Appartement Sideratos ****

Sideratos
9,7

20 reviews over Appartement Sideratos in het Nederlands

DALEMANS Paul en Miek, 11-9-2015

Gezellige en mooie studio met prachtig zicht op zee en Karfas baai. Netjes en om de twee dagen volledig gepoetst en verse lakens en handdoeken.

Yannis en Cindy zijn altijd klaar om je te helpen met wat dan ook. Vlak aan het strand. Je kan bij wijze van spreken direct vanuit de studio de zee in.

Het is het derde jaar op rij dat we hier komen en het zal nog niet de laatste maal zijn.

Voldoende eetgelegenheden op wandelafstand via de baan of via het strand.

Helemaal leuk om hier te vertoeven.

Gereisd met partner in september 2015

Een super appartement!

Joop en Anke, 2-7-2014

Werkelijk een super mooi appartement. Volledig ingericht. Schoon. Cindy en Yiannic doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Zelfs badlakens om mee naar het strand te nemen. Top!!!Prima prijs/kwaliteit verhouding.Schitterend uitzicht. Ik kan werkelijk niks bedenken wat niet goed was.
Gereisd met partner in juni 2014

Top accommodatie!!!

Fam. Marsman, 1-9-2013

Accommodatie ziet er zeer verzorgd uit. Wordt veel aandacht aan besteed.

Uitzicht op zee is helemaal top! Rusitg gelegen en toch vlakbij het dorpje met taveerna's en winkeltjes. Eigenaren Cindy en Yiannis zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. In het dorp zit taveerna Pinaleon, waar je lekker kan eten voor een leuke prijs met zeer vriendelijke mensen. Staat van het appartement is zeer schoon en netjes en wordt tot in detail bijgehouden. Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad en bij een volgend bezoek aan Chios willen we zeker terugkomen bij appartement Sideratos.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Wat een uitzicht!!

peter , 8-7-2013

Appartement Sideratos in Karfas ( Chios ) ligt op een unieke plek met een geweldig uitzicht over de zee en strand.

De balkons zijn geschakeld en hierdoor is er veel privacy.

Vanuit het appartement met een paar treden naar beneden en je bent op strand.

Het appartement wordt goed schoongehouden en is voorzien van alle comfort.

Met vragen of opmerkingen kan je altijd terecht bij gastvrouw Cindy.

Kortom een prima appartement op een fantastische plek.

Gereisd met partner in juni 2013

schitterend appartement

Carla, 7-6-2013

Gisteren terug gekomen van 2 weken Chios, appartement Sideratos,

super mooi appartement, ruim en compleet ingericht, overal horren voor de ramen en rolluiken, handdoeken voor op het strand, prachtig uitzicht op zee en een balkon aan de zeezijde + aan de andere kant van het appartement beide met een zitje. Als er een probleem was in het appartement werd het meteen opgelost. Chios is ook een schitterend eiland om rond te rijden, we hadden zelf een week een auto gehuurd en hebben het eiland van voor tot achter gezien. Eten deden we regelmatig bij Pinaleon of La Strada, maar aan het strand zaten ook prima eetgelegenheden. Kortom een super fijne vakantie gehad zeker voor herhaling vatbaar en dan weer naar Sideratos,

Gereisd met partner in mei 2013

Aanrader

Trix, 28-5-2013

Wij zijn gisteren teruggekomen en hebben van een heerlijke week genoten. Cindy wil alles doen om het naar je zin te maken. Ze regelt een excursie voor je en de taxi als je dat wilt. Met de taxi ben je er in 5 minuten wat echt super is. Als je de koffers hebt staan er taxi's klaar vorr de deur.

Eten deden we bij Pinaleon en bij Kalafaki, allebei top en niet duur. Altijd rond de €30,00. Daar hadden we een karafje (0,5 liter) lekkere wijn voor, fles water, voor samen een Griekse salade en allebei een hoofdgerecht.

De mensen zijn daar ontzettend aardig. We hebben nog een dagdeel fietsen gehuurd en een tochtje van 20 km door de Kambos gedaan. Een duidelijke Nederlandse uitgeschreven route kregen we toen we de fietsen huurden.

Verder vonden de plaatsjes Pirgi en Mesta geweldig! We hebben die zuidtoer met een bus gedaan waar ook nederlandse uitleg bij is en je veel van de omgeving hoort. Als we ooit nog eens terug gaan gaan we zeker wer naar Sideratos.

Gereisd met partner in mei 2013

Zeer fijn appartement!

Jack, 5-9-2012

Wij zijn gek van Chios en we zagen de hoge beoordeling van Sideratos, dus de verwachting was hoog. En inderdaad hebben ze die hoge beoordeling niet voor niks!

We hebben het heerlijk gehad bij de familie Sideratos, en we komen vast en zeker nog weer een keer terug, ook om het eten bij Pinaleon!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

luxe appart. met alle komfort, unieke ligging

jeanpaulcoucke, 2-7-2012

Gewoon ... fantastisch, zeer mooi ruim en kraaknet appartement met alle komfort, zeer vriendelijke nederlandse gastvrouw, unieke ligging aan het strand met zicht op Turkije, rustig en toch dichtbij, goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen die heel wat te bieden heeft . Komen hier zeker terug, een echte aanrader.
Gereisd met partner in juni 2012

zeezicht, eigen toegang naar zandstrand

heer Evenhuis, 29-5-2012

Zeer schoon, alles werkt, goede douche, gratis airco, aardige gastvrouw, alleen een broodrooster gemist.
Gereisd met partner in mei 2012

Mooi app. complex met prachtig uitzicht

Ruud, 26-9-2011

Positief

- Appartementen zijn mooi ingericht

- Er werd goed schoon gemaakt

- Problemen die wij hadden gemeld werden snek en goed opgelost

- WiFi

Negatief

- Geen barretje/zwembad

Gereisd met partner in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sideratos in Karfas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sideratos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sideratos scoort een 9.67 uit 10 op basis van 24 reviews.