Appartement Chios *

Appartement Chios
Chios
8,4

8 reviews over Appartement Chios in het Nederlands

Grandioos Appartement en ligging aan zee .

Marianne Brama, 24-7-2017

Dat het een rustige plaats is en niet volop toerisme .Een auto of scooter huren is nodig .Prachtige omgeving om te verkennen .Mijn partner komt hier al 18 jaar ,en de schoonheid van het eiland wat ik nu ook mocht ervaren is zo mooi.Mijn trekt het omdat het niet overlopen is van toerisme .Vriendelijke lieve mensen en zeer gastvrij .Appartement Ostria is geweldig ,gastvrij ,schoon en een ligging zo mooi .Op je balkon kijk je naar de zee ,de rust die je daar heb vind je nog weinig .

Niets is té veel voor de beheerders om je het naar je zin te maken .Boven al vond ik het zeer fijn dat er zo een rust heerst in het apartement .Ga hier in September weer naar terug met mijn partner .Er is niets wat ik niet goed vond ,mensen moeten wel als ze vermaakt willen worden of harde muziek niet voor dit kiezen .

Hou je van rust en schoonheid van dit mooie eiland ,aanrader .

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi eiland, mooi rustig dorp, auto wel handig

Jansen, 14-8-2013

Accommodatie Ostria was erg goed, ontzettend mooi uitzicht op zee. Wij hebben 11 dagen een auto gehuurd en hebben een groot deel van het eiland gezien. Het eiland heeft veel cultuur en mooie middeleeuwse dorpjes. Naast Pirgi en Mesta is Volissos in het noord-westen de moeite waard om te zien. De oude dorpskern van Kardamila in het Noorden, met dorpsplein en platanen is erg mooi, er is een restaurant op de hoek van het dorpsplein tegenover de pinautomaat, daar kun je erg goed eten. Weliswaar wat er die dag gekookt wordt, maar erg goed. Kardamila heeft net als Volissos ruïnes (het oude dorp) waar je wel even naar moet zoeken. Onduidelijke borden wijzen de weg. Lithi in het westen is mooi om een zonsondergang te bekijken. Bij toeval kwamen we hier uit. Op het dorpsplein zit een 3-tal eetcafe's/ tavernes. 1 daarvan heeft een terras aan de achterkant met uitzicht op zee. Wederom eten wat de pot schaft. Mooie strandjes waar het massatoerisme ver te zoeken is.
Gereisd met partner in juli 2013

Rustig, simpel & vriendelijk.

Familie van Essen, 7-8-2008

Na 8 dagen Ostria geboekt te hebben, overgeplaatst naar 't Chios Hotel i.v.m. overboeking. Wij waren hierdoor erg teleurgesteld, want het is minder luxe. Maar goed... we hebben een leuke week gehad en Mina en de eigenaar zijn zeer vriendelijke en gastvrije mensen.

Wat wij als positief hebben ervaren was dat er geen enkele Nederlander in het complex was, maar enkel Grieken. Dat geeft toch een "echt" Griekse sfeer.

Wat wij minder vonden, was de koude douche en het krakkemikkige keukentje.

Gereisd met partner in augustus 2008

Marius en Marijke van Garderen, 25-9-2007

Een perfecte vakantie gehad in Kataraktis. Het complex Ostria ligt heerlijk rustig. Weet wel dat Kataraktis totaal niet toeristisch is. Je kunt nog geen ansichtkaart kopen en je hebt een auto nodig om naar naar stranden te gaan en uiteraard om het eiland te verkennen. Het ruige noorden is schitterend en het zuiden is prachtig met de mastiekbomen. Heerlijk eten kun je bij Anna en/of Stelios. De eigenaren Nikos en Christina zijn geweldige mensen en we zijn ze dan ook dankbaar, dat zij ons verblijf zo prettig mogelijk hebben gemaakt. Een echte aanrader als je van rust houdt en niet van drukke flaneerboulevards met veel restaurantjes en winkeltjes.
Gereisd alleenreizend in september 2007

Miepske, 7-5-2007

Ligt rustig gelegen, zelf ben ik hier al 5X geweest en altijd naar het Chios Hotel (appartementen). De eigenaar is is niet 24 uur aanwezig aangezien hij nog een pension in de Karfas heeft. Daardoor laat de service te wensen over behalve vanuit de schoonmaakster Mina zij probeert er alles aan te doen om het je naar de zin te maken. Voornamelijk aan de voorzijde appartement gehad, en dit altijd naar volle tevredenheid. Wel gemerkt dat de laatste keer bepoaalde zaken ontbreken en/of kapot zijn. Zwembad bijna altijd voor onszelf gehad. Dorpje zelf is lekker rustig wat wij ook altijd hierop uitzoeken. Is echt grieks, en je eet echt aan het water. Wij gaan zeker nog eens terug naar het eiland.
    Gereisd anders in mei 2007

mm, 4-7-2006

in juni geen water in het zwembad wel vuil. Wc-papier is op de bon. heb je nog een half rolletje op zaterdag krijg je maandag pas nieuw. Mina is vriendelijk maar kijkt niet verder dan haar neus lang is. Badkamer niet geschikt v.a. maat 46 kom je de douche niet in. onze kamer deed het rolluik het niet dus 's morgens veel zon en warm. Het uitzicht van het balkon was prachtig maar door de noorderwind waai je er soms wel weg. Er is veel achterstallig onderhoud. eide seizoen 2005 deur dicht gedaan er daarna niet meer naar gekeken.

Eigenlijk een beetje armoedig. Bedden: je voelt de veren. Sfeer is er niet.

Gereisd familie in juni 2006

erik, 14-4-2006

In 2004 een heerlijk rustige vakantie gehad. Eenvoudige kamers, prachtig zicht over de zee en op Turkse kust. Leuk klein plaatsje, geen toeristen. Aanrader voor rustzoeker. Auto wel aan te raden.
    Gereisd alleenreizend in juli 2004

Sonja en Dick Las, 25-9-2003

Wij hebben een week in Chioshotel gelogeerd (aan de achterzijde) eenvoudig maar schoon appartement. Dankzij Mina. Af en toe last van blaffende honden, maar dit werd snel opgelost door de eigenaar. Hebben lekker in het hotelzwembad gezwommen en genoten van de rustige en mooie omgeving van Karaktis.Dit is een beslist niet toeristisch dorp.

Met Ross mooie wandeling gemaakt o.a. naar mastiekorp. sávonds lekker gegeten bij Anna in restaurant Meltemaki.Beslist doen. Gaan beslist nog eens terug.

Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chios in Katarraktis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Chios scoort een 8.44 uit 10 op basis van 8 reviews.