Appartement Anna Floradis

7,8

3 reviews over Appartement Anna Floradis in het Nederlands

Genieten in Mesta

Sylvia, 2-9-2011

In juni heb ik 2 nachten gelogeerd in een appartement van Anna Floradis. Een leuk klein en gezellig appartement. 's Ochtends met een kop koffie op het stoepje voor de deur, kletsen met voorbijgangers en dan op pad. Mesta is een prachtig authentiek stadje, hier heeft de tijd stil gestaan. De mensen zijn ontzettend vriendelijk ik heb er een super leuke tijd gehad, vooral bij Marina en George. Het familie restaurant waar ik op aanraden van Anna ben gaan eten. Chios is een prachtig eiland, weinig toeristen en ik heb er een week rondgereden en in verschillende plaatsen geslapen. Mesta en logeren bij Anna, ik kan het iedereen aanbevelen!
Gereisd alleenreizend in juni 2011

Persoonlijke service, klantvriendelijk

Tineke & Annelies, 23-7-2008

Wij zijn in september 2007 naar het heerlijke eiland Chios geweest. Tijdens onze rondreis hebben wij 2 nachten in Appartement Anna Floradis gelogeerd. De appartementen zijn traditioneel/eenvoudig ingericht en de badkamer was wel erg klein, maar Anna is een zeer vriendelijke vrouw met persoonlijke aandacht voor haar gasten en een uitstekende service. Wij gaan er graag weer naar toe.
Gereisd met vrienden in juli 2008

Persoonlijke service, klantvriendelijk

Tineke & Annelies, 23-7-2008

Wij zijn in september 2007 naar het heerlijke eiland Chios geweest. Tijdens onze rondreis hebben wij 2 nachten in Appartement Anna Floradis gelogeerd. De appartementen zijn traditioneel/eenvoudig ingericht en de badkamer was wel erg klei, maar Anna is een zeer vriendelijke vrouw met persoonlijke aandacht voor haar gasten en een uitstekende service. Wij gaan er graag weer naar toe.
Gereisd met vrienden in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anna Floradis in Mesta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anna Floradis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Anna Floradis scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.