Appartement Natasja House

Natasja House
7,5

4 reviews over Appartement Natasja House in het Nederlands

suzanne & matthieu, 2-7-2007

Wij zijn hier in eind juli/begin augustus 2005 geweest. we verbleven hier 12 dagen.

Nastasha is zeer vriendelijk, ze haalde ons op bij de bushalte en bij aankomst kregen we zelf gemaakte cake (heerlijk)

we mochten zelf kiezen in welke kamer we mochten slapen. voor het strand moet een klein stukje lopen en bij het strand allerlei gezellige eettentjes.

appartement werd om de 2 dagen schoongemaakt.

natasha heeft zelf een winkeltje waar je leuke hebbedingentjes kunt kopen zoals sierraden, tasjes, kleding enz..

Gereisd met partner in juli 2005

Rosalie Zomers., 16-8-2006

Goed schone kamer, veel bloemen en planten rond de studio en appartementen, de eigenares Natasja (35 jaar) is al 15 jaar bezig om het hier gezellig te maken. Ze bakt graag ook taart of cake voor de gasten. Verschillende winkeltjes zoals kledingwinkels, souvenirs en restauants in een straat die naar het strand loopt, het is wel een mooi strand, de mooiste van Corfu, waar ook wel de plaatselijke bevolking komt.

Vanuit Agios Gordis zijn er leuke uitjes te maken naar Corfu-stad, plaatsje Paleokastritsa of ander plekken zoals het paleis Achillion ( sissi),

het is een heel goed idee om eventueel een auto te huren en ook de dorpen te bezoeken waar je normaal niet zo gauw komt met de bus of lopend en het is altijd weer fijn om in je gezellige studio of appartement te komen waar het sfeervol is en waar je welkom bent.

Gereisd familie in juni 2005

fleur, 2-8-2006

was wel oke, leuke vakantie gehad, misschien nog wel een keer voor herhaling vatbaar.
    Gereisd anders in augustus 2006

Petra, 24-9-2005

Leuke griekse intieme accomodatie met leuke vlotte Griekse eigenaresse: Natasja. Is wat chaotisch maar maakt het je graag naar de zin. Ik sliep in de studio op de eerste verdieping (is er maar één van) die zeer compleet was ingericht: koffie (incl. filters), thee, water, fruit, klamboes boven de bedden, tafelkleedjes, kaarsen en nog veel meer. Rondom het gebouw een zee van planten en bloemen die vooral 's avonds heerlijk geuren. Ligt zeer centraal en redelijk rustig. 's Avonds hoor je wel geluid van de omliggende restaurants maar niet hinderlijk. Enig minpuntje zou zijn dat als de wind aan is, de rook van het Mexicaanse restaurant op het balkon staat. Maar verder echt een aanrader!
      Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Natasja House in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Natasja House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Natasja House scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.