6,7

Matig

3 reviews over Appartement Gelina Gardens in het Nederlands

Fam.De Vries, 23-12-2005

Helemaal Naar ons zin...en de wandeling naar het hoofdgebouw valt reuze mee....even richting hoofdweg, een lekkere wandeling naar Gelina Village, waar de kinderen ook prima even kunnen spelen....Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest en zijn erg tevreden!!
    Gereisd anders in december 2005

Fam. De Vries, 10-1-2005

Zijn hier in 2003 geweest, is ons zeer goed bevallen gaan dan nu dit jaar weer.

We werden met een minibus naar de plek gebracht,was in ons geval ook het app.complex wat afgebeeld staat in de Touroperator gids.Strand is met kleine kinderen prima, je kan ver de zee in lopen en het is er lekker rustig zodat de kinderen heerlijk kunnen spelen.

Gereisd anders in januari 2005

Harry, 22-8-2004

Geboekt met OAD.

Een eenvoudig appartementencomplex. Heel erg gehorig.

In tegenstelling tot wat het plaatje in de folder doet overkomen lag het complex waar wij in zaten niet aan de zee.

Let op, dat de afstand naar het hoofdgebouw (Arachavi Village) vooral met kinderen niet lopend te doen is. Je bent dus eigenlijk verplicht een auto te huren.

Wat wij wel leuk vonden was het nabijgelege waterpark waar wij gratis gebruik van konden maken. Omdat de toegang van dit waterpark nogal hoog is, wordt het hier zelfs in het hoogseizoen niet erg druk.

Arachavi Village zelf, vonden wij niet gezellig. Door overboeking (reisorganisatie OAD) zaten hier trouwens geen Nederlanders. Een echt Duits complex.

Strand viel ook tegen. De 4 sterren uit de OAD folder zijn dit niet waard. Wij hebben echt mooiere stranden (iets noordelijker) gezien die deze waardering wel verdienen.

Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gelina Gardens in Acharavi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gelina Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gelina Gardens scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.