Hotel Mayor La Grotta Verde Grand Resort ****

Hotel Mayor La Grotta Verde Grand Resort
Mayor La Grotta Verde Grand Resort
7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mayor La Grotta Verde Grand Resort bij:

158 reviews over Hotel Mayor La Grotta Verde Grand Resort in het Nederlands

Mwaa. Niet wat ik voorgesteld had.

Anja, 2-10-2017

Mooi hotel dat zeker. Maar vind 3 sterren waardering genoeg. Eten is eenzijdig en vooral gericht op de Engelse die hier veel zitten. Zeker 65 %. Kamer 3205 is de minste kamer met uitzicht op liftschacht en erg gehorig. Alles is marmer dus t schuiven van bedden en stoelen is erg irritant. Ook de mensen die op de gang lopen savonds hoor je goed. Tijdens ons verblijf is er iemand verdronken 1ste hulp kennen ze hier niet. Aed apparaat hebben ze niet. BHV niet. Dus voor zo,n groot hotel als dit is dat zeker op zn plaats. Savonds de cocktails en drank gaat wel. Ook niet veel van verwachten. In dit hotel moet je een auto huren om iets te kunnen zien want je zit ver van alles af. Oké ik klink misschien een beetje negatief. Maar had ook idd wat meer verwacht. Mooi hotel, mooie ligging. Thats iT.
Gereisd met partner in september 2017

Meer dan geweldig.

Gerard Sluijk, 18-7-2017

Ik ben hier sinds afgelopen zaterdag 15 juli 2017 en heb nog 11 dagen tegoed. Ik hoef niet langer te wachten om te melden, dat dit een prachtig hotel is. De ligging, omgeving en uitzichten van alle gebouwen en locaties is overweldigend. Overal word je op je wenken bediend. Eten, ontbijt/lunch en diner, prima verzorgd en afwisselend. Veel prachtige plekken om neer te strijken voor een drankje. Zelfs bij het strand een mooi bar en toilet gelegenheid. Kortom geweldig hotel dat zijn prijs dubbel en dwars waard is. Ook het zandstrand, ook niet onbelangrijk, is heerlijk. De zee prachtig blauw en soms lekker wild.
Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige ligging

Vanrusselr linda, 8-7-2017

Mooi proper hotel, vriendelijk personeel , super
Gereisd met partner in juli 2017

Luxe hotel

Jerney, 22-6-2017

Net terug van een weekje in dit hotel. En het was echt super. Kamers waren netjes. Met het balkon kijk je volgens mij bij alle kamers uit op de zee. Echt prachtig. Enthousiast animatie team. Elke dag aqua joging.

Het eten was heerlijk. Je proefde echt waar t naar hoort te smaken en niet zoals in sommige hotels dat alles hetzelfde smaakt. Het uitzicht bij het hoofd restaurant was ook geweldig. Je kijkt helemaal uit over zee.

Bij het personeel was niks te veel. Smiddags kwamen ze bij het zwembad rond met watermeloen en daarna kwamen ze bij iedereen de zonnebrillen poetsen. Ook werden er koude handdoekjes uitgedeeld.

We hebben echt genoten van de rust daar.

Gereisd met vrienden in juni 2017

vriendelijk, prachtige ligging en uitzicht, Top

Linda, 16-6-2017

veel trappen, verder topper over de hele lijn, al ons 2 de verblijf in dit hotel, volgend jaar zeker opnieuw een week in juni! Wij zijn fan!

lees en platte rust daar.

Vooral het uitzicht , dikke matras a zwembaden was pluspunt!

Gereisd met partner in juni 2017

prachtige ligging

ann, 6-6-2017

Mooie ligging, tegen een heuvel, mooie zonsondergang. prachtig gerenoveerd hotel met design meubelen, overal terrassen. In alle restaurants (buiten 1) kun je buiten eten, voor ons een groot pluspunt. Eten vonden wij minder, weinig variatie, uitgekookt en uitgebakken, 3 dagen na elkaar dezelfde vis en dan nog pangasius(hoe durven ze!!) Dessertbuffet stelt niets voor. Wijn was uit vat maar wel lekker. Super vriendelijk personeel. Op de rooftopbar gaven ze de beste gin-tonic:) onze kamer was het verst en het hoogst gelegen maar met living en piepkleine badkamer. Het kuisen liet hier te wensen over (na klacht in orde) Gelukkig overal golfkarretjes want onze kuiten hebben het gevoeld, maar ook dat went! Aan het zwembad superdikke kussens met hoofdkussen. Fijn dat er overal terrassen zijn waar je iets kan drinken. de cocktails vielen mee qua smaak. Voornamelijk engelstalig publiek.
Gereisd met partner in juni 2017

Uitzicht geweldig!

