Beoordelingen Aparthotel Aqualand Resort****

Aqualand Resort****
830 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Aqualand Resort****
Agios Ioannis Parelion, GR-490 83, Aghios Yannis / Agios Ioannis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aqualand Resort**** in Aghios Yannis / Agios Ioannis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aqualand Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Aqualand Resort scoort een 7,6 uit 10, op basis van 830 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aqualand Resort**** in Aghios Yannis / Agios Ioannis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aqualand Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Aqualand Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 334 vakantiefoto's van Aparthotel Aqualand Resort**** vinden. Je kunt 5 video's van Aparthotel Aqualand Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Corfu. Vergelijk Aparthotel Aqualand Resort**** met andere accommodaties in Aghios Yannis / Agios Ioannis.
Even geduld a.u.b.

7,2
6,9
8,2
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Sept. 2013
"Geweldig hotel"vertalen
mulder
10,0

4-10-2013 net een paar dagen terug hebben een geweldige vakantie gehad lekker weer en de hostes waren heel vriendelijk veel van het waterpark gezien

met vrienden, Sept. 2013
"1 keer is leuk"vertalen
silke
4,0
9,0

28-9-2013 Ik ben in aqualand geweest in september het apartement is mooi en schoon alleen de bedden zijn keihard slecht geslapen het eten is goed ik snap niet dat mensen klagen over het eten het resort ligt afgelegen s'avonds is er niks te doen dan alleen bij het resort te blijven dat wisten we van te voren al

met jonge kinderen, 2013
"Leuk voor een keer"vertalen
D
5,0
9,0

13-9-2013 Mooi schoon hotel.

Positief:
-Schoon/mooi
-Dichtbij de luchthaven dus niet ver rijden, heel de bus ging naar aqualand dus geen tussenstop
-2 x per dag shuttleservice naar stad en strand

Negatief:
-We kwamen om half 10 sochtends aan en konden pas na half 3 op de kamer, niet echt handig met een baby van 11 maanden!
-Weinig variatie eten
-Heel veel wespen
-Elke dag de trap op naar de kamer ook niet handig met een buggy!
-Er zit niks in de buurt.
-Strand loopt schuin dus met een baby ook niet super

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Fantasties"vertalen
groen1967
10,0

19-9-2013 wij zijn met onze kleindochter van 4 jaar geweest we hebben een op en top vakantie gehad, heerlijke zwembaden,waterpark gingen een aantal snackshops en glijbanen dicht na de 15de sept,handdoekservice is aanwezig 5 euro borg per handdoek, super kidsworldclub Christa en Kim super bedankt namens Yentl eten was erg gevarrieert lekker en voor ieder wat wils resort is super schoon 2 x p/d shuttlebus naar centrum of strand,minimarkt aanwezig,5 min afstand is er nog een minimarkt en apotheek,kortom helemaal voor herhaling vatbaar ga zeker nog een x terug met onze kinderen en kleinkinderen.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Wij hebben een fijne vakantie gehad."vertalen
Hc Govers-Lindt
9,0

2-9-2013 Wij zijn zondag 1 september teruggekomen van een heerlijke zonnige vakantie. Lekker eten en vriendelijke mensen op het park. Het eten was goed en gevarieerd. Snap niets van die negatieve reacties. Ook wil ik de barman van het zwembad bedanken hij was heel vriendelijk.
Alleen vindt ik een nachtvlucht naar huis rampzalig. Zeker voor mensen die kleine kinderen hebben. Met vriendelijke groeten Familie C.Govers.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Zeker voor herhaling vatbaar"vertalen
Dennis
10,0

