Beoordelingen Appartement Sunflower***

Sunflower***
198 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Sunflower***
490 83, Agios Gordios

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunflower*** in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunflower*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Sunflower scoort een 8,3 uit 10, op basis van 198 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunflower*** in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunflower***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Sunflower*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 303 vakantiefoto's van Appartement Sunflower*** vinden. Je kunt 7 video's van Appartement Sunflower*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Corfu. Vergelijk Appartement Sunflower*** met andere accommodaties in Agios Gordios.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

196 beoordelingen over Sunflower***

198 beoordelingen
7,2
7,9
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Geweldige plek!"vertalen
Elma
9,0

05-07-2014 Mooi uitzicht op het groene Corfu, rustige plek zonder brommergeweld. Fantastische uitbaters: zij (Ingrid) een geweldige kokkin, hij (Petros) een goede muzikant. Voor dit geld kun je nergens anders beter vertoeven. Een zeurpiet zal altijd wat te klagen hebben, maar deze locatie zullen wij zeker aan onze kennissen doorgeven. Het nabijgelegen strand heeft een van de mooiste zandstranden van Corfu. Kleinschalig en in vergelijking tot andere
toeristencentra, vooral in het oosten en noorden, veel rustiger.
P.S. in heel Griekenland geen betere douche getroffen!

met partner, 2014
"Goede plek"vertalen
chris
8,0

01-06-2014 de algemene indruk is goed omgeving mooi personeel is zeer goed ingrid kan lekker koken en petros vermaak ons met muziek en spelletjes de kamers zijn goed wij zijn drie keer geweest en gaan dit jaar weer terug in september.

met partner, Mei 2014
"Aanrader!"vertalen
Jeanet Wuis
8,0

30-05-2014 2 weken genoten van Sunflower, mooie ligging, appartement klein maar schoon, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Mooi zwembad met ligstoelen, ondanks onze zeer vroege aankomst ( 8 uur s"ochtends konden wij meteen in ons appartement en een heerlijk ontbijtje nuttigen in het bijbehorende restaurantje. Voor herhaling vatbaar.

met partner, Mei 2014
"Getver, dit nooit weer"vertalen
Ruurd
4,0

20-05-2014 Vieze boel. Alles was stoffig, vloer, meubels en dekens. Schoonmaak alleen op maandag en zaterdag. Wij hadden gevraagd of de dekens stofvrij gemaakt konden worden en aangegeven dat alles stoffig was.
Na de zaterdag schoonmaak was de vloer in de badkamer wel schoongemaakt maar die in de slaapkamer niet. De dekens leken ook nog steeds erg stoffig, die hebben we zelf buiten uitgeklopt en daar kwam voor minstens 10 jaar stof uit.
Op het matras lag alleen een te kort laken en geen matrasbeschermer o.i.d. de lakens en dekens waren ook te kort, als je probeerde met je schouders onder de dekens te liggen staken je voeten er onderuit.
Buiten werd ook niet schoongemaakt, blad in en bij het zwembad bleef liggen.

Klacht werd bij Sunflower en touroperator niet serieus genomen.

Het is jammer dat op de recenties bij touroperator allemaal fake positieve reacties staan, dit is erg misleidend.

We gaan zeker nooit weer naar dit appartement en ook niet met touroperator!

met vrienden, Mei 2014
"Fantastische week"vertalen
Jan
10,0

14-05-2014 Net terug van weer een fantastische week bij Sunflower. Weer onwijs genoten van de gezelligheid en de gastvrijheid, Kan bijna niet wachten om op 2 juni weer van de partij te zijn daar!! Het wordt vast weer net zo gezellig als altijd!

