7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aquis Sandy Beach Resort**** bij :

149 reviews over Hotel Aquis Sandy Beach Resort in het Nederlands

Prima resort

de Klerk, 24-7-2017

Heerlijke vakantie gehad in dit resort. Via touroperator een prima kmr geboekt, nr 901.Niet zo veel ned. in dit resort, kids (13 en 16 ) hebben zich prima vermaakt.

3 zwembaden, glijbanen vielen tegen voor onze kids, oogt wat verouderd. Helaas in dit hotel ook handdoek leggen. Fijn animatieteam, niet opdringend, altijd wel iets te doen, ook savonds. Veel muggen aanwezig savonds. Groot tennis/basketbalveld, helaas geen voetbalveldje. Eten in de restaurants zijn echt prima, veel uitzoek (ook Grieks), wordt doorlopend aangevuld en schoongemaakt. Hierin doen ze echt hun best. Minpunt is de norse houding van sommig personeel, dit is jammer. Wat echt niet kan zijn de toiletten achter het podium, kunnen niet op slot, zijn ontzettend verouderd en smerig. Verder is de hygiëne op het resort prima, ook de kamers worden goed schoongemaakt. Elke dag schone handdoeken.

Gratis wifi bij de receptie werkt niet altijd, daarom wifikaartje gekocht, 1 wk voor 15 euro. Groot rolstoelvriendelijk complex.

Gereisd familie in juli 2017

Gastvrij vriendelijk hotel

Ellen, 16-5-2017

Goed: eten, personeel, zwembaden, strand, hotelkamer (suite)

Niet goed: (tijdelijk) geen WiFi beschikbaar

Gereisd met partner in mei 2017

Goede vakantie gehad

Debby, 10-5-2017

. 3 goed verzorgde zwembaden. 1 voor de kids met glijbanen en de gehele dag animatie. Wij ( zonder kinderen) heerlijk relext aan de overige 2. Huur fietsen, electrische steppen en mini quads die je op het resort kan huren. Bij elke zwembad een bar en zelf ijsjes scheppen. Strand zit gelijk aan t resort. Tegen betaling speedboot huren, jetsky, banden etcetera. 2 bedjes en parasol voor 7 per dag. Drankje halen bij de bar en je loopt gelijk t strand op. Hotel ligt aan t einde van de weg, lekker rustig. Aan de achterkant van t hotel / naast t strand vind je supermarktjes restaurants, dag trip aanbieders en autoverhuur.Tip: ocean heeft Griekse avond. Erg leuk. Corfu is niet groot. Huur een auto (cosmos)je kan een groot deel van t eiland op 1 dag zien. Eten, oké. Ontbijt was heel goed. Lunch en diner hadden wij op meer Griekse gerechten gehoopt. Standaard keuken. Niet verkeerd. Kamer ook goed. Minibar ( zelf vullen)
Gereisd met partner in mei 2017

Mooi resort

Familie Nederland, 16-9-2016

Prima resort. Zeer goede kamers, wij zaten in een twee kamer appartement. House keeping is goed. Iedere dag schone handdoeken. Er is ook een handdoeken service, deze is te gebruiken voor het zwembad en zee, 10 euro borg en drie keer per week te verschonen, goede service.

Resort ligt direct aan de zee, erg mooi, mooie gelegenheid om te snorkelen. Resort ligt niet in een uitgaansbuurt, er is wel genoeg te beleven op het resort zelf. Met een auto kun je Corfu prima ontdekken, alhoewel de Grieken niet echt goed rijden in de nauwe straatjes. Eten in het resort is prima. Mocht er iets niet in orde zijn, bij de receptie helpen je ze graag en het word snel opgelost.

Gereisd familie in augustus 2016

Gied

Jean en gerrian, 4-6-2016

Een goed verzorgd hotel

Eten was goed keuzen in overvloed

Zeer vriendelijk personeel hebben ons zeer goed geholpen omdat reisorganisatie niet betaald had voor ons toch geduld gehad dat geregeld was zowel Alexandre en kataririna een dikken 10 waard

Kamers waren zeer schoon en genoeg ruimte

Genoeg vertier zwembaden en uiteraard barrentjes

Ik zou zeggen ga het zelf mee maken

Een tip wij waren in mei gaan nog eenscterug maar op een later tijdstip ivm veel Engelse roermoerig

Gereisd met partner in mei 2016

Goed met kanttekeningen

Denny van der Graaf, 25-5-2016

Onze ervaring qua kamer.

