Beoordelingen Aparthotel Aqualand Resort****

Aqualand Resort****
866 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Aqualand Resort****
Agios Ioannis Parelion, GR-490 83, Aghios Yannis / Agios Ioannis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aqualand Resort**** in Aghios Yannis / Agios Ioannis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aqualand Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Aqualand Resort scoort een 7,6 uit 10, op basis van 866 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aqualand Resort**** in Aghios Yannis / Agios Ioannis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aqualand Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Aqualand Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 344 vakantiefoto's van Aparthotel Aqualand Resort**** vinden. Je kunt 5 video's van Aparthotel Aqualand Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Corfu. Vergelijk Aparthotel Aqualand Resort**** met andere accommodaties in Aghios Yannis / Agios Ioannis.
Even geduld a.u.b.

6,2
7,3
8,3
9,1
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, 2014
"Niet wat het waard is...."vertalen
MIke
7,0

08-09-2014 Afgelopen augustus naar Aqualand. De 1e kamer was Vies en Oud. Na aandringen bij touroperator de optie om om te boeken naar een ander hotel, maar moest ik 3 dagen annulering betalen. Dus een andere kamer, deze was wel ok. Het eten, all-inclusive, was naar mijn idee de meest uitgeklede all-inclusive dat wij gewend waren. Weinig variatie, en niet "Grieks". Tafels en spullen waren mijn inziens niet schoon. De algemene indruk was dan ook niet ok voor ons. De bediening was niet gezellig, geen lachje kon er vanaf. Animatie was zeker wel ok. De snacks en drankjes waren een drama voor dat geld. Na het ontbijt werd er patat (plakkerig en lauw), kipnuggets neergelegd. Dat was zo op en werd niet aangevuld en dan moest men maar een tosti maken. Er waren maar 3 cocktails (volw) en daarnaast moest men betalen. Gelukkig was het waterpark ernaast, dat was zeker leuk voor de kids. Alleen met een kleintje en een kinderwagen was een kamer op de 1e verdieping niet echt relaxed, elke keer dragen en tillen.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Leuke vakantie"vertalen
ran rijninks
9,0

07-09-2014 Prima resort, genoeg lekker eten, en onze jongen kon zich heerlijk vermaken in het zwembad.
Corfu zelf had naar onze mening niet veel te bieden, maar wij zijn ook cultuurbarbaren, aanrader is een boottocht, hele dag bezig en een mooi uitstapje.
Bedden zijn wat hard, maar meer klachten hadden wij niet, gewoon een leuk resort met prima eten.
Wij kwamen erachter dat er geen transfer voor ons was van en naar hotel/vliegveld, maar taxi's zijn betaalbaar (sneller) en was eigenlijk dus fijner dan met een transfer.

"Super voor 1 nacht"vertalen
M.dijkgraaf
4,0
9,0

28-08-2014 Wij hebben 1 nacht in het resort geboekt aan het einde van onze vakantie. Voor de kids was een geweldige afsluiting. We mochten ook tot we naar het vliegveld moesten gebruik maken van alle zwembaden en all inclusive formule, top. Wij waren blij dat we er niet langer gezeten hadden, want het is massa toerisme, het echte Griekenland gaat aan je voorbij.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuke accomodatie voor heerlijk zon en zwemmen"vertalen
S. Sewpal
10,0

26-08-2014 Wij zijn hebben hier in de maand augustus twee weken verbleven.
Als je kiest voor lekker luieren aan een van de zwembaden, als je glijbanen leuk vindt en drie keer per dag wilt kunnen kiezen uit diverse maaltijden, die wekelijks varieren dan moet je hier zijn.
Kamer kan een beetje tegen vallen maar dat is op zich niet zo heel erg want je slaapt er vrijwel alleen maar. de matrassen zijn best hard maar persoonlijk heb ik dat liever dan een die te zacht is. Er wordt goed schoongemaakt en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De gym mag mij betreft gemoderniseerd en uitgebreid worden. ' s avonds wordt er behalve een kinderdisco en een volwassen programma niet veel georganiseerd. Je moet er van houden en ik heb beter meegemaakt. Je kunt dan gaan "hangen"" in de lobby er staan genoeg banken stoelen en en tafels. En F.T. de barman staat voor je klaar. Je kunt hier ook betaald gebruik maken van Wifi. Het animatieteam van touroperator Roxanne , Denise, Kirsten en Dammes is super goed

