Appartement Ostria ***

Appartement Ostria
Ostria
8,9

74 reviews over Appartement Ostria in het Nederlands

Geweldig app ,schoon ,aan zee en zo rustig !

Marianne Brama, 15-8-2017

Als je van rust houd is dit app geweldig.Prachtig uitzicht over zee .

Ik vond alles perfect ,schoon en lieve beheerders die je met raad en daad bij staan als je vragen heb .Huur een scooter of auto noodzakelijk Mijn partner komt hier al jaren en jaren en nog wil die terug .Eiland ga het bekijken met de auto of scooter ,naar het noorden met de prachtige baaien zo mooi en rustig .

Gereisd met partner in juni 2017

Al 7 jaar een super verblijf!

Helma, 8-7-2016

Ostria is een super mooi appartement met zwembad aan zee in het rustige dorpje Katarraktis. De eigenaren Alexandros en zijn zoon Nikos, zijn zeer gastvrij en behulpzaam! Alle appartementen hebben een prachtig uitzicht over de zee! De schoonmaak is uitstekend, om de paar dagen krijg je schone handdoeken en lakens. In het dorp, vanuit Ostria zo aan te lopen, zijn een paar kleine winkeltjes voor de eerste boodschappen. Ook is er een apotheek. Vlak bij het vliegveld zijn 2 grote supermarkten, de Spar en de Lidl. Een auto is zeker een aanrader (vanuit Nederland te huren, is goedkoper). In het dorp zijn verschillende restaurantjes, waar je heerlijk kan eten voor weinig geld. Wel raad ik aan de restaurantjes allemaal uit te proberen en niet alleen bij Meltemaki te blijven hangen. Er is zoveel lekkers te ontdekken! Aan het einde van het dorp zit het gezellige café Macao, waar je o.a. heerlijk ouzo kan drinken!

Chios is een prachtig eiland met afwisselende landschappen. Het zuiden is bekend om zijn mastiek. Onlangs is vlakbij Pyrgi het Mastiek museum geopend, heel interessant! De mastiekdorpen, Pyrgi, Véssa, Mestá en Olýmpi zijn zeker een bezoek waard! Er zijn zoveel mooie tochten te maken op het eiland, ook in het noorden! Chios heeft veel mooie baaitjes en stranden, zoals Kómi en Karfás.

Ik vind het zo jammer dat de media zo negatief is over Chios vanwege het vluchtelingenprobleem. Deze vakantie hebben wij er weinig tot niets van gemerkt! Chios is een prachtig eiland en Ostria een heerlijk verblijf! Ik raad het jullie aan! Jullie zullen niet teleurgesteld worden/zijn! Geniet!

Gereisd met partner in juni 2016

Fantástisch, een aanrader!

José, 28-6-2016

Wat een heerlijk appartement op een fantastische plek. Ligging is rustig aan de rand van het dorp en niet langs een weg maar met 7 minuten (rustig) lopen zit je al bij het eerste restaurantje Dafni waar je zálig kunt eten. Ook de andere restaurants in het dorp zijn erg goed al waren er wel een aantal gesloten omdat touristen wegblijven doordat de media zo negatief is over vluchtelingen. Wij hebben 1x een familie langs de weg zien slenteren zonder bagage, voor de rest geen vluchteling gezien, wel heel erg aardige Grieken die zo blij zijn met touristen dat je wordt overladen met gastvrijheid. Het app heeft zwembad met (gefilterd) zeewater dus geen last van chloor en wel 3m diep. Iedereen heeft uitzicht op zee en de eigenaren Alexandros en zoon Nikos zijn super aardig en delen regelmatig verse vruchten uit de tuin naast het complex uit. Chios is een prachtig, afwisselend en groen eiland met bergen in de noorden voor mooie tochten, het midden gedeelte doet Italiaans aan met mooie oude landhuizen omgeven door fruitbomen en het zuiden heeft middeleeuwse plaatsjes in een landschap van mastiekbomen. Overal fraaie baaien om te zwemmen. Ik vond het echt een top-eiland en we komen zeker terug.
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Ostria bij:

schitterend complex,mooi uitzicht op zee

j van breugel, 25-6-2016

als er een minpuntje moet zijn dan de douche daar is geen gordijn of douche wand voor,verder is de verzorging zeer goed , wat betreft schoonmaak,textiel zoals handdoeken en bedlakens regelmatig tijdens ons verblijf van veertien dagen
    Gereisd met vrienden in juni 2016

prettig

Smorenburg, 1-10-2015

Rustige plek. Vriendelijke eigenaren , schoon
    Gereisd met partner in juni 2015