Via touroperator 15 dagen geboekt en extra betaald voor nieuwbouwkamer rustig gelegen, tuinzijde niet in de buurt van restaurant en bovenste verdieping. Dit omdat we in de avonduren ook nog eens rustig en met enige privacy op het balkon wilde konden zitten.

We kregen kamer 0086 zag er aardig uit, echter was dit geen nieuwbouw en later werd gemeld dat het gerenoveerd was (volgens gasten die er vaker geweest waren in +/- 2013 ?).

Vanaf het balkon keken we links schuin naar het restaurant, over de hele breedte naar zonnende mensen aan het zwembad en rechts van ons stond een groot theater waar in de avond activiteiten werden georganiseerd. Niet echt rustig met privacy gelegen.

Ook de airco afstandsbediening werkte niet, er miste een deur van de douchecabine waardoor bij het douchen alles onderwater kwam te staan, en het ergste.... tussen de kamers zat een houten deur waardoor je het licht van de buren zag branden en je ze hoort of ze naast je staan, in ons geval was het zo gehorig dat we de laatste druppels van het plasje van de buurvrouw op de wc naast ons konden tellen en s'nachts schrok je wakker omdat je dacht dat iemand aan je voeteind tegen je stond te praten.

Hier wilde we donderdagavond even over gaan babbelen, mede omdat we het gevoel hadden ook niet de kamer gekregen te hebben waar we voor betaald hadden.

Donderdag tijdens de Grand Island tour, die door touroperator georganiseerd werd (met reisleidster Maria die geboren is op Corfu en alles goed en duidelijk in het Nederlands verteld en uitlegt, zeker een aanrader) kwamen we per toeval in gesprek met een medewerkster van touroperator en kwamen onze zaken van ongenoegen ter sprake, zei heeft hierop direct contact opgenomen met haar collega die over zuid Corfu gaat en binnen 5 minuten kregen we te horen bij terugkomst in het hotel contact te moeten zoeken met Katherina die de PR voor de gasten verzorgd.

Bij terugkomst in het hotel was volgens de balie medewerkster Katherina tot 21:00 uur niet beschikbaar, om 20:30 uur toch maar naar de receptie gelopen waar we zowel de dame van touroperator als Katherina aantroffen.

Katherina beloofde ons haar best te gaan doen voor een andere gelijkwaardige kamer.

De volgende dag was er een andere kamer beschikbaar gevonden en zijn we er in de middag gaan kijken (0036) qua inrichting was deze bijna gelijk enkel bevond deze kamer zich op de begane grond. Als eerste werd door mij weer een zelfde licht en geluid doorlatende deur tussen onze kamer en die van de buren geconstateerd,

Katherina melde dat alle kamers dit hadden, ook constateerde ik dat dat er hier wel twee deuren in de douchecabine zaten en de airco wel werkte, Katherina is hierop meegelopen na onze kamer 0086 en heeft de gebreken genoteerd zodat deze gerepareerd konden worden en later die dag zijn we van kamer gewisseld.

Voor het ongemak hebben we nog een fles wijn en een mandje fruit gekregen van het hotel (erg attent).

Helaas bleek het geluid overlast probleem door de houten deur hier ook een probleem te zijn en heeft nog wel enige irritaties opgeleverd, mede omdat onze buren een baby en een kleuter bij zich hadden die qua gehoor bij ons in de kamer leken te zitten.

Onze ervaring algemeen

Grote complimenten voor het hotel personeel en in het bijzonder voor Katherina, Er wordt alles gedaan om het de gasten na de zin te maken (op één chagrijnige oude ober na die door de weeks in de ochtend in de eetzaal stond, want als je hem goedmorgen wenste of hem begroete zei hij niets terug en keek je niet eens aan. Verder alleen maar vriendelijk personeel ontmoet.

Het eten was alle dagen perfect en goed te variëren. Buiten de kamer en het geluid een prettig verblijf gehad. Dorpje met winkels en restaurants op loopafstand.