1-9-2013 Vanmorgen terug gekomen van 13 dagen Corfu. We waren met 2 kleine kinderen ( 1 jaar en 3 jaar) die hebben zich prima vermaakt bij de zwembaden en tevens bij de Kidsworld. Eten was prima iedere dag een andere thema. Personeel was heel vriendelijk zeker ook naar kinderen toe.
Aquapark is ook zekren een aanrader en zeker niet druk.
Wij willen zekere Christa, Kim en Mandy van de Kidsworld bedanken voor de geweldige tijd die onze zoon bij jullie heeft gehad. HIj zingt de hele dag de liedjes van de Disco.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Geweldig"vertalen
fam. Witteman
9,0

3-11-2013 wij zijn de laatste 2 weken van augustus geweest. het was een super vakantie voor ons en onze kids van 4 en 12 jaar. echt een aanrader voor deze beiden leeftijden. voor beiden geweldige animatie van kidsworld, bedankt meiden en Tom. het aquapark is voor jong en oud leuk. het eten is daar ook goed. ik lust niet veel maar er was genoeg variatie en vers. ons huisje was niet gerenoveerd vandaar dat de airco niet goed werkte. het personeel was goed. kamers netjes.

"Opniuew dik in orde !"vertalen
van daele f
9,0

23-8-2013 Voor de tweede maal naar Aqualand geweest en, ondanks de zes uur vertraging, hebben we, samen met onze zonen van 14 jaar, opnieuw een super week beleefd. Ik begrijp echt niet waar sommige bezoekers hun negatieve commentaar vandaan halen. Het enige minpuntje vonden wij opnieuw dat we na de avondmaaltijd in het restaurant niet konden nagenieten van een kopje koffie. Maar dan begaven wij ons na het eten naar de bar om onze koffie te nuttigen.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Leuke vakantie bestemming, zeker met kinderen"vertalen
FamOrval
10,0

5-9-2013 In augustus 1 week verbleven in Hotel Aqualand. Een middelgroot hotel met een zeker voor kinderen leuk aquapark. Bij aankomst kregen wij te horen dat de kamers na 1 uur beschikbaar zouden zijn (zoals bij zoveel hotels), eenmaal op de kamer niet veel speciaals, wat verouderd, maar wat ben je nu eenmaal op je kamer? Eten was uitgebreik, lekker en WARM! Dit in tegenstelling tot voorgaande bestemmingen, wel luidruchtig in het restaurant. Voor onze kinderen was er de Yo-world. Hier zijn de kinderen een hoop naar toe geweest. Hiervoor ook onze dank naar Tom van de Yo-world, ze hebben een super vakantie gehad.

Hotel ligt wel in een klein dorp. Strand 20 minuten met hotelbus (gratis) en ook naar Corfu (15 min) uitstekende service.

Verder goed naar onze zin gehad, mensen die zeuren blijf je houden, maar dan weet ik niet wat je wel verwacht van een 4 sterren hotel!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Weer geweldig gehad"vertalen
petra de jong uit z...
9,0

15-8-2013 voor de 2e keer naar aqualand geweest met zoon (nick 15 jaar ) en dochter ( kim 13 jaar).rond half tien gearriveerd en direct aanschuiven bij de ontbijttafel.3 keer per dag een ruim aanbod en keuze aan etenswaren:eieren,vis,pasta`s,aardappels,groenten,fruit,brood en rauwkost om je buik te vullen.
na twaalven huisje gekregen,netjes,schoon, elke dag schoonmaak en om de dag handdoeken,prima naar griekse maatstaven,en hoevaak ben je in je kamer? onwijs vriendelijke mensen zowel de kamermeisjes als de mensen in de eetzaal en zeker de barmannen,allemaal in voor een praatje en grapje als je er voor open staat.weer geboekt bij YO world,de kids hebben div. dingen gedaan met de andere jeugd (dank je Tom) .voetballen,lepelduiken,kaarten,dj-boot(plaatjes mixen),glijbaanracen,dagje strand enz.prima voor elkaar en een leuke vakantie maak je zelf voor een groot deel.ook het animatie team was weer erg gezellig,en met leuke dingen stonden ze drie keer per dag klaar om je veel gezelligheid te bieden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?