Appartement Sunflower ***

8,2

232 reviews over Appartement Sunflower in het Nederlands

Zeker de moeite waard!

LoveCorfu, 3-10-2016

Wij hebben bij Sunflower in September 2 heerlijke weken doorgebracht.

De ligging is centraal. Iets buiten het centrum van Agios Gordios wat we wel prettig vonden i.v.m. geluidoverlast. De rit naar boven toe is een kwestie van enkele seconden met de auto/scooter maar vonden lopend bijna niet te doen met een volle strandtas.

Een voor ons grote nadeel aan de ligging (dit staat los van de diensten of verantwoordelijkheid van Sunflower en de beheerders) was de luchtvochtigheid. Door de ligging van het appartementencomplex was de luchtvochtigheid op sommige dagen 100% was bij ons resulteerde in kleding/handdoeken die overdag op het balkon lagen te drogen nooit helemaal zullen drogen. Zelfs kleding in 1 van de kleding kasten voelden al na een paar dagen klammig aan. Ook zijn er geen faciliteiten om kleren te wassen of te drogen. Een bijkomende nadeel van de luchtvochtigheid is dat het er krioelt van de muggen.

De prijs/kwaliteit ligt in een goede verhouding. Wij wisten op voorhand al wat we er voor betaald hadden en gingen er dus met lage verwachtingen naar toe. Uiteindelijk viel het allemaal reuze mee. (Ik snap ook niet hoe sommige mensen negatieve reviews kunnen schrijven alsof ze voor een 5 sterren resort betaald hebben)

De inrichting was wel een beetje aan de sobere kant. Dit was voor ons de eerste keer dat we een appartement hadden geboekt en wij gingen er eigenlijk vanuit dat de primaire benodigdheden aanwezig zouden zijn, denk aan:

TV

Magnetron

Wijnglazen

Theedoeken

Afwasmiddel

Toiletpapier

Gelukkig is Griekenland niet het meest dure land. (prijzen liggen gelijk of net iets hoger als de Nederlandse prijzen)

Gereisd met partner in september 2016

Nog steeds een heerlijke plek!

Marjorie en Ingrid, 22-9-2016

In 2013 was ik hier voor het eerst en verloor er, zoals vele vaste gasten, direct mijn hart. Schitterende plek, supervriendelijke beheerders in Ingrid en Petros, heerlijk dorpje en geweldig strand! Ook over de appartementen hebben wij geen enkele klacht te melden, als je meer luxe verwacht is het wellicht verstandiger om een 5-sterren complex te boeken .... Jammer dat sommige gasten Ingrid als nors beschrijven en logisch dat Ingrid daar beledigd op reageert, m.i. komt een bepaalde benadering altijd van twee kanten!
Gereisd met vrienden in september 2016

Zoals altijd geweldig

Dick en Wil, 19-9-2016

Ingrid is een geweldige kokin en Petros een goede gastheer en entertainer
Gereisd met partner in juni 2016

Wederom heerlijk !

Rian en Wanda, 14-9-2016

Dit is de zesde keer dat wij bij Sunflower komen. Over de beheerders van de bar/het restaurant Petros en Ingrid niets dan lof. Ingrid die fantastisch kan koken, Petros die met zijn gitaar en stem iedereen het naar het zin maakt. Daarnaast kunnen je ze leuke tips geven over het eiland, een route voor je uitstippelen, zijn behulpzaam en zullen er alles aan doen om de gasten het naar het zin te maken.

De appartementen wordt alles aan gedaan om het te verbeteren en op te knappen, binnen het budget wat touroperator biedt. Voor de prijs kun en mag je geen 4-sterren verwachten. Wij komen hier graag en komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd met partner in september 2016

Erg naar ons zin gehad

Diana Treuren, 12-9-2016

Wij hebben 15 dagen gelogeerd bij sunflower, en dit is ons prima bevallen. Leuk appartementencomplex, prachtig uitzicht en een leuk zwembad wat groter is dan je op de foto's ziet. Appartement was gewoon schoon, om de twee dagen nieuwe handdoeken en Agios gordios is een heel leuk plaatsje met een mooi strand en veel

gezellige restaurants. Alleen de beruchte berg op was inderdaad een beetje zwaar.

Wij willen later zeker nog een keer terugkomen.

Jammer

Theo van der Heijden, 6-9-2016

Ik kan het verhaal van Marloes bevestigen. Ook wij vertrokken met redelijk hoge verwachtingen naar agios gordios voor een weekje relaxen aan zee met lekker eten. Bij aankomst was het welkom door de eigenaresse -ondanks de hitte- koeltjes. Ons appartement werd gewezen en voordat we er erg in hadden was de eigenaresse verdwenen. Het appartement oogde ruim, had een heerlijk balkon en een geweldig uitzicht.

Het appartement rook naar natte hond, de keuken (+gerei) oogde niet fris, schimmel in de badkamer waar ze nog geprobeerd hebben om er vakkundig overheen te schilderen. Spinnenwebben links en rechts, die hebben we gelukkig lekker laten zitten ivm de hoeveelheid muggen.

De eerste "schoonmaak" was inderdaad alleen towels en rubbish.

Vanuit het heerlijke zwembad (met behoorlijk veel chloor) en de dekchairs heb je voortdurend uitzicht op het restaurant/kroegje van de eigenaresse. Die zal ons waarschijnlijk ook niet gezien hebben omdat ze de hele dag met de rug naar ons toe zat te roken. En als we haar zagen, had ze inderdaad geen vriendelijke uitstraling. Voor ons in ieder geval voldoende reden om geen gebruik te maken van de horeca op dit kleinschalige complex. Ondanks de vele positieve reacties over de kookkunsten.

