Beoordelingen Aparthotel Aqualand Resort****

Aqualand Resort****
841 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Aqualand Resort****
Agios Ioannis Parelion, GR-490 83, Aghios Yannis / Agios Ioannis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aqualand Resort**** in Aghios Yannis / Agios Ioannis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aqualand Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Aqualand Resort scoort een 7,6 uit 10, op basis van 841 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aqualand Resort**** in Aghios Yannis / Agios Ioannis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aqualand Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Aqualand Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 335 vakantiefoto's van Aparthotel Aqualand Resort**** vinden. Je kunt 5 video's van Aparthotel Aqualand Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Corfu. Vergelijk Aparthotel Aqualand Resort**** met andere accommodaties in Aghios Yannis / Agios Ioannis.
Even geduld a.u.b.

6,2
7,2
8,2
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, jul 2014
"Mooi vakantiepark en super kids world"vertalen
Jos Hoeksema
10,0

25-07-2014 We zijn 11 dagen in dit park geweest, en het heeft geen moment verveeld.
We hebben 2 kinderen (8 en 5) en die wilden elke dag graag naar de kids club. Roxanne, Denise en Kirsten hebben onze jongens mede een fantastische vakantie bezorgd.(normaal willen ze maar 25%-50% van de tijd naar de kidsclub, maar ze wilden nu elke dag wel 2-3 x) Naast de kids club activiteiten konden we als gezin genieten van heeeel veeeel glijbanen en zwemplezier.
Het eten had iets uitgebreider gemogen, met name het ontbijt was niet echt nederlands (maar je kan ook niet alles hebben)

Dames van de kidsclub, nogmaals bedankt voor een geweldige vakantie.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Terugkijken op een fantastische vakantie"vertalen
Koos
9,0

22-07-2014 Afgelopen zondag terug gekomen van het Aquapark. We kunnen terugkijken op een prachtige vakantie. We waren hier met z'n vieren en we hebben ons geen dag verveeld. Naast een zeer goed animatie-team "Holiday Fun Club" van Aqualand zelf ging mijn dochter (10), indien mogelijk, 3 x keer per dag naar het Nederlands Animatieteam van het Kids World Team en mijn zoon van 14 was zeer regelmatig te vinden bij Yo World. Wij willen daarom nogmaals Denise, Kirsten, Roxanne en Dammes bedanken voor een geweldige animatie. Over het Resort zelf ook niets anders dan lof. Kamers werden elke dag schoongemaakt, eten was zeer goed en gevarieerd en zeer vriendelijke personeel. De ligging is niet echt gunstig, niet veel te doen in de buurt, maar daarin tegen reed er 2 x per dag een bus van het resort naar Corfu stad.

Juli 2014
"Geweldig!"vertalen
Maijk
10,0

20-07-2014 Prachtig eiland! Goede kamers, lekker eten, de animatie was perfect bij de yo world met Dammes gingen we vaak met ze allen kaarten, voetballen, naar het aquapark! de kids world team was leuk hoorde ik van me broertje en zusje ze gingen knutselen en nog veel meer met Denise, Kirsten en Roxanne! De barmannen waren vriendelijk! Dus gewoon een perfectie vakantie!!!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Goede plek voor een topvakantie"vertalen
M van leeuwen

17-07-2014 Leuk voor mensen met kinderen vooral met het kidclub team
De aqualand- angels
Dammes( bosley)- Roxanne -Kirsten-Denise
Die u kinderen van 4 tot 16 helemaal in de watten leggen zodat de ouders ook nergens naar hoeven om toekijken en van hun vakantie (en rust) kunnen genieten.
Bedankt voor de gezelligheid en wie weet tot een volgende keer .

met oudere kinderen, Juni 2014
"Een super Vakantie!"vertalen
Dylan Schmit
10,0

13-07-2014 Ik ben gisteravond teruggekomen van Aqualand resort Corfu. en wat was dit een super Vakantie! alles was perfect verzorgt, van het eten tot de kamers! als je voor iets vroeg dan gingen ze er meteen achteraan! de Glijbanen in het Aquapark waren ook heel vet! er staan glijbanen voor Jong en Oud! verder was de regeling naar corfu heel goed geregeld, je moest een dag van te voren reserveren, maar dat was allemaal geen probleem. Verder hadden wij ook nog een auto gehuurd om eens het eiland te bezoeken, dat was ook heel goed geregeld! Ik wil graag Dammes de Geus, Roxanne Grootveld, Denise Nieuwenhuis en Kirsten van Someren bedanken voor de Geweldige Animatie! Alles was top geregeld en ik heb echt heel veel plezier bij jullie gehad! Dus dit was echt een Vakantie om over te doen!

