Appartement Eva

Onvoldoende

1 review over Appartement Eva in het Nederlands

nooit meer

Marjolein, 22-9-2011

Geen internet verbinding zoals in de gids staat.

Toilet kapot en werd niet gemaakt.

Heel slecht bed.

Eigenaar was onzichtbaar en reageerde niet op het telefoontje van de hostess om het toilet te repareren.

De eigenaar werkt overdag en doet verder niks met het appartementencomplex en voelt zich totaal niet verantwoordelijk.

Gelukkig konden we na 5 dagen naar het nabijgelegen appartement verhuizen dankzij onze hostess Ida.

Een jong stel kwam ook om te verblijven in Eva's maar toen kwam de eigenaar niet eens opdagen om hen de sleutel te geven.

Die zijn dus ook in ons appt complex gekomen, met nog 1 stel want de hostes liet niemand meer bij Eva's verblijven.

We gingen dus naar appt. Stroubis, dat zit er aan vastgebouwd en dat was prima.

Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eva in Megas Limnionas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Eva scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.