Beoordelingen Aparthotel Aqualand Resort****

Aqualand Resort****
858 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Aqualand Resort****
Agios Ioannis Parelion, GR-490 83, Aghios Yannis / Agios Ioannis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aqualand Resort**** in Aghios Yannis / Agios Ioannis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aqualand Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Aqualand Resort scoort een 7,6 uit 10, op basis van 858 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aqualand Resort**** in Aghios Yannis / Agios Ioannis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aqualand Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Aqualand Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 339 vakantiefoto's van Aparthotel Aqualand Resort**** vinden. Je kunt 5 video's van Aparthotel Aqualand Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Corfu. Vergelijk Aparthotel Aqualand Resort**** met andere accommodaties in Aghios Yannis / Agios Ioannis.
Even geduld a.u.b.

6,2
7,3
8,3
9,2
Toon score en beoordelingen van:
"Super voor 1 nacht"vertalen
M.dijkgraaf
4,0
9,0

28-08-2014 Wij hebben 1 nacht in het resort geboekt aan het einde van onze vakantie. Voor de kids was een geweldige afsluiting. We mochten ook tot we naar het vliegveld moesten gebruik maken van alle zwembaden en all inclusive formule, top. Wij waren blij dat we er niet langer gezeten hadden, want het is massa toerisme, het echte Griekenland gaat aan je voorbij.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuke accomodatie voor heerlijk zon en zwemmen"vertalen
S. Sewpal
10,0

26-08-2014 Wij zijn hebben hier in de maand augustus twee weken verbleven.
Als je kiest voor lekker luieren aan een van de zwembaden, als je glijbanen leuk vindt en drie keer per dag wilt kunnen kiezen uit diverse maaltijden, die wekelijks varieren dan moet je hier zijn.
Kamer kan een beetje tegen vallen maar dat is op zich niet zo heel erg want je slaapt er vrijwel alleen maar. de matrassen zijn best hard maar persoonlijk heb ik dat liever dan een die te zacht is. Er wordt goed schoongemaakt en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De gym mag mij betreft gemoderniseerd en uitgebreid worden. ' s avonds wordt er behalve een kinderdisco en een volwassen programma niet veel georganiseerd. Je moet er van houden en ik heb beter meegemaakt. Je kunt dan gaan "hangen"" in de lobby er staan genoeg banken stoelen en en tafels. En F.T. de barman staat voor je klaar. Je kunt hier ook betaald gebruik maken van Wifi. Het animatieteam van touroperator Roxanne , Denise, Kirsten en Dammes is super goed

met oudere kinderen, 2014
"Leuke vakantie gehad!"vertalen
Elise & Vince
10,0

14-08-2014 Wij hebben een supervakantie gehad, het eten was voldoende, meer niet. De accommodatie lag uit het centrum, maar er ging 2x per dag een bus naar Corfu-stad. Voor de rest is de animatie van het hotel zelf goed, leuke shows 's avonds. Het personeel was niet altijd even vriendelijk ( met name in het restaurant). De animatie van kidsworldclub & Yo world was te gek: we gingen vaak naar het aquapark en elke avond voetballen. De kamers waren gewoon, niets bijzonders. De bedden waren gewoon te hard! De zwembaden en het aquapark was leuk, tempratuur van het water was goed. Voor onze supervakantie willen wij met name: Dammes, Kirsten, Roxanne & Denise bedanken!

"Super vakantie :)"vertalen
Nina
8,0

26-08-2014 Net terug van een geweldige vakantie in Corfu! Heerlijk eten, mooi zwembad en vriendelijke mensen. Het was heerlijk weer en een super animatie! Heel erg bedankt hiervoor Dammes, Kirsten, Roxanne & Denise, jullie waren super :) Een vakantie om niet te vergeten!