met oudere kinderen, Juni 2014
"Fantastisch"vertalen
Hofkens
10,0

10-07-2014 Geweldige vakantie gehad, eentje om in te kaderen!! De animatie was geweldig voor zowel kinderen als jongeren. Hebben ons nog nooit zo goed geamuseerd, het eten was ook prima. We willen Dammes de Geus, Roxanne Grootveld, Denise Nieuwenhuis en Kirsten van Someren de animators bedanken voor dit super leuke weekje!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Nooit Meer"vertalen
Bjorn
3,0
3,0
4,0
6,0

22-06-2014 Bij aankomst ziet alles er goed en leuk uit.
Maar bij aankomst kamer schrok ik wel aardig vieze koelkast die plakte.
En douche die vol in de hoeken beschimmelt was.
de bedden waren super slecht erg hard leek wel of je op een stalen plaat lag.
Eten in het restaurant was over het algemeen elke dag een beetje hetzelfde.
Aqualand zwempark krijg je 25% korting op je drankjes. waarom niet gewoon 50% ? en tevens gooien ze de hekken richting het resort om 17:00 uur dicht dus mag je dat stuk lekker omlopen.
Er is 1 bar buiten deze gaat om 18:00 uur dicht. en dan moet je elke keer door die warmte naar binnen lopen voor je drankjes.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Geweldige vakantie. Alweer geboekt 9 september!"vertalen
Peter
10,0

21-06-2014 Heerlijke vakantie gehad! ik was hier met mijn dochter van 4 en die kreeg genoeg van alle glijbanen in het Aquapark! Zwembaden bij het resort zijn ook geweldig. Kamers heel netjes en iedere dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. (behalve zondag) Het aquapark (vrij toegankelijk) is zeer ingericht voor kinderen van alle leeftijden. Zeer positief te vermelden is, is dat het restaurant bekend is met het glutenvrije dieet. Mijn dochter heeft Coeliakie en mag heel veel dingen niet eten. Iedere morgen glutenvrije pannenkoeken en de patat werd iedere keer speciaal gebakken! Mede door het restaurant weer een vakantie geboekt in september. Ik kan dit resort voor iedereen aanbevelen!

met oudere kinderen, Mei 2014
"Hopelijk snel weer terug!"vertalen
Yvonne
9,0

18-06-2014 Op 24 mei kwam ik aan met mijn dochter van 12 voor een weekje vakantiepret. Helaas liep het anders, dezelfde nacht viel ik van de trap en vervolgens lag ik 11 dagen in het ziekenhuis. Meteen de volgende dag stond de manager van Aqualand al aan mijn bed. Hij leefde enorm mee en vanaf die dag liet hij iedere dag eten, drinken en fruit bij me bezorgen in het ziekenhuis. Ik kan dus zeggen dat het eten van Aqualand prima is! Dat wordt ook bevestigd door mijn partner die hals over de kop was gekomen en een aantal nachten op ´mijn´ kamer heeft geslapen. De kamer (met slaapgedeelte boven) was ook prima in orde: modern en schoon. Over de rest kan ik nog niet zoveel zeggen, maar dat komt hopelijk snel goed, want we zijn uitgenodigd om een weekje terug te komen zodra ik weer helemaal hersteld ben. Geweldige opstelling van het hotel en de manager noem ik dat: betrokken, vriendelijk, meelevend.

"Een aanrader, geweldig voor jong en oud!"vertalen
Marieke
10,0

12-05-2014 Onlangs hier verbleven met familie in de leeftijd van 11 t/m 73 jaar en iedereen heeft genoten, mooie kamers, heerlijk en afwisselend eten, super animatie en het personeel is enorm vriendelijk en servicegericht.
Zwembaden bij het complex zijn al zeer mooi en het aangrenzende Aqualand is helemaal geweldig. Onze kinders hebben genoten.
Resort is eenvoudig te bereiken met een taxi, rit duurt een kwartier ongeveer. Wij zijn er in mei geweest, ik kan me voorstellen dat in het hoogseizoen het geheel wel erg druk kan zijn.
Tot slot, niks dan lof voor al het personeel, van schoonmaakster, animatie tot restaurant en receptie, iedereen is ontzettend aardig en behulpzaam.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?