Appartement Century Resort ****

8,1

114 reviews over Appartement Century Resort in het Nederlands

prachtige accomodatie ,veel hoogte verschillen

Gonnie, 7-9-2017

De appartementen liggen verspreid over het terrein, dat betekent veel lopen, veel trappetjes en soms klimmen!
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Mooie groene oase

Jurian, 3-7-2017

Het is een groot resort met veel, goed onderhouden, groen. Wij zaten met het gezin in een apartement aan het middenterein vlakbij het zwembad. Het resort bied zowel vermaak als rust en is ideaal voor een gezins en/of familiegezelschap.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en elk verzoek wordt serieus in behandeling genomen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Marja Vosveld, 27-8-2016

De appartementen liggen een beetje op heuvels dus je moet soms een beetje klimmen.

De transferbus zette ons bij het restaurant the pomphouse af waarna je met de koffer een

stukje moet lopen.

Het ontbijt in het Resort is heel uitgebreid en elke dag iets anders.

De mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam.

Er waren wel veel muggen en wespen.

De supermarkt Diello is de goedkoopste deze is als je de weg naar beneden gaat vanuit het Resort rechtsaf en dan de eerste straat die de tegenkomt waar je naar links in kan die ga je in tot aan de grote weg deze oversteken en dan nog klein stukje naar rechts.

Restaurant Ginger is geweldig daar kan je heerlijk eten.

Ook bij Maistro aan het strand kun je heerlijk eten terwijl je geniet van de zon's ondergang.

Restaurant Theritas is ook een aanrader.

Kortom een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer met touroperator

eric, 4-7-2016

Boek absoluut niet via touroperator, ze bieden een transfer van het vliegveld naar het hotel maar de werkelijkheid is dat je midden in het centrum van Acharavi uit de bus wordt gedumpt en nog ca. 500 mtr tegen een helling van 1:15 met je bagage kunt sjouwen bij een temperatuur van ruim 30+ C

Het resort zelf is niets op aan te merken ware het niet dat het geen restaurant heeft en alle appartementen op knap steile hellingen liggen, ik voelde me na een week een aardige klimgeit ☺

Personeel en bediening in het resort is geweldig niets is te veel en altijd staan ze klaar om je te helpen, het eiland is mooi maar 1 giga probleem, het zou niet Corfu maar "muggeneiland" moeten heten, je ziet en hoort de muggen niet (zo klein zijn ze) maar ze vreten je op, alle smeersels die bestaan gebruikt maar toch bij de plaatselijke dokter terecht gekomen met een hyper allergische reactie op de muggenbeten !!!!!

Gereisd met partner in juni 2016

fantastische plek

Anniek, 15-6-2016

Century Resort corfu heeft niet voor niets 4 sterren. Daar waar je bij menig ander hotel je ligbedje naast het zwembad op stenen staat en dit langs de weg ligt heeft century ontzettend veel privacy met heel veel groen. Zwembad en poolbar liggen in een soort park. Personeel erg vriendelijk en servicegericht. Enige minpuntje is dat de appartementengebouwen (die trouwens erg goed onderhouden worden!) op een heuvel liggen waardoor je elke dag toch behoorlijk je kuitspieren traint. Maar ach als dat je enige beweging is in dit resort waar je vooral goed kunt relaxen... niet aan te raden voor kinderen..geen entertainment aanwezig.
Gereisd met partner in januari 2016

Geweldige plek!

Corien, 13-6-2015

Begin mei hebben wij twee weken vertoefd op century resort.

Het is een heerlijke plek. Het resort is mooi groen net als de rest van het eiland. Wij hadden zeezicht en elke dag was de zonsondergang enorm genieten.

Wij reisden voor het eerst met onze dochter van 1 jaar en dit is ons prima bevallen.

De mensen bij het hotel waren erg kindvriendelijk! Vooral de twee vrouwen die het ontbijt verzorgden waren super lief voor onze dochter. Dit is alleen al een reden om er een keertje terug te komen.