Liefs,
Nina, Ted, Tino en Wieke

met oudere kinderen, 2014
"Leuke vakantie vooral door de animatie"vertalen
Nick
10,0

10-08-2014 De vakantie naar Aqualand was echt super. De eerste dag dat we aankwamen was het noodweer en regende het keihard aleen de andere dagen waren super weer. De animatie is heel goed, zowel de hotel animatie als de yo word. Vaak gingen we sporten en darten met de Hotelanimatie. De yo world was nog leuker, hier gingen we altijd kaarten film kijken djen zwemmen of gewoon chille. Hier ik Dammes van de yo egt heel erg voor bedbanken. Ook het animatieteam van de kidswordl was heel aardig. Het enigeste verbeter punt is het eten, het mag wat meer keus en de friet waren gewoon rauw maar al bij al een super vakantie!!

Dammes, Denise, kirste en roxanne het was egt een topvakantie met jullie!!

"Leuke vakantie"vertalen
van Bruchem
9,0

24-08-2014 Het hotel lag erg afgelegen. De kamers waren oud en toe aan vervanging. Het eten was ok. Personeel erg terughoudend en niet erg enthousiast. De wespen en muggen waren een verschrikking. De zwembaden waren top en voor ieder wat wils. Het Nederlands talig animatieteam was geweldig. Leuke groep met Nederlandse kinderen en 3 fantastische begeleiders. Bedankt Kirsten, Roxanne en Denise. Dammes we hebben jou wat minder gezien met onze kleine kinderen maar wat we mee kregen was geweldig. Dankzij jullie kijken wij en met name onze kinderen terug op een zeer geslaagde vakantie. Zeker dat jullie in onze bus nog even afscheid kwamen nemen was erg bijzonder.

alleenreizend, Aug. 2014
"Leuke vakantie & heel kindvriendelijk!"vertalen
Anouk
9,0

19-08-2014 Ik en mijn familie hadden een leuke vakantie in hotel Aqualand. Het zwembad was groot en gezellig. De huisjes zijn goed schoongemaakt. Na een paar dagen maakte we een gezellige groep door 'Yo world'. Dammes vroeg ons of we mee wouden voetballen en zo is de groep begonnen.
We hebben veel leuke dingen met Dammes en de rest gedaan, zoals zwemmen, glijden in het aquapark, gezellig eten en kaarten!
Het was een hele leuke vakantie en daar wil ik Dammes en de rest erg voor bedanken!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Super tijd voor kids dankzij team van kids world."vertalen
patricia
10,0

19-08-2014 Net terug van een super vakantie. Kids zijn super veel bij de kids club geweest, wilde weinig anders doen dan kids club en zwemmen. Super veel dank aan Denise, Kirsten en Roxanne en ook aan Dammes. Eten in buffet vorm was goed van smaak. Ook de service van de touroperators zijn top.

"Heel leuk"vertalen
quincyrick
10,0

14-08-2014 Het hotel was goed mooie zwembaden na een paar dagen kennis gemaakt met een hele nederlandse groep(erzijn veel nederlanders) en Dammes van YO World is veel met ons opgetrokken en heeft ons prima vermaakt savonds altijd voetballen en overdag mee naar het aquapark dus Dammes heel erg bedankt! Verderover het hotel,was goed schoon altijd eten was niet heel erg goed elke dag hetzelfde en het waterpak is afgezonderd van het hotel dat was een behoorlijke tegenvaller,voor de rest prima personeel was altijd bereidt je te helpen en waren nooit chagerijnig dus iedereen van het hotel en in het speciaal Dammes Kirsten,Roxanne &Denise bedankt!!!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Fantastische vakante gehad!"vertalen
vd Plaats
8,0

11-08-2014 Hotel Aquapark Village is een heerlijk resort met div zwembaden en het Aquapark zit eraan vast. Wij hadden een kamer zeer dichtbij het golfslagbad waar we met banden veel in lagen. Eten heerlijk en gevarieerd. Bedden wel iets aan de harde kant. Kindvriendelijk allemaal. Onze zoon Jeffrey heeft zich 2 weken prima vermaakt bij Yo World met Dammes. Dammes nogmaals onze dank daarvoor! Het hotel zelf heeft ook animatie, kortom een hotel om nogmaals naar toe te gaan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?