Vraag & Antwoord Agios Gordios

Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Agios Gordios bij:

motor huren (0 reacties)
Chris 31 juli 2014

Wie weet of er een motor te huur is in Agios Gordis

vervoer (0 reacties)
saskia 04 juni 2014

hoe kom je vanuit de luchthaven in agios gordes. zijn er bussen? wat kost een taxi?

Muggen (1 reactie)
M.Smit 25 februari 2013

Hoor verhalen over veel muggen. Geldt dit voor de gehele zomer periode of meer voor het najaar ?

Helma 28 mei 2014

Op dit moment weinig last

Goede restaurants (3 reacties)
Marian 17 augustus 2012

Waar eet je het lekkerst in AG? ervaringen van 2012 zijn zeer welkom!

geke van bruggen 30 september 2012

taverne sebastiaan

wil 07 oktober 2012

Sebastian, erg lekker, lieve mensen

a.van.reekum 02 juni 2013

Taverne van Sebastian, bijzonder vriendelijke mensen, goed eten. Ze verhuren trouwens ook een paar kamers!

Aloha-bar (1 reactie)
Lia 30 juli 2012

Kan iemand mij vertellen of de Aloha-bar aan het strand er nog is.? Wij hebben er in september 2011 genoten van heerlijk eten en prachtige zonsondergangen.

agios gordios fan 07 augustus 2012

aloha bar is er nog en het zit er goed vol i.v.m.het mooie uitzicht. ben er geweest juni 2012.

Boottochten vanuit Agios Gordios (1 reactie)
Dansje 08 juli 2012

Wie weet er hoe het geregeld is als je vanuit Agios Gordios een boottocht wil maken? Moet je dan eerst op eigen gelegenheid naar Corfustad gaan of word je met de bus bij je hotel afgehaald?

geke van bruggen 30 september 2012

excursie word je op gehaald met de bus

duiken corfu (1 reactie)
Rozemarijn 06 juni 2012

Ik ben op zoek naar een goede duikschool op Corfu. Ik heb zelf al een brevet maar mijn vriend niet dus we willen samen op beginnersniveau duiken. Echter we willen meer zien en beleven dan snorkelen mogelijk maakt. Welke duikschool raden jullie aan? Welke duikschool neemt je mee naar de mooiste onderwaterplekjes van Corfu en levert een goede service? Alvast bedankt voor jullie reacties!

Joke van Randwijk 01 juli 2012

Er is een duikschool bij Agios Gordis, maar of die ook op het hele eiland actief is, is mij niet bekend.

scooter huren & winkels (1 reactie)
Janine88 17 februari 2011

Hallo, Ik heb 2 vragen. Kun je ergens in Agios Gordios een mooterscooter huren? En zijn er in Agios Gordios winkeltjes etc??

RolandenLinda 11 juli 2011

weet niet of je er nog wat aan hebt? Huren van scooters weert ik niet, maar verwacht het wel. Winkeltjes zijn er zeker

babyvoeding (1 reactie)
Marieke 13 juni 2010

Wie weet of er potjes babyvoeding (bijv. Olvarit) en melk Nutrilon te verkrijgen is in Agios Gordios? We gaan eind augustus met onze baby van dan 9 maanden en wil even weten of wij het mee moeten nemen? Alvast bedankt voor de reacties!

Joke van Randwijk 01 juli 2012

Ik ben er nu al 9x geweest, maar omdat ik niet veel boodschappen doe, weet ik helaas niet zeker of die babyvoeding er is.

hotel aquis agios gordios hotel (1 reactie)
dutoit dirk 01 mei 2010

wie kan mij meer informatie geven over het hotel en wat er zoal te beleven is rond het hotel

Joke van Randwijk 01 juli 2012

Wat ik weet, is het een allinclusive hotel, luxe en prachtige ligging. Rond het hotel is niet veel te beleven, behalve wandelingen naar dorpen in de omgeving.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vier je carnaval of ga je liever op vakantie?