Appartement Tassos

Appartement Tassos
Tassos
8,7

5 reviews over Appartement Tassos in het Nederlands

Niet zo geweldig als we dachten

Lydia, 18-8-2017

Door de goede reviews hadden we hoge verwachtingen maar die werden niet waar gemaakt. Bedden waren keihard. Personeel zei en deed wat nodig was maar hartelijkheid ontbrak. Bijv.tegen een stel dat net was aangekomen en een half uur voor de dichte receptie zat te wachten: " are you mr and mrs x? I need your passports. Oké. I show your room" en dat was het. Personeel bij de bar was ook niet spraakzaam. De douche lekte en het water liep langs het plafond maar was na een week nog niet gemaakt. We hadden app. 105; dat was net gerenoveerd. Super-de-luxe keuken maar behalve 3 pannetjes geen spullen om te koken. Twee tweepersoons bedden; lastig dat de kinderen geen eigen bed hadden.

Schoonmaak was prima. Airco kost €8,- per dag

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Voor herhaling vatbaar

Astrid Goossens, 26-6-2017

Fijn park en prettige villa, de medewerkers zijn allemaal even aardig en doen hun best om je het naar de zin te maken.

Ligt dicht bij het strand.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldig!

Bianca, 22-12-2016

Wij zijn twee jaar achter elkaar in deze accommodatie geweest, eerste keer met 4 (!) gezinnen, tweede keer met 2 gezinnen.

De appartementen zijn ruim, heel gezellig ingedeeld en worden iedere dag schoongemaakt.

Het zwembad is heel mooi met een gezellige bar bij, het strand en het dorpje liggen op loopafstand. Alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie.

De manager en de familie die het appartementen complex beheren zijn geweldige gastvrije mensen.

Ik ga zeker nog terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

super

Sanne, 26-8-2015

Ik vond het een mooie accomodatie het was kleinschalig en erg gastvrij. De appartementen zijn aangelegd in een mooie tuin. Het zwemband en terras waren erg nestjes, de bedden in de apartementen waren wel erg hard en de de douche deed het niet zo goed. We hebben een fijne vakantie gehad en de prijs/kwaliteit was goed.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Geweldig!!!

Linde ammerlaan, 8-9-2014

Geweldige plek, het wordt gerund door een familie, zeer vriendelijk. Zwembad is super, als tip zou ik ze alleen nog geven dat ze een peuterbadje aanleggen. Er zit een barretje bij het zwembad, waar je heerlijke koffie, sapjes of cocktails kan drinken. Ook kan je er lekker een hapje eten. De kamers worden elke dag schoon gemaakt. De zee is nog geen 80 meter van de accommodatie.

Alles ziet er goed en schoon uit, ik ga er graag volgend jaar weer heen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tassos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tassos in Acharavi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tassos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tassos scoort een 8.66 uit 10 op basis van 5 reviews.