Appartement Magdalena ***

7,1

37 reviews over Appartement Magdalena in het Nederlands

Top appartement!

Kiki Engelbertink, 18-1-2010

Voor ons is het inmiddels al weer anderhalf jaar geleden dat we hier geweest zijn, maar we hebben het er nog steeds over, zo'n super vakantie was het!

Mooi appartement, ruim balkon met prachtig uitzicht! De mensen zijn super aardig en behulpzaam. De inrichting was voor Griekse begrippen erg netjes en leuk gedaan. Het enige nadeel was de enorme afdaling om in het dorpje te komen en dus dezelfde klim om weer boven te komen. Maar een scootertje is hier de perfeste oplossing voor. Top!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2008

Erg ruim met een prachtig uitzicht!

Vanessa Hoffman, 6-8-2009

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad in app Magdalena (Natalia)!

Een super ruim app met een ruim balkon en zijtuin, hebben daar ook heel wat uurtjes met een fles rose doorgebracht, wat een uitzicht!

Ook waren er 2 leuke 'zwerf'katten, een grijze en een witte met vlekken, schatjes!

Het ligt wel wat hoog, dus na een gezellig avondje uit of dagje strand is het wel een fikse klim, maar dan blijf je toch nog wat in beweging!

Er werd goed schoongemaakt, 3x per week en dan ook incl schone handdoeken enz. En 2x na een dagje strand stond er een schaal vol vers fruit op ons te wachten, geweldig toch?

Zou zeker weer eens terug willen!

John en Vanessa

Gereisd met partner in juni 2009

Super vakantie gehad!

Marieke, 14-5-2009

Augustus 2008 in appartement Alexandra Natalie geleefd. Wat een ruimte! En wat een super uitzicht op zee! Wij hadden een 2 kamerappartement geboekt, maar omdat wij nog jong zijn kregen wij het appartement waarvoor je de meeste trappen moest lopen (dat waren er wel veel). Maar we hebben een super appartement gekregen, echt super veel ruimte. De schoonmaak, echt heel netjes. 2x per week, en ook nieuwe handdoeken. Bad was wel beetje klein, maar we hebben het hier echt heerlijk gehad!
Gereisd met partner in augustus 2008

Liever ergens anders

Bergsma, 19-8-2008

Net terug van de vakantie toch even melden dat wij het appartement Magdalena niet als Toppie hebben ervaren. De keuken stonk en het advies van de hostes was koop maar wat zakjes lavendel en hang dat maar neer. En van de eiegennaar de aanrechtkastjes niet gebruiken, mooi dicht laten. Badkamer was niet schoon, bedden waren redelijk. Kleine keuken. Heel erg gehorig!! Wat we ervoor betaald hebben en waar we in hebben vertoeft was het wel duur betaald.De mensen waren vriendelijk, vooral de buren van het zwembad.
Gereisd familie in augustus 2008

Voor wie geen luxe wil, helemaal prima

Familie Peperhoff, 22-7-2008

Wij zijn net terug van 2 weken Magdalena. We hebben geslapen in één van de twee driekamer appartementen.

Na een lange zoektocht (we waren op eigen gelegenheid naar Corfu gekomen vanuit Zakynthos) hebben we het gevonden.

Het appartement ligt aan een smal beton pad tussen diverse tuinen in. Het is een prima appartement, al is het niet overdreven luxe. Bedden waren prima en er is constant warm water al is er weinig druk op het water.

Appartement wordt 2x schoon gemaakt in de week en je ontvangt 2x handdoeken.

Het ligt dicht bij het strand(hooguit 3 minuten lopen). In de buurt zijn diverse restaurantjes, supermarktjes en winkels.

Magdelena was voor ons prima, zeker gezien de prijs.

Gereisd familie in juli 2008

Bernhard en Joke, 23-6-2008

Net terug van Alexandros 1. Prima bung. beetje krap maar voor griekse begrippen ruim. We waren er met 2 kleine kinderen. Gehorigheid viel mee.

Agios Gordis blijft een heerlijke plek. Oja neem een klamboe mee, de haak hangt er al, het stikt er momenteel van de muggen.

Wij komen zeker terug.

Gereisd familie in juni 2008

Janssen, 28-5-2008

Wij waren geboekt in de bungalow zoals anderen op de foto op deze site hebben gezet. Dit zijn alexandros I & II. Daarbij is 1 erg donker met slechte voorzieningen en een kleine tuin itt tot 2. Het interieur van 2 hebben wij niet gezien. Maar na 1 te hebben gezien zijn wij ook op zoek gegaan naar de appartementen en deze liggen op ca 10-15 minuutjes bergop lopen en ons inziens goed te doen. Zeker voor dit fantastische uitzicht en kwaliteit, sfeer van de appartementen. Wij zijn nl door de eigenaresse rondgeleid en hebben kunnen ruilen zonder problemen in samenspraak met reisagent ter plekke.

Ook de kosten middels een last minute via Vaya konden in mei dalen tot ca 250E pp pweek!!

Mooi strand. Klein dorpje, toeristische hoofdstraat. Wij hebben 5 dagen een auto gehuurd (lokaal ca 150E) en prima om zo het eiland te zien.

Gereisd met partner in mei 2008

Jolanda de Graaf-Spoor, 15-5-2008

Deze bungalow zou verhuurd mogen worden aan studenten! 2 slaapkamers en een keukentje is GEEN 3 kamerbungalow. Voorzieningen in de keuken bar en boos. Buiten proportie gehorig. geen zwembad, wat wel in de brochure stond.Het alternatief van de reisleidster was geen vooruitgang. Op frisse dagen brachten wij deze door op de slaapkamer met 2 kleine kinderen. Voor het geld wat wij hiervoor hebben betaald en de beloftes in de brochure vind ik dit dus echt heel kwalijk. Dit verdiend dus absoluut geen voldoende. Wat ons betreft was het een flinke domper op onze vakantie.
Gereisd familie in mei 2008

J. Kuiper, 8-10-2007

Apartement Alexandra Natalie ligt prachtig met

uniek uitzicht op zee.De ontvangst op corfu door hosstes Evelien Borst was buitengewoon goed alle

hulde hiervoor. Wij hebben dan ook zeer genoten

van onze vacantie.

Gereisd met partner in september 2007

M. de Ruyter, 1-10-2007

Wij zaten twee weken in bungalow Popi, in de maand september. Op zich is het een prima bungalow maar het is wel een donkere ruimte. Verder is het ruim genoeg, buiten heb je rondom prima terrassen met veel privacy. Binnen wordt het niet erg goed schoon gehouden, dus hygiënenormen thuis laten. Wel op zijn tijd schone handdoeken en lakens gekregen. Prima locatie verder. Wij hebben, mede dankzij het mooie weer natuurlijk, ons uitstekend vermaakt.
Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Magdalena in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Magdalena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Magdalena scoort een 7.14 uit 10 op basis van 37 reviews.