Met oudere kinderen, 2014
"Leuke vakantie gehad!"vertalen
Elise & Vince
10,0

14-08-2014 Wij hebben een supervakantie gehad, het eten was voldoende, meer niet. De accommodatie lag uit het centrum, maar er ging 2x per dag een bus naar Corfu-stad. Voor de rest is de animatie van het hotel zelf goed, leuke shows 's avonds. Het personeel was niet altijd even vriendelijk ( met name in het restaurant). De animatie van kidsworldclub & Yo world was te gek: we gingen vaak naar het aquapark en elke avond voetballen. De kamers waren gewoon, niets bijzonders. De bedden waren gewoon te hard! De zwembaden en het aquapark was leuk, tempratuur van het water was goed. Voor onze supervakantie willen wij met name: Dammes, Kirsten, Roxanne & Denise bedanken!

"Super vakantie :)"vertalen
Nina
8,0

26-08-2014 Net terug van een geweldige vakantie in Corfu! Heerlijk eten, mooi zwembad en vriendelijke mensen. Het was heerlijk weer en een super animatie! Heel erg bedankt hiervoor Dammes, Kirsten, Roxanne & Denise, jullie waren super :) Een vakantie om niet te vergeten!

Liefs,
Nina, Ted, Tino en Wieke

"Leuk hotel. Geweldig aquapark. Goed eten."vertalen
louwers
9,0

11-09-2014 appartementen zijn simpel. Airco werkte goed. Geen last gehad van muggen. Zwembad en aquapark geweldig. Dit is de trekpleister van het hotel. Jammer dat je niet buiten kunt eten in het restaurant. Dagje strand is aan te bevelen. Schitterend zandstrand. Bedjes kosten 4 euro. Vliegtuigen spotten bij een plaatsje vlakbij het vliegveld is geweldig om te zien. Vliegtuig komen dan over je hoofd. Jammer dat de hotelbus om half 10 's-avonds al weer vertrekt vanuit Korfu-stad. Het begint daar dan juist gezellig te worden. De Griekse avond in het hotel stelde weinig voor. Jammer dat je in het hotel maar amper het besef hebt dat je in Griekenland bent. 's-avonds is er helemaal niets meer te eten. Kortom: leuke vakantie gehad met super leuk aquapark en zwembad en goed gegeten.

Met oudere kinderen, 2014
"Leuke vakantie vooral door de animatie"vertalen
Nick
10,0

10-08-2014 De vakantie naar Aqualand was echt super. De eerste dag dat we aankwamen was het noodweer en regende het keihard aleen de andere dagen waren super weer. De animatie is heel goed, zowel de hotel animatie als de yo word. Vaak gingen we sporten en darten met de Hotelanimatie. De yo world was nog leuker, hier gingen we altijd kaarten film kijken djen zwemmen of gewoon chille. Hier ik Dammes van de yo egt heel erg voor bedbanken. Ook het animatieteam van de kidswordl was heel aardig. Het enigeste verbeter punt is het eten, het mag wat meer keus en de friet waren gewoon rauw maar al bij al een super vakantie!!

Dammes, Denise, kirste en roxanne het was egt een topvakantie met jullie!!

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuke vakantie"vertalen
van Bruchem
9,0

24-08-2014 Het hotel lag erg afgelegen. De kamers waren oud en toe aan vervanging. Het eten was ok. Personeel erg terughoudend en niet erg enthousiast. De wespen en muggen waren een verschrikking. De zwembaden waren top en voor ieder wat wils. Het Nederlands talig animatieteam was geweldig. Leuke groep met Nederlandse kinderen en 3 fantastische begeleiders. Bedankt Kirsten, Roxanne en Denise. Dammes we hebben jou wat minder gezien met onze kleine kinderen maar wat we mee kregen was geweldig. Dankzij jullie kijken wij en met name onze kinderen terug op een zeer geslaagde vakantie. Zeker dat jullie in onze bus nog even afscheid kwamen nemen was erg bijzonder.

Alleenreizend, Aug. 2014
"Leuke vakantie & heel kindvriendelijk!"vertalen
Anouk
9,0

19-08-2014 Ik en mijn familie hadden een leuke vakantie in hotel Aqualand. Het zwembad was groot en gezellig. De huisjes zijn goed schoongemaakt. Na een paar dagen maakte we een gezellige groep door 'Yo world'. Dammes vroeg ons of we mee wouden voetballen en zo is de groep begonnen.
We hebben veel leuke dingen met Dammes en de rest gedaan, zoals zwemmen, glijden in het aquapark, gezellig eten en kaarten!
Het was een hele leuke vakantie en daar wil ik Dammes en de rest erg voor bedanken!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?