Pien, 5-6-2017

Wij waren er op de eerste dag dat het resort open was, en dat was goed te merken. Iedereen moest nog zijn draai vinden.

Wat ons opviel in het restaurant is dat je kamernummer wordt opgeschreven (waarom?), en je naar een aangewezen tafel wordt begeleid. zonde van het werk in onze ogen, niet efficiënt.

Personeel en dan bedoel ik geen chef, maar het werkende personeel doet erg zijn best, spreken redelijk Engels en zijn aardig.

Het resort is vooral op de Engelse gericht, dit kun je ook zeker merken aan het eten. Prima voor een week, en de te reserveren restaurants zijn een welkome verandering.

De schoonmaak van de kamers kan stukken beter.

Wij zaten in het gebouw waar de keuken was, en s'morgens roken we al de gebakken spek.

Het is ook erg gehorig.

Het all inclusieve formule is niet helemaal van toepassing, beneden bij het strand moet je betalen voor een broodje.

Zoals aangegeven, stijl en heel veel trappen, maar dat weet je van te voren als je dit boekt.

Het uitzicht en adembenemend mooi en elke avond anders.

Kortom, een leuk resort waar je je prima een week kunt vermaken, met her en der een klein verbeterpuntje.

Het ligt redelijk centraal op het eiland, prima basis om het eiland te verkennen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijke vakantie

Kim, 4-6-2017

Plussen:

- 4 restaurants: 1 met lopend buffet en 3 á la cart (Frans, Grieks en Italiaans), op verschillende etages.

- Veel lekker, gevarieerd en gezond eten.

- Overal gratis wifi (zelfs op het strand).

- Genoeg ligbedjes met dikke kussens.

- De hele dag animatie (vast programma, blokjes van 30 minuten): o.a. yoga, aquagym en verschillende quizzen.

- 2 mooie fitnesszaaltjes (een met apparaten en een met matjes en fitnessballen).

- Heerlijke launch sets bij het zwembad, om lekker onderuit te zitten.

- Tafeltennistafel (badjes en balletjes hangen erbij)

- Gratis 15 min. massage in Wellness center.

- Heerlijke Taise massage op het strand (tegen betaling: E20,- voor 30 min.).

- Elke avond live muziek op een van de dakterrassen (onze kamer was hier vlak onder, maar we hoorden in de kamer niets van de muziek).

- Elke avond een prachtige zonsondergang.

- Het hele resort is super goed verzorgd.

Minnen:

- De noodverlichting in de kamer geeft nogal veel licht (maar als je de kastdeuren open zet wordt een groot deel van het licht tegen gehouden).

- De muziek in het restaurant met lopend buffet is de hele dag hetzelfde: een melodietje van ongeveer een half uur dat telkens herhaald wordt.

Tips:

- De berg naast het hotel kun je beklimmen vanaf het strand: eerst over de rotsen klauteren die op het strand liggen en daarna het pad volgen. Omdat je snel hoogte maakt is dit zeer de moeite waard.

- Als je een auto huurt (voor E50,- per dag) kun je meer van het eiland zien. Omdat het een klein eiland is hoeft je niet ver. Bijvoorbeeld: het paleis van Sisi, Corfu stad, en Paleokastrista (een mooi baaitje om een dagje te zwemmen).

Gereisd met partner in mei 2017

Prachtig hotel

Maayke, 4-6-2017

Geweldig genoten, wat een prachtig hotel!!!

Wij hebben helemaal niet aan het zwembad gelegen. Op het strand was er altijd plek en dat was echt super genieten.

De service is fantastisch en het eten is gevarieerd en erg lekker.

Kamers zijn prima in orde.

Gereisd anders in mei 2017

Gewoon geweldig

Levensgenieters, 1-6-2017

We hebben vaak in Turkije in all inclusives gezeten, maar nu we de eerste keer in Griekenland deze formule hebben geboekt gaan we dat vaker doen.

In Mayor la Grotta voel je je echt veel ontspannender. Service is hier nog met een 'echte' glimlach, ook al geef je geen fooitje.

Veel recencies spreken over de steilheid. Is correct. Leuk is wel dat er diverse gasten met krukken het juist als een uitdaging zien, niet klagen en gewoon doorploeteren terwijl ze het van tevoren wisten. Daarvan kunnen klagers nog veel leren.

En.... ...... Als je gaat, vergeet dan niet te genieten. Xxx

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mayor La Grotta Verde Grand Resort in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mayor La Grotta Verde Grand Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mayor La Grotta Verde Grand Resort scoort een 7.94 uit 10 op basis van 165 reviews.