Gereisd met partner in mei 2016

Ontzettend leuke tijd gehad, ook voor de kinderen

JJ, 23-11-2015

Wij zijn in de meivakantie geweest, 2 weken, eten was gevarieerd genoeg, een algemeen buffetrestaurant en een Italiaans restaurant en bij de receptie kon je tussen de middag kleine hapjes eten (mezzes). Erg lekker en alles werd goed aangevuld. Ook het ontbijt was prima. Wij zaten nog wel in het laagseizoen, dus ik denk dat het bij hoogseizoen wel wat minder relaxed zal zijn qua drukte. Leuk entertainment team (Italiaans), ze spreken Engels maar onze kindjes van 4 en 6 vonden het erg leuk, elke dag konden ze knutselen (en wij even de handen vrij) en 's avonds was er een kinderdisco (wel steeds hetzelfde, maar dat maakte hen niet uit). 3 mooie zwembaden met ligbedden en parasols en een mooi zandstrand, de bedjes zijn aan het strand niet gratis. Wij hadden een mooie hotelkamer, met 2 slaapkamers, wel de luxere hotelkamers. Dagelijks werd er schoongemaakt en werden onze bedden verschoond, prima in orde dus. Wij hebben er een topvakantie gehad, maar dat mag ook wel voor het geld dat ze ervoor vragen. En ik zou er wel een auto bij huren als je wat van het eiland wil zien.
Gereisd familie in mei 2015

Nooit meer.

Carlier, 14-9-2015

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard. Verouderde kamers die absoluut niet proper zijn. Geen verluchting in badkamer en een ongelofelijke stank die uit het putje kwam. Veel "latrinevliegjes" in de badkamer. Toen we aan de receptie stonden zagen we op het blad van de receptioniste dat er nog 7 andere klanten hadden geklaagd over de "smell" (stank). Ook buiten aan het restaurant heerst een enorme stank. Geen variatie in het eten, alle dagen hetzelfde. De lakens van de bedden waren te klein, waardoor je 's morgens wakker werd en op de matras lag. Dit hotel wordt door de buurtbewoners omschreven als "the stinky hotel" en dat zegt alles... Nooit meer!
Gereisd familie in september 2015

Goede vakantie

Eddie Vermeirsch, 8-9-2015

Uitgestrekt domein met 3 grote zwembaden (het grootste is 70 meter lang !), mooie ligging aan het zandstrand, eten was goed en gevarieerd genoeg voor een weekje verlof

Het personeel - poetsdames en restaurantpersoneel - is weinig spontaan vriendelijk (in tegenstelling tot al onze andere ervaringen in de Griekse eilanden), er mankeert in het restaurant duidelijk een "chef" die de obers dirigeert en bijstuurt en hen wat meer initiatief mag bijbrengen, de netheid van zowel de kamers als de algemene netheid (trappen, toiletten, onkruid, ...) moet beter en is het minimum en ook de ontvangst aan de receptie (bij aankomst) was niet echt voorbeeldig...

Een pluim voor het personeel aan de bars (vooral de poolbar) : altijd vriendelijk ondanks de druk ! Score is voor mij ca 7,5 op 10.

Gereisd met partner in september 2015
?

Zeer de moeite waard!

Jeroen Feelders, 20-8-2015

We hebben in een goed verzorgde familiekamer (2 kamers) gezeten in het 'nieuwe' deel nabij de lobby en winkeltjes. Hier zitten met name familiekamers. Airco all-in. Het resort is mooi aangelegd aansluitend aan het zandstrand. Wel erg uitgestrekt en achter het hoofdrestaurant wil je vanwege stank echt niet zitten.

De zwembaden en ligstoelen zijn goed en schoon. Ligstoelen/parasol op het strand tegen betaling. Badhanddoekenservice met 2x per week wisselen is gratis (€10 borg). De 3 buffetrestaurants zijn goed en hygiënisch maar niet al te verschillend van elkaar. Buiten wel last van wespen. All-inclusive drank is afdoende.

Vrijwel geen Nederlanders; 90% Russen en Britten maar geen problemen ondervonden. Het animatieteam (non-NL) is zeer actief en top! Wifi-toegangspunten op diverse locaties zijn wisselend druk. Winkeltjes / autohuur / restaurants / barretjes in dorpje op 5 min. lopen.

Gereisd familie in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquis Sandy Beach Resort in Aghios Georgios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquis Sandy Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aquis Sandy Beach Resort scoort een 7.23 uit 10 op basis van 174 reviews.