Aparthotel Aqualand Resort (Splashworld) ****

Aparthotel Aqualand Resort (Splashworld)
Aqualand Resort (Splashworld)
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aqualand Resort (Splashworld) bij:

888 reviews over Aparthotel Aqualand Resort (Splashworld) in het Nederlands

schitterend

ludwine desmet, 10-8-2017

wij waren de grootouders (60+) die samen met onze volwassen dochter en kleindochter van 9 jaar kozen voor dit resort. Onze bedoeling was om blije gezichten te zien bij onze nakomelingen en het is geslaagd. Onze maisonnette was ruim genoeg. Mijn dochter sliep boven met ons kleinkind in 2 aparte bedden naast elkaar geplaatst. Minpuntje is dat de airco niet afkoelde tot boven. wij sliepen beneden in een 2persoonsbed, we hadden ook nog een sofa, tafel en stoelen op de kamer en een terras waar we heel makkelijk konden met ons gevieren opzitten. we hadden ook een grote frigo met diepvriesje bij. Handig om frisdranken in te stoppen voor 's avonds. De voeding was voor elk wat wils, ik at nooit 2x hetzelfde, ook een moeilijke eter vind hier iets naar zijn gading. Niemand van ons was ooit misselijk of trok een zuur gezicht. De zwembaden waren voor iedereen de max, ruim voldoende zit- en ligplaatsen. de animatie doet haar best en zijn nooit opdringerig. De shuttle naar de stad is zeer gemakkelijk en een groot voordeel. Altijd alles netjes gepoetst zowel in kamer als rond het zwembad. Bravo ! Het was voor iedereen geslaagd. !
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie vakantie gehad

Walter, 7-8-2017

Eten: het eten is niet bijzonder, maar wel goed genoeg met voldoende keus. Ontbijt en lunch vonden wij het beste. Bij het zwembad kleine dingen te krijgen.

Kamer: harde bedden, maar voor ons geen probleem, op beide slaapkamers airco (die allen werkt met sleutel en als de balkondeuren dicht zijn.

Zwembad: prachtig mooi zwembad met voldoende bedjes (al is het wel handdoek leggen voor de betere plekken. Aqualand is echt mooi, met zeer veel verschillende glijbanen voor jong en oud.

Ligging: als jet weg wilt heb je wel een auto nodig, alleen naar een strand en Corfu stad loopt een gratis bus van het hotel. Voor de rest hier niets te beleven. Met auto kun je wel ene paar dagen alle kanten op, om het eiland te verkennen.

Service en Hygiene: goed, alle klachten die we hadden werden opgelost en de kamer werd elke dag goed schoon gemaakt.

Al met al hebben we een mooie vakantie gehad op Corfu en is het aqualand een echte aanrader als je van glijbanen houd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke vakantie, maar ...

Ronald, 26-7-2017

Resort ga je heen voor het aquapark, maat de rest is zeer matig tot slecht. Schoonmaak kamers, schoonmaak zwembad, varieteit eten en ook de NLtalige miniclub was niet goed. Daarom ging ook alle NL kids naar de internationale.bij het zwembad kleurde je kleding geel. Ook haar bij sommige kinderen werd geel/ groen. Schoonmaak kamers: ookal leg je je handdoeken op de grond. Ze verschonen deze niet, maar hangen bij je balkon te drogen. Animatieteam internationaal was wel goed.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Was een top vakantie

devisser, 30-6-2017

Een hele leuke vakantie voor een leuke prijs. Geweldig aquapark.

Perfecte kamers.

Animatie simpel maar goed genoeg. Eten goed .

Kan nie iets bedenken wat echt niet goed was.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Superleuk

Gezin van 4, 28-6-2017

Wij zijn hier in juni geweest met 2 kleine kinderen van 6 en 3 jaar oud. We wisten van te voren al dat het geen luxe was.

Het is ons toch echt meegevallen, de kamers waren ruim en schoon. Wij hadden een kamer op de begane grond met een speeltuintje schuin voor ons vanaf ons terras, hier speelde ze dagelijks.

Onze kamer had 2 douches wat ons erg verbaasde, maar het was schoon en prima.

Het eten van het resort is niet bijzonder maar wel genoeg verse salades, fruit en brood. De pannenkoeken in de ochtend waren een groot succes alsmede het schep-ijs.

Het aquapark is echt fantastisch heel erg groot en schoon. Wij waren hier ook elke dag te vinden. Op elke glijbaan een lifeguard die alles scherp in de gaten hield ! Geweldig.

De stadsbus stopt voor het hotel en voor 2,40 zit je in 10 minuten in Corfu Town hier zijn wij bijna elke avond geweest.

De animatie van het resort vonden wij niet een heel groot succes, vooral gericht op de engelse gasten.

