4,6

Onvoldoende

5 reviews over Hotel Poseidonion in het Nederlands

jos wijnroks, 7-4-2008

ik heb al diverse jaren geboekt bij

hotel poseidonion,erg vriendelijk

personeel,ontbijt eenvoudig maar goed

afgelopen jaar zelfs iets uitgebreidt.

erg jammer dat het onderhoud van het hotel en kamers terug loopt ook veel rommel in de tuin waar niet naar gekeken wordt.afgelopen jaar was het hotel grotendeels verhuurd aan bouwvakkers uit indonesie het heeft mij niet direct gestoord maar hoorde van andere gasten dat zij het niet zo

leuk vonden vooral s'morgens veel lawaai,er is ook geen technische dienst meer waardoor kleine dingen

blijven liggen.van de andere gasten hoorde ik ook wel diverse klachten die zij doorgaven aan de receptie en waarmee niets gedaan werd heel erg jammer.

Gereisd anders in april 2008

Willy, 11-9-2005

Wat een ouwe bende .Ik ben al aardig wat gewend in Griekenland,maar dit sloeg alles.Als je pech hebt dan kijk je in een ander zijn kamer.Nooit meer voor mij.
Gereisd anders in september 2005

Jan Smets, 30-8-2005

'n hotelletje naar Griekse maatstaven... Eenvoudig, relatief net, maar nodige mankementen. Maar 't heeft ons nt. gestoord. De prijs was ook nt. hoog - ik hoefde geen luxe te verwachten. De kamers waren ruim, ook terras - en'n mooi uitzicht op zee. kamer had koelkast. Inrichting minimaal maar voldoende. Terras met tuinstoelen en tafel.

Badkamer eenvoudig en wat mankementen (één van onze twee kamers had geen douchegordijn...). Maar kom...

Redelijk net.

Vriendelijke service.

Ontbijt simpel maar voldoende.

Avondmaal wordt gebracht van ander hotel - 's morgens kan je kiezen uit 'n lijst met Griekse gerechten. Ook eenvoudig, maar meer dan voldoende, lekker. Vooraf 'n eeuwig Grieks slaatje, en meloen als dessert.

Het is 'n hotel dat ik kieskeurige mensen niet wil aanraden, maar IK had er 'n heerlijke tijd. Mensen methogere eisen zouden eerder Golden Sand moeten nemen.

Gereisd anders in augustus 2005

Irene de Groot, 28-8-2005

ruime kamers,niet erg schoon.douchebak liep constant over,de hele badkamer nat tot bijna in de hal.schoonmaak liet te wensen over.koelkast beschimmeld en maakte veel lawaai.wc spoelde niet goed door.wc bij de receptie heel erg smerig.ontbijt elke dag het zelfde.GA ER NOOIT MEER NAAR TOE. Irene de Groot.
Gereisd anders in augustus 2005

Margriet, 12-4-2005

Aan een drukke doorgaande weg vervallen hotel.Grote maar slechte kamers,erg gehorig,alles is oud en niet onderhouden,stortbak van het toilet liep door.garderobekast sluit niet en stond dus altijd open,lawaaierige koelkast[schrok vaak wakker als die aansloeg].Er komen veel Grieken die `s nacht geen rekening hielden met de anderen gasten.Geen hotel om nog eens terug te komen. Snap eerlijk gezegd niet dat er nog reisorganisaties zijn die dit hotel aanbieden gezien de prijs
Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Poseidonion in Karfas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Poseidonion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Poseidonion scoort een 4.6 uit 10 op basis van 5 reviews.