Als je bij het zwembad over de rand van het terras naar beneden kijkt, zie je oude afgedankte deckchairs liggen die niet meer voldoen. Wat ons betreft mogen daar de meeste van de overgebleven deckchairs bij worden gegooid. En de bijbehorende matrassen die dag na dag nat opelkaar worden opgestapeld onder een trap.

De nieuwe matrassen liggen al wel klaar zagen we.

Gereisd met partner in augustus 2016

Voor ons de eerste en de laatste keer

Marloes Vorstenbosch, 26-8-2016

Een week vakantie gevierd op corfu in appartement sunflower. Voor ons nooit meer dit appartementencomplex. Het is echt vies, de kamers zijn overduidelijk niet schoon. We liepen bij aankomst vrij snel op onze blote voetjes door het appartement, na een paar minuten zat er echt vanalles aan je voeten geplakt. Er wordt niet voldoende schoongemaakt; je krijgt nieuwe handdoeken en de volle prullenbakken worden geleegd. Daarnaast was er veel schimmel in de badkamer en rook het hele appartement hier ook naar.

Wat ik wel goed vond; het zwembad was prettig, het was er lekker rustig en het eten wat de eigenaresse maakt vond ik lekker. De eigenaresse vond ik niet zo vriendelijk als dat ik van te voren overal las. Eerder nors en kort af. Het plaatsje Agios Gordis is superleuk en wij komen hier zeker eens terug, alleen niet meer bij Sunflower.

Ingrid, Petros Sunflower, manager, 30-8-2016
Deze gastn hebben een verblijf van 3 dagen geboekt. Zoals in het contract met touroperator is beschreven, is er elke 3 dagen schoonmaak en verschoning, wat iedereen bij de boeking kan lezen. Deze gasten waren hierover dus ingelicht en hebben in deze dagen 1 maal schoonmaak en verschoning gehad.Buiten dit hebben ze de conclusie getrokken en mij bestempeld als nors en kortaf onvriendelijk! Hier ben ik erg door beledigd omdat ik deze mensen niet ken naar mijn weten en nauwelijks of geen contact met ze heb gehad in die 3 dagen, dus zulke opmerkingen zijn gemakkelijk gemaakt. Ik begrijp dat jullie bij zoover geen conclusies kunnen trekken uit beoordelingen wat terecht of onterecht is, maar ik zou het erg op prijs stellen wanneer jullie aandacht aan mijn toelichting zouden willen besteden. Dank bij voorbaat.

Super gezellig en mooi gelegen

Paul, 10-8-2016

Sunflower is mooi gelegen wel op een helling maar daarbij is het lekker rustig met voorbijkomend verkeer alles goed bereikbaar .

Hoogtepunt van onze vakantie was de gezelligheid met petros &ingrid die het topgezellig maken en ook super lekker eten maken.

Petros bedankt dat ik mee mocht zingen!!!!haha

Gr Paul van Houten Ijsselstein

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Leuke vakantie in Agios Gordios.

Kees, 25-7-2016

Eenvoudige simpele appartementen. Verwacht niet te veel luxe. Bedden waren in onze ogen prima. Hier 11 dagen gezeten met partner en twee kinderen van 21 en 18 jaar oud. Wij hebben ons prima vermaakt. Zelf vond ik de prijs kwaliteit verhouding in orde. Het complex ligt aan een vrij steile weg. Wat minder geschikt voor mensen die wat minder goed ter been zijn. Het complex ligt wel heerlijk rustig. Zwembad was in orde, bedjes en parasols zijn vrij te gebruiken. Je kan zelfs gebruik maken van zwemspeeltjes die er liggen. De uitbaters van het restaurant, Ingrid en Petros, doen er alles aan om je naar de zin te maken. Heerlijk gegeten en gedronken. Gezellige avonden gehad. Strand is ongeveer 10 minuten lopen vanaf het appartement. Ligbedden en parasols zijn te huur. Op het strand is het goed vertoeven. Ook in het dorpje kan je goed en goedkoop eten. Rustige en gezellige sfeer. Met Engels kan je je prima redden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Redelijk appartement

Nadia, 25-6-2016

Pluspunten:

- kleinschalig

- leuk zwembadje

- leuk restaurant/bar bij het zwembad

- de 2-kamerappartmenten en de 2-kamer maisonnette liggen dichtbij of aan het zwembad. Deze hebben twee slaapkamers en een aparte woonkeuken.

- mooi strand in de buurt

- dichtbij het dorpje

- uitbater van de bar zijn vriendelijk (dit zijn niet de eigenaren van het appartement!)

Minpunten:

-Driekamer maisonnettes liggen niet aan het zwembad, maar je moet een aantal trappen op. Voor ons met een baby en peuter was dat niet handig.

- De driekamer maisonnettes hebben twee verdiepingen waarvan de onderste zeer vochtig is.

- Het complex ligt op een berg, de afstand naar het dorpje is klein, maar je moet wel een zeer stijl stuk omhoog. Ook binnen het complex zijn er veel trappetjes.

- Veel vaste gasten. Wij hebben dat overigens niet als vervelend ervaren.

- Zwembad bevat veel chloor. Onze zwemkleding was helemaal groen uitgeslagen en kon thuis zo de prullenbak in.

- Veel muggen op Corfu

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunflower in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunflower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunflower scoort een 8.16 uit 10 op basis van 232 reviews.