Vraag & Antwoord Agios Gordios

Lettergrootte: A A A

vervoer (0 reacties)
saskia
4-6-2014
hoe kom je vanuit de luchthaven in agios gordes. zijn er bussen? wat kost een taxi?

Muggen (1 reacties)
M.Smit
25-2-2013
Hoor verhalen over veel muggen. Geldt dit voor de gehele zomer periode of meer voor het najaar ?

Helma
28-5-2014
Op dit moment weinig last

Goede restaurants (3 reacties)
Marian
17-8-2012
Waar eet je het lekkerst in AG? ervaringen van 2012 zijn zeer welkom!

geke van bruggen
30-9-2012
taverne sebastiaan

wil
7-10-2012
Sebastian, erg lekker, lieve mensen

a.van.reekum
2-6-2013
Taverne van Sebastian, bijzonder vriendelijke mensen, goed eten. Ze verhuren trouwens ook een paar kamers!

Aloha-bar (1 reacties)
Lia
30-7-2012
Kan iemand mij vertellen of de Aloha-bar aan het strand er nog is.? Wij hebben er in september 2011 genoten van heerlijk eten en prachtige zonsondergangen.

agios gordios fan
7-8-2012
aloha bar is er nog en het zit er goed vol i.v.m.het mooie uitzicht. ben er geweest juni 2012.

Boottochten vanuit Agios Gordios (1 reacties)
Dansje
8-7-2012
Wie weet er hoe het geregeld is als je vanuit Agios Gordios een boottocht wil maken? Moet je dan eerst op eigen gelegenheid naar Corfustad gaan of word je met de bus bij je hotel afgehaald?

geke van bruggen
30-9-2012
excursie word je op gehaald met de bus

duiken corfu (1 reacties)
Rozemarijn
6-6-2012
Ik ben op zoek naar een goede duikschool op Corfu. Ik heb zelf al een brevet maar mijn vriend niet dus we willen samen op beginnersniveau duiken. Echter we willen meer zien en beleven dan snorkelen mogelijk maakt. Welke duikschool raden jullie aan? Welke duikschool neemt je mee naar de mooiste onderwaterplekjes van Corfu en levert een goede service? Alvast bedankt voor jullie reacties!

1-7-2012
Er is een duikschool bij Agios Gordis, maar of die ook op het hele eiland actief is, is mij niet bekend.

scooter huren & winkels (1 reacties)
Janine88
17-2-2011
Hallo, Ik heb 2 vragen. Kun je ergens in Agios Gordios een mooterscooter huren? En zijn er in Agios Gordios winkeltjes etc??

RolandenLinda
11-7-2011
weet niet of je er nog wat aan hebt? Huren van scooters weert ik niet, maar verwacht het wel. Winkeltjes zijn er zeker

babyvoeding (1 reacties)
Marieke
13-6-2010
Wie weet of er potjes babyvoeding (bijv. Olvarit) en melk Nutrilon te verkrijgen is in Agios Gordios? We gaan eind augustus met onze baby van dan 9 maanden en wil even weten of wij het mee moeten nemen? Alvast bedankt voor de reacties!

1-7-2012
Ik ben er nu al 9x geweest, maar omdat ik niet veel boodschappen doe, weet ik helaas niet zeker of die babyvoeding er is.

hotel aquis agios gordios hotel (1 reacties)
dutoit dirk
1-5-2010
wie kan mij meer informatie geven over het hotel en wat er zoal te beleven is rond het hotel

1-7-2012
Wat ik weet, is het een allinclusive hotel, luxe en prachtige ligging. Rond het hotel is niet veel te beleven, behalve wandelingen naar dorpen in de omgeving.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?