met jonge kinderen, 2014
"Mooie plek, idyllische ligging"vertalen
K.Veldkamp
8,0

25-01-2014 Eind september 10 dagen op Corfu bij Sunflower gezeten en een heerlijke vakantie gehad. Sunflower ligt prachtig in het groen vlakbij het gezellige Agios Gordis. De appartementen zijn basic, maar een hebben een heerlijk terras, wij vonden het prima. Wij waren er met twee kleine kinderen, waar dit complex goed geschikt voor is. We hadden een babyfoon meegenomen waardoor we zelf nadat de kinderen in bed lagen bij het restaurant van Ingrid en Petros uit eten konden of nog een wijntje konden drinken. Agios Gordis is een klein dorp met een mooi strand waar veel gezellige restaurants en 'taverna' s aan liggen. En vraag vooral Petros naar mooie dorpen en stranden in de omgeving!

met partner, Sept. 2013
"Elk jaar weer!"vertalen
Peter Van Rijn
10,0

27-10-2013 Zoals elk najaar zijn we in oktober weer naar Sunflower gegaan. Dit is nu reeds het vierde jaar op rij. Alles is er geweldig. De sfeer, het eten, enz. Als je pech hebt en het weer is vochtig wat op Corfu niet abnormaal is, kunnen de appartementen, die er trouwens keurig uitzien, vochtig zijn, maar hier hebben wij een airco voor gehuurd. De georganiseerde avonden van Ingrid en Petros zijn top, alsook het a la carte menu.
Kortom...tot volgend jaar!

met vrienden, 2013
"Slecht appartement"vertalen
wen
1,0
1,0

23-09-2013 ik ga al heel wat jaren naar Griekenland, maar zo erg heb ik het nog nooit gehad. enorm kleine kamer. we konden niet met zijn tweeën in de douche staan, daar was het echt te krap voor. ik stond vanwege de grote van de douche voortdurend tegen een vies douchegordijn aan. We kwamen aan op maandag en zaterdag kregen we pas nieuwe handdoeken en werd het prullenbakje met toiletpapier verschoond. niet echt hygiënisch vooral met het warme weer. je moest zelf je eigen toiletpapier kopen, eerste rol kregen we van het huis. Nee dit nooit meer!! ingrid en petros??amper gezien. nee geen aanrader dit!!!!!

met vrienden, Sept. 2013
"Mooie omgeving"vertalen
Hermina
7,0

24-09-2013 vochtig appartement. voornamelijk de badkamer. wordt alleen op maandag en zaterdag schoongemaakt,dus ook linnen wissel. aanwezige koffiezetapp. stuk. nieuwe gekregen, ook stuk. de helling naar het app. toe is te doen. het is wel even klimmen, maar is goed te doen. ouderen en mensen slecht ter been niet aan te raden. app. bevindt zich wel in een mooie groenen omgeving. app. 5 had een groot terras.
er is geen receptie aanwezig. ook de eigenaar van het complex is niet aanwezig.

met partner, Aug. 2013
"We komen hier niet terug"vertalen
Anjoe
6,0

02-10-2013 Het appartement is donker, vooral de keuken. De badkamer is een ramp! De douche erg klein en vies /vochtig en alles is nat na een douchebeurt.
Het balkon is klein en in september zitten er heel veel wespen s`morgens en s àvonds veel muggen........
Wij gingen veel op pad en dat had ook hier mee te maken.
De schoonmaak op maandag en zaterdag....waardeloos gepland.......Je moet dan 5 dagen met je handdoeken doen....
Dit is zo geregeld vanuit touroperator.....
We hebben wel een paar keer bij Petros en Ingrid gegeten. Ze kan goed koken en ze proberen het echt gezellig te maken, helaas werd hij ziek waardoor de bar etc. vaker gesloten was.
Je moet ook fit zijn om hier te logeren, het is toch een aardige klim naar het appartement als je vanaf het strand of stadje terug loopt.
Het is wel fijn aan zee daar, wij vonden het heerlijk zitten bij de Alobar!
Gratis bedjes bij afname van een drankje.
Corfu zelf is mooi , maar vergeleken bij 25 jaar geleden veel drukker en duurder geworden..........

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?