8,7

Uitstekend

18 reviews over Appartement Eriva in het Nederlands

Super ligging, prima appartementen.

de Vries, 1-8-2017

Wij hadden een appartement met 2 slaapkamers en een keuken/leefgedeelte en een groot balkon. Schoonmaak en schone bedden gebeurde om de 2 dagen. Bedden zijn wel ietwat aan de harde kant. Vanaf het balkon keken wij op de zee, het strand is dus op 1 minuut lopen vanaf het complex. Daarnaast beschikt het complex over een zwembad waar altijd wel een ligbedje te vinden is. Ook is er een bar bij het zwembad die van s'morgens vroeg tot laat open is voor een koud drankje of een snack. Het complex is op 5 minuten lopen van het centrum van Acharavi, waar veel goede restaurantjes te vinden zijn. Ga vooral eens eten bij Acharavi Park of Odysseus, heerlijk eten voor een goede prijs en een uitgebreide kaart, daardoor voor ieder wat wils. Voor een simpele hamburger raden wij Angelos Crepes en Burgers aan. Qua uitjes is alles met de bus goed te doen, maar regel dit zeker niet via de reisorganisatie maar bij één van de travel agency's in Acharavi, scheelt snel al €15,- p.p. Wij zijn o.a. naar Aqualand, Blue Lagoon en Corfu-Stad geweest. Alles ongeveer een uurtje met de bus. Aqualand vonden wij erg leuk, Blue Lagoon zit je erg lang op een boot en dit moet je dan ook echt leuk vinden. Corfu-Stad is erg mooi met de smalle straatjes, hier kun je je zeker een dagje vermaken. Het complex is nog niet echt ontdekt door Nederlanders, er zitten vooral Engelse gezinnen.

Al met al een topvakantie, wij komen zeker terug.

Gereisd familie in juli 2017

gezellig complex, mooier dan de foto,s bedden hard

jose, 20-8-2016

Het is een leuk complex met vriendelijke mensen, alles ligt om de hoek heel veel restaurants en de zee. Er is alles wat je nodig hebt een balkon ruime kamers en een kleine keuken, heerlijk zwembad met bar waar je kleine hapjes kan bestellen en de eigenaars zijn zo vriendelijk, vraag ook aan hun waar je kan eten , wij zijn op hun advies naar een tappas restaurant gegaan heerlijk. Ga vooral eten bij de Navigator bij het strand heerlijk ontbijt en diner super vriendelijke eigenaars, ze hebben bij het strand bedjes en een eigen zwembad. Ga zeker een auto huren bij de hostess het eiland is heel mooi wij hebben 7 dagen rond getoerd door de bergen. Corfu stad is leuk maar ga vroeg voor de drukte en de warmte, huis van Sissi zeker de moeite waard, en ga vroeg de berg op prachtig uitzicht en voor de drukte terug via de berg weggetjes erg gaaf om te doen, en dan langs het oude vervallen dorp perithia.
Gereisd met partner in juli 2016

geweldige ligging

Noor, 31-7-2016

Eriva is een prima appartementencomplex. Het ziet er erg leuk uit met alle poortjes, trappetjes en kleuren. Goed verzorgd buiten met bomen, planten en bloemen. De zonnebedjes bij het fijne zwembad en de parasols zijn heel. Bij de poolbar, die de hele dag open is tot laat in de avond, zijn tegen prima prijzen drankjes en snacks en kleine maaltijden te gebruiken. Ook kan je voor €4 een ontbijtje krijgen en tegen een kleine meerprijs een omelet. Eriva wordt voornamelijk bezocht door engelse gezinnen, polen en italianen. Nederlanders moeten het nog ontdekken.

De kamers zijn goed verzorgd. Wij hadden twee slaapkamers, een groot balkon, en een keuken. Bedden aan de harde kant. Helemaal niet grieks: de douche heeft een stang dus hangt aan de muur. Helemaal wel grieks: de badkamervloer wordt toch wel nat. Maar dat droogt snel. Airco voor €4 per nacht, werkt erg goed. Kluisje voor €1 per nacht. Veel muggen, dus neem Deet mee!

Er is gratis wifi, maar die is nogal wispelturig.en niet erg sterk. Daar heeft de ene persoon meer last van als de ander.

Eriva ligt een paar minuutjes van zee. Met links- en rechtsaf bedjes en parasols. Te huur voor €4 een set of gratis als je wat eet in de taverne waar je voor ligt.

"s avonds kan je hier ook heerlijk eten in een van de tavernes. Aanbevolen: Alex. En als je bij de zee linksaf gaat en even verder doorloopt is taverne "the twelve gods" zeer de moeite waard. Voor een heerlijke" homecooked meal", leuke zitjes aan zee en een fantastische zonsondergang. Fotomomentje!

Eriva ligt ook een paar minuten van het dorp. Met om de hoek een grote supermarkt, vele minimarkets, cocktailbars en tavernes. Aanbevolen door ons: Orpheus en de pizzatent meteen aan de overkant.

Gereisd familie in juli 2016

Drie keer geweldig

Rob Graafland, 13-7-2014

3 weekjes geleden thuis gekomen van een (voor de derde keer) topvakantie in Eriva. Vrienden van de vorige keren weer ontmoet en nieuwe vrienden gemaakt. Accomodatie behelst alles dat je nodig hebt voor een geslaagde vakantie aan de noordkust van het prachtige Corfu.

Alex Elena en Roula zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt .

Nog een paar weekjes dan gaan we nog een weekje afkicken ....

Rob en Marianne

Gereisd met partner in juni 2014

Ligt op een rustige maar centrale plek

Aukje, 26-5-2014

Eriva bevindt zich op een rustige plek in Acharavi. Binnen 5 minuten ben je op het strand of aan de hoofdweg van Acharavi. Lekker centraal dus. Wij zaten in een appartement dat uitkeek op de receptie. Naast ons appartement zat een gedeelte van het gebouw waar de schoonmaak zat en de familie Eriva verbleef. Wij hebben daar verder geen last van gehad. Het enige wat ons stoorde was dat er bijna iedere ochtend al heel vroeg iets werd geleverd door een vrachtwagen, die stopte dat met het nodige gepiep van het achteruitrijden voor het raam waar we sliepen. Verder een schone kamer en is alles aanwezig om een maaltijd te koken. Het zitgedeelte is erg klein, net als de badkamer.
Gereisd met partner in september 2013

Prima verblijf

J Ligtenberg, 18-9-2013

Heel schoon, heel vriendelijk als er iets was werd het direct opgelost
Gereisd met partner in augustus 2013

Almost Eden

Rob Graafland, 16-6-2012

Een half uur na aankomst was voor ons al duidelijk dat wij zeker terug zullen keren bij Hotel Eriva .Vanaf minuut 1 voel je je er thuis ,de mensen zijn vriendelijk ,het appartement bied alles wat je nodig hebt voor een fijne vakantie in de Griekse zon. Hoe het er in het hoogseizoen aan toe gaat weet ik niet, wij zijn vanmiddag thuisgekomen ,maar in deze tijd is het er niet al te druk ,en wordt je de door Marianna ,Elena en Alex heel diep in de watten gelegd. Op de door velen genoemde muggen na is dit werkelijk een heel klein stukje paradijs in Appartementenland.

Volgend jaar gaan we twee weken .

Gereisd met partner in juni 2012

jammer van die muggen

Anjo, 20-7-2011

Appartementen Eriva hebben een fantastische ligging. Wij hadden eerst een kamer boven het zwembad, maar vanwege de geluidsoverlast van de muziek bij het zwembad hebben wij een ander appartement gekregen met zeezicht. Appartement was ruim genoeg voor 3 personen, de inrichting stelt niet veel voor. Een tafeltje met 4 stoelen, een waterkoker en tosti-ijzer en een paar pannen en wat serviesgoed.We hebben inderdaad erg veel last van muggen gehad. De eerste ochtend hebben we er 52 geteld in onze kamer!!!!!! Hierop hebben we een fan gekocht, wat redelijk hielp.Wat we een minpunt vonden was de schoonmaak en het verschonen van de handdoeken. In principe wordt er maar 1x per week verschoond, afspraak met de touroperator. Bij temperaturen van 40 graden wil je je toch wel eens wat vaker douchen en moet je dus 5 dagen met dezelfde handdoeken doen.

Bij aankomst krijg je 1 wc-rol. Is die op, moet je zelf nieuwe kopen. De mevrouw bij de receptie was wel erg behulpzaam.

Gereisd familie in juni 2011

Rustige omgeving dicht bij keien strand

NiLi, 30-6-2011

App.Eriva in Acharavi is ons goed bevallen,we hadden 2 x een 3kamer app. naast elkaar met zeezicht op de verhoogde begane grond. Een gezellig en rustig plaatsje , zonder disco's .Leuke winkeltjes en restaurantjes. Engels georiënteerd ,niet hinderlijk. Een nadeel veel muggen maar daar hebben we anti mug spiralen voor gehaald en dat werkt prima.

Achravi heeft een keien strand, een half uur lopen dan kom je op het zandstrand van Roda, een leuke wandeling en een leuk plaatsje met allemaal gezellige winkeltjes. Sidari ook een leuke plaats, heeft een nog mooier zandstrand vooral voor kleine kinderen, daar kun je heel ver de ondiepe zee in lopen. Het is een half uur rijden vanaf Acharavi. We hebben het heel leuk gehad met stralend mooi weer. Mooie kloosters bezocht en met de glasboot de zee opgeweest ,leuk voor kinderen. Corfu is een prachtig groen eiland met z'n vele statige cipressen.

Alleen niet de griekse bouwstijl en sfeer van de andere eilanden, waar wij juist heel erg van genieten

Gereisd familie in juni 2011

ruim appartement

annemarije, 21-6-2011

Ruim appartement, alleen was er geen bank aanwezig. Alleen een keukentafel met 4 stoelen(niet lekker bij slecht weer). Wel 2 ruime slaapkamers. Druppende en lekkende kranen. Zeer veel muggen aanwezig. Jammer dat er geen horren waren geplaatst. Schoonmaak goed, maar verschoning handdoeken zeer onregelmatig. Buren moesten een week met dezelfde handdoeken doen (fooi vooraf doet wonderen). Verder een mooi complex met een leuk zwembad en veel bedden (voorseizoen). Vriendelijk personeel. GEEN WiFi, terwijl dit wel vermeld werd in de gids. Plaatsje stelt niet veel voor. Grote supermarkt en prima bakker met lekkere koffie en lekkere broodjes. Toch een prima vakantie gehad.
Gereisd met vrienden in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Eriva** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eriva in Acharavi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eriva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Eriva scoort een 8.69 uit 10 op basis van 18 reviews.