Geweldige vakantieweek met een last minute

Jouke, 27-7-2015

Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Goede service. Hadden eerste nacht noodgedwongen studio op begane grond door de late boeking (last minute) maar konden de volgende dag al naar een studio op de eerste etage met geweldig uitzicht. Kamers zijn schoon en netjes. Bedden slapen prima. Taverna's heel dicht bij. Kleine winkeltjes voor je boodschappen en groente en fruit via de busjes die voor het appartementencomplex langskomen. Perfecte locatie als je van rust houdt. Ook in het hoogseizoen.
    Gereisd met partner in juli 2015

Mooie accomodatie direct aan zee.

Rinie, 16-6-2015

Deze reis geboekt bij touroperator, en de reis & Appartementen zijn goed verzorgd, en schoon. De studio's zijn ruim genoeg voor twee personen en het keuken inventaris is voldoende om hier zelf je maaltijden te bereiden. Incl. Koffiezetautomaat en waterkoker. Enige minpuntje is het ontbreken van een douchegordijn waardoor de hele badkamer na een douche nat is. De eigenaren van Ostria doen er alles aan om het je naar de zin te maken. De gemiddelde leeftijd van de gasten is hier 50+ en vele gasten komen hier al meerdere jaren. Het Appartement ligt net buiten het kleine vissersplaatsje Katarraktis, en hier is eigenlijk niets te beleven. Er zijn nu bijvoorbeeld drie tavernes open (waar m'n bij twee redelijk kunt eten) en een kleine bar met een gezellige gastvrouw. Dus een auto of scooter is zeker aan te bevelen. Voor wat meer Reuring zal m'n s'avonds dus een kleine 20 minuten moeten rijden naar bijvoorbeeld Karfas, hier is het wat drukker en kunt m'n ook goed eten.
    Gereisd met partner in juni 2015

Appartement Ostria in Katarraktis

Atie en Adrie Augusteijn, 14-5-2015

Het appartement is heel schoon, ruim en praktisch. Wij zaten in apt 38 met een prachtig uitzicht op zee. Het dorp zelf is geen wereldstad maar wel knus en gezellig. Een huurauto is aan te bevelen.Apt ligt op geringe loopafstand,net buiten het dorp...Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam
    Gereisd met partner in april 2015

Grandioos

Linda en John, 27-6-2014

Een prachtig uitzicht ondanks dat we beneden zaten op nr 14.Eerst even slikken dat we beneden zaten maar we mochten na een week naar boven.Dit hebben we niet gedaan want het was best gezellig beneden en een prachtig appartement met mooi uitzicht en ook nog eens goede hordeuren zodat er geen enge beestjes naar binnen konden.om de dag schone handdoeken(geen theedoeken/afwasmiddel,wel zeep)Geen fohn.

Het plaatsje was dromerig en er was een enkel restaurantje.Ik zou thuis al voor een auto zorgen omdat de bus ook niet handig is.

het eiland is mooi alleen nog wel veel te zien van de brand van twee jaar geleden..

De mastiekdorpjes zijn erg leuk maar Chiosstad vonden we niks aan behalve de molens.

Al met al een fijne vakantie en erg lieve,eigenaars met vooral Nicos met droge humor.Echt schatten,ook van de schoonmaak.

Bruno erg aardig van touroperator!

Gereisd met partner in juni 2014

Thuis op Chios.

lbiesbrouck, 22-9-2013

Na 8 jaar zijn we begin september weer eens teruggekeerd naar Chios. Niet getwijfeld over de accommodatie. Ostria heeft een fantastische ligging met fraai uitzicht, tamelijk goede bedden, een goede douche en een lekker balkon. Alle kamers hebben uitzicht op zee en zijn schoon. Heerlijk rustig complex met vriendelijke, gastvrije eigenaren.
    Gereisd met partner in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Ostria bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ostria in Katarraktis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ostria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ostria scoort een 8.89 uit 10 op basis van 76 reviews.