Wij komen wel terug maar huren dan een auto voor in de avonduren want overdag is er genoeg te beleven in het aquapark.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldig

Monique, 5-11-2016

Super hotel..mooi park en echt een super waterpark

.zou absoluut terug gaan...wel met mooi weer gaan anders heb je daar niks..voor kids van alle leeftijden is het er waanzinnig.ook voor volwassenen die nog kind zijn

Absoluut weer op me verlanglijstje

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Leuk hotel maar is aan renovatie toe

Sandra, 28-9-2016

Wij hebben een leuke vakantie gehad, wij hadden een kamer aan het zwembad, dus de ligging was top, kamers zijn erg ruim met een mega groot terras. Wel zijn de kamers erg oud vooral de badkamer kan echt niet meer en moeten nodig gerenoveerd worden.

Het eten is prima, en er is genoeg te krijgen de hele dag. Het aguapark is echt wel het hoogtepunt van het hotel!

Animatie vond ik overdag voor kleine kinderen niet heel actief en vond het grootste nadeel wel de hoeveelheid wespen die er waren.

Aanrader is auto huren bij het strand, is veel voordeliger dam bij het hotel zelf!

Het zwembad is echter in de 2 weken dat wij er waren niet 1 x schoongemaakt! Dit was ook te zien aan de zwemkleding die erg verkleurde!

Prima hotel verder, met als hoogtepunt het aquapark en het personeel is super behulpzaam"

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

redelijk

leenderts, 28-9-2016

kamer aan een grote beurt toe, ouderwets interieur, matig bed, eerste dag mieren in de kamer

wel elke dag nieuw beddengoed en handdoeken.

animatie stelt weinig voor

Gereisd met partner in september 2016

Toch niet voor herhaling vatbaar!

De Keersmaecker, 16-9-2016

Bij aankomst leek alles zeer gewoon zoals beetje verwacht. We zijn direct geholpen geweest door de receptie. Kamer was nog niet klaar maar dat wisten we op voorhand omdat we er vroeg aankwamen. Ergens verderop ons aangekleed in een kleedkamer die uren in de wind stonk naar uitwerpselen. We zijn dan maar direct naar het aquapark geweest omdat er nergens nog een ligbed te bespeuren was aan de zwembaden van het hotel. Was zeer leuk en groot. Wel moet ik erbij zeggen dat het toch beetje aan vernieuwing toe is. Het eten is veel hetzelfde en niet altijd even warm. Animatie vind ik een flop, 3 keer bingo op een week is toch wel wat overdreven voor een show s'avonds! Drank trekt ook op niet veel. Paar dagen slecht weer gehad. Zo slecht zelfs dat er kamers, zoals die van ons helemaal onder water stond. Omdat we zo makkelijk zijn hadden we het opgelost met paar handdoeken die ze ons komen geven waren. Al bij al moet je er gewoon het beste van maken en prijs kwaliteit is het oké!
Gereisd met partner in september 2016

Super vakantie gehad !!!!!

Leslie en co, 4-9-2016

Ga eerst en vooral reageren op onderstaande reactie ... 1/10, wij waren er dezelfde tijd en herken niets van wat er allemaal gezegd word, ik ga mijn verhaal doen !

Natuurlijk is het all-in en weet je dat je dranken : uit die automaten komen, is overal zo en de drankjes waren koud, wel handig dat de frisdranken zelf konden getapt worden, dus daarvoor moest je niet wachten, ook het bier en de coctails waren super lekker en koud, het eten : enkel het ontbijt was zo goed als elke dag hetzelfde, maar meer dan keuze genoeg, 's middags en 's avonds heel veel variatie en fruit uit blik heb ik niet gezien, enkel vers fruit, dat je wel zelf moest snijden, maar so what, het is vakantie, lekkere dessertjes elke dag, de zwembaden waren top en het aquapark super en niet te lang moeten aanschuiven, hotel was proper, wel wat verouderd, maar heb geen schimmels gezien, idd wel harde bedden, onze zoon van 15 jaar, was super blij met zijn kamer boven, wat een luxe !!!! hoe het gebouw er van buiten uitziet, typisch grieks, zie je toch als je boekt en dat het ver afgelegen was, stond ook duidelijk in de brochure, we zijn met de lijnbus naar de stad geweest, hebben idd zoals altijd een auto gehuurd en op verkenning geweest, was al 2de keer corfu ! handdoekje leggen, gebeurd in elk hotel, als ze het zwembad niet afsluiten en aan de bar buiten, stonden idd aan de ene kant amper 20 stoelen, maar de andere kant, stonden er duidelijk veel meer !!!! je kon aan de bar hot dogs, croques, pannekoeken, hapjes en zelfs frietjes eten, voor een rustvakantie is dit hotel zeer aan te raden !!! ik miste de wandeling door winkelstraatjes 's avonds wel, maar dat wisten we op voorhand ! de receptie was vriendelijk en duidelijk, moesten ook 2u op kamer wachten, doordat we er zo vroeg waren !!!! er was heel veel animatie, gans de dag door, van de kinderdisco weet ik niets, aangezien ik geen kindjes mee had, maar de bar 's avonds was gezellig, als ik dan toch iets negatiefs moet zeggen, de wifi ging niet altijd even goed

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aqualand Resort (Splashworld) in Aghios Yannis / Agios Ioannis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aqualand Resort (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Aqualand Resort (Splashworld) scoort een 7.62 uit 10 op basis van 895 reviews.