Het zwembad is prima. Begin mei nog wel erg koud om te zwemmen maar na 1 week was het zwembad gelukkig al goed opgewarmd en was het water te doen.

Het was verder nog heerlijk rustig op het resort en op het eiland in deze periode. Dit vonden wij erg fijn.

Het enige minpuntje die wij kunnen bedenken is dat sommige appartementen erg hoog liggen en dit was met onze dochter behoorlijk aanpoten, kinderwagen de trappen op e.d. maar het was wel te doen.

Wij willen zeker nog een keer terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Fantastisch resort

Robert en Jose, 12-5-2015

Resort en appartementen worden goed schoon gehouden. Het onbijt in intercontinentaal en erg lekker. Ook bij de receptie is men erg vriendelijk en behulpzaam.

Het is nog erg rustig omdat het toeristische seizoen net is begonnen maar dat geldt voor heel Corfu denk ik.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Geweldig!

Wouter, 14-9-2014

Fantastische vakantie gehad. We (mijn vrouw en ik) zijn hier begin september geweest, samen met vrienden wie 2 dochters hebben van 4,5 jaar en 8 maanden oud. We hadden bij boeken gevraagd om zo dicht mogelijk bij elkaar te zitten. Dit was niet gelukt. Echter kwamen ze direct met een alternatief dat wij een dag later een 3 kamer appartement konden krijgen. We mochten dan eerst even kijken wat we er van vonden. Dit was helemaal top! Direct aan het zwembad en allemaal net gerenoveerd!

Personeel uitmuntend! Zijn super gek met kinderen en altijd in voor een praatje. Dit is oprechte interesse!

Alles super schoon.

Ontbijt erg goed en veel variatie!

P.s. Ik snap bepaalde beoordelingen niet. Dat het wat moeilijk begaanbaar is voor ouderen/of die slecht ter been zijn kan ik me in vinden. Vraag is dan of corfu wel de beste bestemming hiervoor is. Stoepranden & bergen zijn er volop. Century ligt op een heuvel dus bepaalde huisjes zijn moeilijker bereikbaar.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Geweldig

Willem, 14-9-2014

Ik ben hier 2 weken gebleven met mijn vriendin. Van alle hotels die ik heb bezocht in mijn leven vond ik dit toch wel de beste. De locatie is heel goed, nabij een stad maar toch afgelegen. De faciliteiten zien er prima uit; vooral het zwembad was ik erg over te spreken. Het zwembad was lekker groot en de poolbar had lekkere drankjes en hapjes voor een goede prijs. Het ontbijt bood veel variatie, waardoor je elke dag weer wat anders kon nemen. We hebben het uiteindelijk heel leuk gehad. Het personeel was ook heel vriendelijk en hun Engels was perfect!
Gereisd met partner in augustus 2014

Helemaal goed!!

Ron van de Ven, 29-7-2014

Century Resort in Acharavi heeft in alle opzichten volledig aan onze verwachtingen voldaan. We hebben een heerlijke vakantie achter de rug.

Uitermate vriendelijk personeel. Iedere dag een opgemaakt bed (volgens ons vaak voorzien van schone lakens en handdoeken). De foto's van het appartement waren ook de werkelijkheid: echt ruim, schoon en voorzien van goede bedden. Een heel verzorgd park, ruim van opzet. Kinderen vanaf 13 jaar en daarboven zoeken wellicht meer vertier maar wij hebben het met twee kinderen van 10 jaar erg naar ons zin gehad.

Heerlijk uitgebreid ontbijt, de mogelijkheid om tussen de middag aan het zwembad wat te eten en te drinken.

Als je normaal ter been bent valt het met het klimmen en dalen reuze mee.

Geen achterstallig onderhoud of wat dan ook.

Een echte aanrader dus. Wij zaten in 423.

Wij kwamen voor de rust en hebben die volledig gekregen. Dank voor het reisbureau die ons op dit complex heeft gewezen. Helemaal top.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Century Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Century Resort in Acharavi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Century Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Century Resort scoort een 8.11 uit 10 op basis van 118 reviews.