.
Sunflower heeft een restaurant maar heb ik echt niet gegeten iemand bij het zwembad had iets van patat bestelt je rook gewoon de oude olie plus dat het er nou niet echt heel erg schoon uitzag allemaal.
Kamers werden op maandag en zaterdag schoongemaakt lekker handig als je op maandag aankomt.

met partner, 2014
"Heerlijk vakantie op een prachtige locatie"vertalen
Rian en Wanda
9,0

03-08-2014 Wij gaan dit jaar in september en dat is al weer voor de vijfde keer, dat zegt genoeg. Petros en Ingrid zijn toppers, meer of minder kunnen wij daar niet aan toevoegen. De inrichting is een 7, omdat deze eenvoudig zijn, maar functioneel. Kindvriendelijk hebben wij een 8 gegeven, dit heeft puur te maken met de vele trappen die aanwezig zijn die het zwembad, bar/restaurant en de drie appartementencomplexen met elkaar verbinden. Ook zijn die er omdat het tegen een bergwand is aangebouwd. Kortom wij komen hier graag en met veel plezier !

met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima sfeer, maar nog genoeg te verbeteren"vertalen
Van Dijk
7,0

10-08-2014 Het bar/zwembad gedeelte scoort (veel) beter dan het appartement zelf. Het appartement voldoet, maar daar is alles mee gezegd. Met iets meer aandacht voor de vakantieganger is het verblijf nog veel aangenamer te maken. Denk aan: een waterkoker, een parasol, een broodrooster, moment handdoekenwissels/schoonmaak, etc. Ook iets meer aandacht voor het netjes houden rond het zwembad (meubilair is erg slecht en af en toe een bezem kan geen kwaad). Maar er wordt heel veel goedgemaakt door de uitbaters van de bar. Zij creëren een zeer prettige sfeer. De ligging is mooi, maar de wandeling omhoog is best pittig. Al met al een dikke voldoende, maar er is nog veel voor verbetering vatbaar!

"Geweldige plek!"vertalen
Elma
9,0

05-07-2014 Mooi uitzicht op het groene Corfu, rustige plek zonder brommergeweld. Fantastische uitbaters: zij (Ingrid) een geweldige kokkin, hij (Petros) een goede muzikant. Voor dit geld kun je nergens anders beter vertoeven. Een zeurpiet zal altijd wat te klagen hebben, maar deze locatie zullen wij zeker aan onze kennissen doorgeven. Het nabijgelegen strand heeft een van de mooiste zandstranden van Corfu. Kleinschalig en in vergelijking tot andere
toeristencentra, vooral in het oosten en noorden, veel rustiger.
P.S. in heel Griekenland geen betere douche getroffen!

"Goede plek"vertalen
chris
8,0

01-06-2014 de algemene indruk is goed omgeving mooi personeel is zeer goed ingrid kan lekker koken en petros vermaak ons met muziek en spelletjes de kamers zijn goed wij zijn drie keer geweest en gaan dit jaar weer terug in september.

met partner, Mei 2014
"Aanrader!"vertalen
Jeanet Wuis
8,0

30-05-2014 2 weken genoten van Sunflower, mooie ligging, appartement klein maar schoon, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Mooi zwembad met ligstoelen, ondanks onze zeer vroege aankomst ( 8 uur s"ochtends konden wij meteen in ons appartement en een heerlijk ontbijtje nuttigen in het bijbehorende restaurantje. Voor herhaling vatbaar.

met partner, Mei 2014
"Getver, dit nooit weer"vertalen
Ruurd
3,0
3,0
4,0

20-05-2014 Vieze boel. Alles was stoffig, vloer, meubels en dekens. Schoonmaak alleen op maandag en zaterdag. Wij hadden gevraagd of de dekens stofvrij gemaakt konden worden en aangegeven dat alles stoffig was.
Na de zaterdag schoonmaak was de vloer in de badkamer wel schoongemaakt maar die in de slaapkamer niet. De dekens leken ook nog steeds erg stoffig, die hebben we zelf buiten uitgeklopt en daar kwam voor minstens 10 jaar stof uit.
Op het matras lag alleen een te kort laken en geen matrasbeschermer o.i.d. de lakens en dekens waren ook te kort, als je probeerde met je schouders onder de dekens te liggen staken je voeten er onderuit.
Buiten werd ook niet schoongemaakt, blad in en bij het zwembad bleef liggen.

Klacht werd bij Sunflower en touroperator niet serieus genomen.

Het is jammer dat op de recenties bij touroperator allemaal fake positieve reacties staan, dit is erg misleidend.

We gaan zeker nooit weer naar dit appartement en ook niet met touroperator!

met vrienden, Mei 2014
"Fantastische week"vertalen
Jan
10,0

14-05-2014 Net terug van weer een fantastische week bij Sunflower. Weer onwijs genoten van de gezelligheid en de gastvrijheid, Kan bijna niet wachten om op 2 juni weer van de partij te zijn daar!! Het wordt vast weer net zo gezellig als altijd!

met jonge kinderen, 2014
"Mooie plek, idyllische ligging"vertalen
K.Veldkamp
8,0

25-01-2014 Eind september 10 dagen op Corfu bij Sunflower gezeten en een heerlijke vakantie gehad. Sunflower ligt prachtig in het groen vlakbij het gezellige Agios Gordis. De appartementen zijn basic, maar een hebben een heerlijk terras, wij vonden het prima. Wij waren er met twee kleine kinderen, waar dit complex goed geschikt voor is. We hadden een babyfoon meegenomen waardoor we zelf nadat de kinderen in bed lagen bij het restaurant van Ingrid en Petros uit eten konden of nog een wijntje konden drinken. Agios Gordis is een klein dorp met een mooi strand waar veel gezellige restaurants en 'taverna' s aan liggen. En vraag vooral Petros naar mooie dorpen en stranden in de omgeving!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?