Beoordelingen Appartement Chios*

9,1
Het weer

18  °C

30 oktober 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
7 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Chios*
Katarraktis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chios* in Katarraktis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chios* zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Chios scoort een 8,5 uit 10, op basis van 7 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chios* in Katarraktis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chios*, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Chios* de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Chios. Vergelijk Appartement Chios* met andere accommodaties in Katarraktis.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

7 beoordelingen over Chios*

7 beoordelingen
8,7
8,6
5,8
9,1
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Juli 2013
"Mooi eiland, mooi rustig dorp, auto wel handig"vertalen
Jansen
10,0

14-08-2013 Accommodatie Ostria was erg goed, ontzettend mooi uitzicht op zee. Wij hebben 11 dagen een auto gehuurd en hebben een groot deel van het eiland gezien. Het eiland heeft veel cultuur en mooie middeleeuwse dorpjes. Naast Pirgi en Mesta is Volissos in het noord-westen de moeite waard om te zien. De oude dorpskern van Kardamila in het Noorden, met dorpsplein en platanen is erg mooi, er is een restaurant op de hoek van het dorpsplein tegenover de pinautomaat, daar kun je erg goed eten. Weliswaar wat er die dag gekookt wordt, maar erg goed. Kardamila heeft net als Volissos ruïnes (het oude dorp) waar je wel even naar moet zoeken. Onduidelijke borden wijzen de weg. Lithi in het westen is mooi om een zonsondergang te bekijken. Bij toeval kwamen we hier uit. Op het dorpsplein zit een 3-tal eetcafe's/ tavernes. 1 daarvan heeft een terras aan de achterkant met uitzicht op zee. Wederom eten wat de pot schaft. Mooie strandjes waar het massatoerisme ver te zoeken is.

"Rustig, simpel & vriendelijk. "vertalen
Familie van Essen
2,0
4,0
7,0

07-08-2008 Na 8 dagen Ostria geboekt te hebben, overgeplaatst naar 't Chios Hotel i.v.m. overboeking. Wij waren hierdoor erg teleurgesteld, want het is minder luxe. Maar goed... we hebben een leuke week gehad en Mina en de eigenaar zijn zeer vriendelijke en gastvrije mensen.
Wat wij als positief hebben ervaren was dat er geen enkele Nederlander in het complex was, maar enkel Grieken. Dat geeft toch een "echt" Griekse sfeer.
Wat wij minder vonden, was de koude douche en het krakkemikkige keukentje.

Alleenreizend, Sept. 2007
Marius en Marijke v...
10,0

25-09-2007 Een perfecte vakantie gehad in Kataraktis. Het complex Ostria ligt heerlijk rustig. Weet wel dat Kataraktis totaal niet toeristisch is. Je kunt nog geen ansichtkaart kopen en je hebt een auto nodig om naar naar stranden te gaan en uiteraard om het eiland te verkennen. Het ruige noorden is schitterend en het zuiden is prachtig met de mastiekbomen. Heerlijk eten kun je bij Anna en/of Stelios. De eigenaren Nikos en Christina zijn geweldige mensen en we zijn ze dan ook dankbaar, dat zij ons verblijf zo prettig mogelijk hebben gemaakt. Een echte aanrader als je van rust houdt en niet van drukke flaneerboulevards met veel restaurantjes en winkeltjes.

Miepske
7,0

07-05-2007 Ligt rustig gelegen, zelf ben ik hier al 5X geweest en altijd naar het Chios Hotel (appartementen). De eigenaar is is niet 24 uur aanwezig aangezien hij nog een pension in de Karfas heeft. Daardoor laat de service te wensen over behalve vanuit de schoonmaakster Mina zij probeert er alles aan te doen om het je naar de zin te maken. Voornamelijk aan de voorzijde appartement gehad, en dit altijd naar volle tevredenheid. Wel gemerkt dat de laatste keer bepoaalde zaken ontbreken en/of kapot zijn. Zwembad bijna altijd voor onszelf gehad. Dorpje zelf is lekker rustig wat wij ook altijd hierop uitzoeken. Is echt grieks, en je eet echt aan het water. Wij gaan zeker nog eens terug naar het eiland.

Familie, Juni 2006
mm
4,0
7,0

04-07-2006 in juni geen water in het zwembad wel vuil. Wc-papier is op de bon. heb je nog een half rolletje op zaterdag krijg je maandag pas nieuw. Mina is vriendelijk maar kijkt niet verder dan haar neus lang is. Badkamer niet geschikt v.a. maat 46 kom je de douche niet in. onze kamer deed het rolluik het niet dus 's morgens veel zon en warm. Het uitzicht van het balkon was prachtig maar door de noorderwind waai je er soms wel weg. Er is veel achterstallig onderhoud. eide seizoen 2005 deur dicht gedaan er daarna niet meer naar gekeken.
Eigenlijk een beetje armoedig. Bedden: je voelt de veren. Sfeer is er niet.

Alleenreizend, Juli 2004
erik
7,0

14-04-2006 In 2004 een heerlijk rustige vakantie gehad. Eenvoudige kamers, prachtig zicht over de zee en op Turkse kust. Leuk klein plaatsje, geen toeristen. Aanrader voor rustzoeker. Auto wel aan te raden.

Sonja en Dick Las
5,0

25-09-2003 Wij hebben een week in Chioshotel gelogeerd (aan de achterzijde) eenvoudig maar schoon appartement. Dankzij Mina. Af en toe last van blaffende honden, maar dit werd snel opgelost door de eigenaar. Hebben lekker in het hotelzwembad gezwommen en genoten van de rustige en mooie omgeving van Karaktis.Dit is een beslist niet toeristisch dorp.
Met Ross mooie wandeling gemaakt o.a. naar mastiekorp. sávonds lekker gegeten bij Anna in restaurant Meltemaki.Beslist doen. Gaan beslist nog eens terug.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?